7. deo - Zanimljiv duo

53 3 2
                                    

"Margo imaš zadatak."
Rekao je Set s očiglednim negodovanjem u glasu. Margo je razumela da mu je krivo zbog toga što taj posao nije on dobio. To znači da je njen poslodavac video nju kao najpogodniju za ovaj posao. Izmamilo joj je osmeh koji Set nije komentarisao.
"U Sejlemu imamo veliku metu. Odbeglog člana mafije za kojim tragamo godinama pre nego što si se ti pojavila."
"Daj mi ime i srediću je i odavde."
Rekla je Margo nezainteresovano.

Otkako je uklonila Hansa nema volju da juri bivše članove mafije. Posao je dosadan, u njemu nema zabave i ne može da ih ubije na svoj način jer to 'šteti mafiji'. Ponekad je želela da i sama podeli s nekim bitnu informaciju o njima i pobegne samo da bi dokazala da ne mogu da je nađu ako ona to ne želi. Frenk bi je sada nazvao previše samouverenom, ali kada bi to zaista želela, Margo je znala da bi je podržao i sakrio što bolje može.
Nije želela.
Da je bila sama možda bi i mogla da se zabavi na taj način. Imala je starijeg brata i svoju decu, a trebalo joj je mesto, kao što je mafija, gde može da se vrati. Gde pripada.

"Nije tako lako."
Presekao me je pogledom i rukom odgurnuo papir prema meni.

Ime: Hans Markus
Datum rođenja: 8.6.1967.
Mesto prebivališta: Oregon, Sejlem
Status: Odbegao
Saradnja: 1983. - 1985.

"Moraš da odeš u Oregon već prekosutra. Nemamo mnogo vremena. Markus je za samo dve godine koliko je boravio ovde otkrio previše tajni l i deli ih neprijateljima već dugo, a što duže ostane u životu veći je rizik za nas. Iako se traljavo skriva, siguran sam da to radi zato što ima zaštitu od naših neprijatelja. Veliki šef se uzda u tebe Margo."
Okrenuo se od mene kao da skriva nešto.

Namrštila sam se zbog toga. Znam da želi da kaže još nešto, ali kreten kakav je Set Rok nikada ne bi prevalio preko usana nešto što bi uzdrmalo njegov ego.
"Da li je to sve, Rok? Pretpostavljam da ima upozorenja, detalja?"
Uputio mi je iznenađen pogled preko ramena. Izvila sam kut usne u stranu i prekrstila ruke preko grudi. Uzvratio mi je hladnim smeškom.
"Nadam se da ćeš se vratiti živa Kordsova."

Izjurila je iz elegantne zgrade besna. Ko je taj nadobudni Set Rok da joj uputi takav komentar?! On se nada da će se vratiti živa...? Ha! Poslaće mu suvenir, selfi s Markusom i razglednicu iz Sejlema!

Niko više nije spominjao priču o Aleksu, ali su Natali i Alisa razmišljale o tome da međusobno podele svoje priče. Mali Greg je sada spavao sa svojim bratom da bi se ovaj osećao manje usamljeno. Obojici je bilo lakše tako.
Ali Margo nije mogla da predahne. Noćima je držala ruku na svojim prsima razmatrajući plan o Hansovom ubistvu i na kraju se odlučila da najbolje razmišlja kada je pod pritiskom. Ostavila je tu temu za dan kada ga pronađe.

Ali prvo je morala da se suoči sa dečjim negodovanjem i prenemaganjem.

"Nemoj da ideš! Prehlađen sam i imam visoku temperaturu i sve me boli!"
Greg ju je snažno stegao rukama i nogama sprečavajući da napravi ijedan korak. Uvek je najteže ubediti malog da ima posla. Margo je to najteže padalo. Odvajanje od njene sirote dece koja su skrivala suze iza durenja, koliko god godina imali!
"Greg, znaš da ću se vratiti. I nije lepo da me lažeš."
Ali je ipak spustila šaku na njegovo malo čelo iz predostrožnosti.

