Trebalo mu je piće. Tek je u najboljem mamurluku postao svestan toga koliko mu treba dupli viski. Možda votka. Rum kola? Ne... Nije smeo da misli na alkohol. Nije mogao da rizikuje da se ponovo opije. To bi pomoglo samo njegovim neprijateljima da mu nađu slabu tačku i izvuku od njega sve što zna. A znao je mnogo. I mafija mu ne bi oprostila ako bi još jedna informacija procurela... Da li su mu uopšte oprostili i zaboravili na to? Ne...nema šanse da bi Set Rok mogao nešto takvo da zaboravi. I dok se Hans borio sa porokom pića, čovek ledeno plavih očiju je smišljao plan za njegovo ubistvo...
Hans ima četrdeset godina. U prljavim vodama plovi pola svog života. Oduvek se žali, stalno mu treba novca, njegovu porodicu čini velika kolekcija pića. Pre samo dva meseca je naškodio mafiji, doveo ih je u opasnost kada je uhvaćen za vožnju u pijanom stanju. Policija je posumnjala. Set je izvukao stvar.
Margo sada ima jedan zadatak:
Da ga ubije.
Nije Setov problem to kako će ona da izvede. Margo mora da nauči da mafija ubija tiho, tako da se ne posumnja na nju. Ako budu primorani da je pokrivaju veći je rizik da se sazna... Čovek ne sme da umre u eksploziji. Policija mora da bude uverena da je bio nesrećan slučaj.
Kako će se Margo snaći?Ko bi rekao da ima mnogo šta zanimljivo u kućnim poslovima? Pogotovo kada je to pranje posuđa. Omiljeni posao. San svake domaćice! Naravno da Margo nije smetalo da pere sudove, ali joj nikad nije bilo jasno zašto svo četvoro tako nasmešeno gledaju u nju. Kada bi ih pitala odmahnuli bi glavom i nastavili da zure.
Nikome nije Izletelo da oni podele kućne poslove kad je ona na putu. Niko joj nije rekao da se, gledajući nju kako pere sudove, osećaju spokojno.Njih petoro su se spremali za izlazak. Aleks i Natali su osvojili maksimalan broj bodova i Margo je odlučila da danas jedu šećernu vunu. Slasnu šećernu vunu koju je jedna majka svom sinu donosila na utakmicu kad god pobede. Aleks je sinoć izrazio želju da ispriča svojim sestrama i bratu kako ga je sudbina dovela do Margo.
Da li je spreman?
Da li ste vi spremni da čujete njegovu priču?
"Margo!"
Vikao je molećivo mali Greg iza zatvorenih vrata. Alisa se veselo smeškala prekrštenih ruku.
"Reci Alisi! Stoji ispred wc-a dok sam ja unutra i sluša kako žubori potočić! Mogu sam da obavljam muške poslove, nisam beba!"
Glasni smeh je odjeknuo širom dnevne sobe, a Margo se suzdržala da se ne prudruži deci.
"Alisa dolazi ovamo! Nije lepo da zezaš brata!"
Pokušala je da ostane ljuta, pa se zato okrenula da ne bi videli njen veliki kez."Zašto jedemo baš šećernu vunu? Ja bih neki kolač ili sladoled..."
Natali se žali i maše jednom rukom prema sebi da bi se hladila. Krajičkom oka pogledam u Aleksa, a onda prebacim ruku preko njegovog ramena kada vidim kako zamišljeno gleda u svoju vunu.
"Hoćemo li da sednemo?"
Očima pokažem na klupu koju zauzmemo par minuta kasnije."Ma daj... Zar nam nećete reći?"
Greg je napućio usnu te tako izmamio moj osmeh. Natali mu je obrisala lepljivi slatkiš sa lica, a onda se okrenula ka Aleksu.
"Treba li da se zabrinemo? Upao si u neku nevolju?"
Dečko koji je pre godinu dana izgledao izgubljeno i napušteno, danas mi je uputio neodlučni osmeh.Setila sam se da sam poslednji put videla taj osmeh onda kada sam ga pronašla kako prodaje šećernu vunu na pijaci i smeši se deci, majkama i očevima. Kakav tužan i izgubljen dečak, a ipak se smeši, pomislila sam i prišla mu.
"Ja bih da čujem."
"Jesi li dobro mili? Ne moraš ako ne želiš."
Rekla sam i sklonila mu kosu sa očiju. Nikada nisam forsirala svoju decu da pričaju o prošlosti. Međusobno su se razumeli vrlo dobro, nije bilo potrebe za pričom kada su shvatali otprilike šta je moralo da se desi da bi došli do mene. Da bih ja došla do njih.
"Želim. Samo sam razmišljao o ispravnom načinu da započnem."I počeo je. Verovatno svesno, video je to kao možda najbolji način da započne svoju priču jer su svo četvoro pored njega znali kako se počinje priča. Kako je počela Margoina priča. Ali na to ćete morati da sačekate još malo... Do tada razmišljajte o Hansu i o tome kada će njegovo vreme doći...
YOU ARE READING
Margo
ActionOvo je priča o Margo, ženi koja je zahvaljujući mnogim ljudima postala osvetnica. Priča o deci koja su došla na svet i za koja se niko nije borio i priča o deci koja nikada nisu došla, a mnogi bi se za njih borili da jesu. Ovo je priča o nekome ko j...