42. deo - Suočavanje

32 3 0
                                    

"Aleksija Andrejev. U krivičnom dosijeu stoje brojni slučajevi s drogom. Boravila je u zatvoru šest meseci. Kom zatvoru?"
Potražila sam sve što sam mogla o bostonskom zatvoru. Treba da mi nađu neku zatvorenicu koja je još uvek tamo otkako je Mis Pink bila u zatvoru. Mora da ima još nekog.
"Feri!"
Pozvala sam ga i ušao je zadihan od borbe.
"Kada spereš krv sa sebe želim da mi potražiš ovo."
Pružila sam mu papir sa potrebnim informacijama.

Pitate se kako je Margo pridobila lovce? Nije. Nije radila protiv Labonera, tehnički, a niko nije voleo Huan Trevisa. Nesreća. Čista nesreća. Ako neko pita...

"Alisija? Da li ste tu?"
Havijer se obratio praznoj prostoriji. Žena je doslovno pretvorila Aleksejev stan u butik. Svuda su stvari, neke premale, neke prevelike a sve u ružičastim nijansama.
"Havijer! U spavaćoj sobi sam, možeš doći."
Neprijatno i nepristojno, pomislio je Havijer i gotovo pocrveneo od sramote kada se na dovratku pojavila dugonoga plavuša sa čašom vina u ruci i nemarno zavezanim mantilom.

"Šta čekaš?"
Pijandura, pomislio je dok je prilazio, a onda se ukočio kada ga je šefica gurnula na krevet.
"Znaš...nikada nisam nikoga ubila u ovoj sobi. Volela bih da znam kako to izgleda. Mada nisi u ružičastom."
Havijer se ukočio videvši elektrošoker.
"Šta sam uradio, gospođo? Siguran sam da moja kazna ne bi trebala biti tako teška..."
"Informacije koje su trebale biti prosleđene hidrama su otišle negde drugde. Imamo mnogo krtica... Ako se moji lični podaci nalaze u posedu Margo Kords...moja poruka se neće završiti samo na jednom ubistvu.

I ugušila ga je njegovim sopstvenim kaišem.

"Svakako ti je bio preveliki."
Nemarno ga je bacila na krevet pored leša pa pucnula prstima i čuvari su izašli.
"Ima li vesti o Kevinu?"
"Još uvek ne, ali mesto na kome smo ga ostavili je prazno."
"Odlično."
Mis Pink je znala i bez poruke. Kevin je unutra.
"Pripremi moje stvari. Večeras idem za LA. Pre toga moram da proverim vino."

Los Anđeles. Aleksija Andrejev će večeras biti na putu za Los Anđeles, ali pre toga će svratiti na najpoznatiji brod koji prevozi vino. Brod Selest će večeras biti spreman za pokret, a ona će doći da proveri pošiljku. Pošto ilegalno prevoze brod je zaklonjen raznim granjem i grmljem, a Hidre u blizini imaju samo jednu brvnaru. Jednu jedinu. Fino.
"Jesi li sigurna da želiš da se petljaš sa njima? To je neutralna teritorija. Ako bi te tamo ubili..."
"Feri, molim te. Neću tamo umreti. Neću još uvek umreti. Spremi sve za polazak. Ideš sa mnom ti i povedi još petoricu jakih i pouzdanih ljudi."
"Da li će biti dovoljno?"
"Ne raspravljaj se sa mnom!"
Već na rubu živaca, zatvorila sam fasciklu i namrštila se. Nemam više vremena. Bes polako počinje da me preuzima i znam da je vreme da je uhvatim.

Šaputanja.

Šaputanja.

Uzvici.

Šaputanja.

"Da...volela bih da mi odvojiš dve flaše ovoga."
Mis Pink je zabacila svoju dugu plavu kosu i pogledala u prevoznika zavodljivo.
"Ne verujem da je to moguće."
"Ja sam partner, zar ne? Dozvoljeno mi je da ponekad ukradem koju flašu dobrog šardonea."
Nećeš imati gde da ih popiješ, mislila je Margo, ali se držala po strani dok su njeni ljudi opkoljavali Aleksijine.
"Pretpostavljam da bih mogao da... Uzmite! Uzmite čak pet flaša, zaslužili ste."
"Vrlo ste ljubazni."
Aleksija je gledala u vino sa žarom i srećom koja nije bila uporediva. Volela je vino više od bilo čega, a šteta što nije imala da ga podeli sa nekim. Pa dobro, uskoro će se to promeniti. U Los Anđelesu već, ako je moguće.

Kao da je neko ugasio svetla, sijalica na palubi je pukla i ostavila je u potpunom mraku. Aleksija se nije previše uzbudila jer je mislila da je to normalno u ova doba noći, kad krijumčari prolaze, ali uopšte nije bilo. I vozač je to znao.
"Gospođo..."
U zaklon, hteo je da vikne, ali pao je mrtav na licu mesta. Mis Pink je videla senku, okrenula se da vidi ko stoji iza nje, ali šljokice na njenom ružičastom kostimu nisu baš pomagale. Osetila je kako joj nešto kaplje po nogama i automatski sklonila nogu zgranuta. Njene nove markirane cipele su prljave sada!
"Vozaču, da li biste bili ljubazni da popravite taj kvar? Da li sam slobodna?"
Isfrustrirano je prošla rukom kroz plavu dugu kosu i odmah zažalila zbog toga. Prsten joj se upleo u jednu od klipsi.
"Dođavola... Vozaču!"

MargoWhere stories live. Discover now