"Ja želim da ostaneš! Ostani molim te! Biću dobar i slušaću Natali čak i kad je jako dosadna!"
"Hej!"
Pobunila se Natali što je Margo izazvalo osmeh. Aleks i Natali su stajali jedno do drugog čekajući da se pozdrave, a Alisa je gledala u njene kofere.

"Kada se vraćaš?"
Upitao je Aleks, kao i svaki put.
"Za nedelju dana. Trebalo bi da sve bude u redu."
Margo je odmah pomislila na Setovo negodovanje kada se vrati u Vegas. 'Nedelja ha? Kladim se da si ostavila Frenku da počisti za tobom.' Jedva čeka taj razgovor...

Nasmejala se i uzela Grega u naručje. On joj je odmah obuhvatio lice svojim malim šakama.
"To je za sto godina! Nikad nisi tako dugo odsutna."
"Brzo će proći vreme. Za tačno šest dana ja ću uskočiti u tvoju sobu da te uspavam."
Greg je napućio usne onako kako obično radi kada želi da zaplače i klimnuo glavom.
Mahali su Margo pred vratima, a Margo je mahala njima pred ulazak u auto. Frenk ju je pozdravio na rastanku poljupcem u obraz.
"Čuvaj se."
O hoću, pomislila je, pokazaću onom klipanu Setu ko je Margo.

Put avionom nikada nije bio ovako naporan. Sejlem je prelep danju, zanosan noću, ali ako želiš da pronađeš kriminalca znaš kada treba da proviriš napolje. Kućica koju sam iznajmila pre godinu dana je mala i uredna. Opremljena je kao i svaka normalna kuća, ali sa par tajnih pregrada i prostorija. Ima sve što mi treba da se osećam ugodno. Mala dnevna soba spojena sa kuhinjom, kupatilo i spavaća soba s jednom policom na kojoj stoji lampa. Unajmila sam spremačicu da pripremi kuću pred moj dolazak, tako da je sada sve što želim da uradim da skuvam čaj i pregledam nepotpune informacije koje je Set podelio sa mnom. Tako što mi je onemogućio pristup važnim dokumentima o Henku izvukao mi je dva dodatna sata istraživanja i moraću da ga nazovem.

Baš kada sam to pomislila telefon se oglasio i pritisla sam slušalicu misleći da me zovu iz kuće.
"Molim?"
"Jesi li stigla?"
Lice mi se smrklo istog trenutka kada sam začula poznat promukao glas s druge strane.
"Upravo."
Nije dovoljno to što me proverava kad se vratim s misije, sada još mora da proveri gde sam tačno. Rok je izabrao pravo vreme da me nervira.
"Dobro je. Kupio sam kafu."
Odgovori, a ja se u momentu iznerviram. Brzo prođem rukom kroz svoju tamnu kosu i frknem u slušalicu.
"Je l' se ti šališ sa mnom?! Šta me briga šta si kupio!?"
"Ne planiram da pijem splačine koje ti stoje u kući od pre Isusa Hrista. Otključaj vrata blizu sam."

Ležerno odgovori i prekine vezu a ja se zagledam u slušalicu da se uverim da sam ovaj razgovor zaista vodila. Histerično se osmehnem pa još jednom prođem rukom kroz kosu pre nego što sednem u fotelju napeto se naslanjajući laktom o koleno a glavom o šaku.
On dolazi ovde. Sad je jasno zašto nisam dobila pune informacije. Pokušaće da me natera da radimo zajedno.

Šta, ja sam nesposobna sama da obavim posao i treba mi čuvar? Neko da kupi sranja za mnom?
Znam zbog čega dolazi. Prošli put kada je svratio da mi prebacuje pomenuo je da Frenk ne ide sa mnom na sledeći zadatak. Ono što nije pomenuo je to da će on lično doći da me nadgleda.

Bićemo veoma zanimljiv duo.

Izvinite, sinoć sam zaborqvila da objavim nastavak! Kako vam se dopada priča za sad?

MargoWhere stories live. Discover now