29. deo - Fijasko

41 3 2
                                    

"Žao mi je. Pobegao je."
"Pobegao? I vratio si se ovamo umesto da ga pratiš?"
Plavuša je posmatrala grdosiju od čoveka pred sobom dok je pokušavao da smisli objašnjenje za svoj neuspeh.
"Taj glupi dečak je otrčao i vikao... Policija se pojavila... Jedva sam umakao..."
"Jedini glupak ovde si ti! Dala sam ti prost zadatak da se dokažeš. Gubi mi se s očiju!"

Čovek je pokunjeno izašao iz kancelarije a dečak s kosom boje peska je skupljenih obrva pogledao u svoju novu šeficu.
"Izvinjavam se gospođo. Ja sam ga predložio. Ja sam kriv."
"U redu je Kevine. Ne brini o tome. Krivi su nesposobnjakovići kojima sam okružena. Jesmo li imali problema s ostalima?"
Upitala je kroz stisnute usne očigledno jako iznervirana ovime. Stres kojim je izložena je vidno uticao na njene bore. Uskoro je vreme da ode na korekciju usana, na farbanje... Izrastak joj se odvratno vidi i sama sebi i ogledalu izgleda očajno. Margo Kords joj je uništila život i promenila ga iz korena.

"Koliko ih je ostalo živih?"
"Dvoje. Kristijan Majer i Rejčel Ovens."
"Kad završite s njima sve ih izbacite na deponiju u Vegasu. Ne budite očigledni."
"Razumem."
"A onda imam zadatak za tebe, Kevine. Moram da znam koliko si daleko spreman da ideš da bi osvetio svog brata."

(Pustite pesmu Çukur Örümcek Aği)

Jeziv osećaj je prošao kroz Margo dok je slušala vesti. Ostavila je gomilu neopranih sudova i izašla iz kuće pre nego što se ijedno od dece probudilo.
"Sete moraš da dođeš. Na deponiju. Roze štikle... Moja deca..."
Glas joj se slamao dok je Set slušao sa druge strane linije. S jednim 'biću tamo' je prekinuo vezu i krenuo od kuće.

Stigla je na deponiju dok su utovaravali i poslednje telo u mrtvačka kola. Zahtevala je da ih vidi ali novinari su bili svuda, policije je bilo previše... Kada je Set došao, zahtevao je od narednika da ih puste da prođu i pozvao se na ime Porta Labonera. Moraće ovo detaljno da objasni ali obećao je Margo svoju pomoć i učiniće sve kako bi otkrio ko ugrožava nju i mafiju. Mafija ne sme da dozvoli sebi da izgubi najboljeg ubicu. Set Rok to neće dozvoliti.

"Margo, uspori. Margo!"
Stigao ju je i zaustavio tako što ju je uhvatio za nadlakticu i povukao je ka sebi. Na vestima su bila identifikovana tela. Sva imena kojima je poslala telegram. Sva njena deca.
"Pusti me. Pusti me, moram da ih vidim Sete."
"Zadrži osećanja. Previše je ljudi. Smiri se."
Klimnula je glavom i tako raščupana od nervoze pošla prema prvim mrtvačkim kolima.

(Pustite pesmu čiji sam link ostavila!)

Povukla rajferšlus vreće.

Videla sina s rupom u glavi i prekrila usta u najjačem vrisku.

Kris. Njen Kris, siv u licu. Mrtav oko dve nedelje. Hladan. Zamrznut, palo joj je na pamet. Taj ko ga je ubio nije hteo da telo propadne. Lice mu je izubijano, udarano ko zna koliko puta. Vidi mu se kost iz ramena. Platiće mi. Povratiće, shvatila je. Otvorila drugu vreću i ponovo zaglušila vrisak. Rejčel, rupa u glavi, mučena, oči su joj otvorene. Ruke izgrebane. Borila se. Gola je. Platiće mi. Treća vreća, Marfi. Plavušica kratke kose s mladežom iznad obrve. Sada obrijane glave, rupa u sred čela, obrva iščupanih noktiju, odsečenih bradavica. Platiće mi. Četvrta vreća, Leo isečenih usana, povađenih zuba, krvave brade. Obe ruke su mu polomljene, uši odsečene, rupa u sred čela. Platiće mi. Peta vreća, Lorelajn. Rupa u čelu, ruka otkinuta od tela, tragovi rezanja tela i zašivanja. Platiće mi. Šesta vreća, Džeremi, rupa u glavi, zavoji omotani oko zgloboma nogu. Nema stopala. Platiće mi. Sedma vreća, Brejdi, rupa u čelu, odsečen jezik, ekstremiteti polomljeni više puta. Platiće mi. Osma vreća, Dajana, tragovi testere po nogama, tragovi omče oko vrata, rupa u čelu. Platiće mi. Deveta vreća, Arson, odsečeni prsti i na rukama i na nogama, rupa u čelu, tragovi žileta po rukama. Platiće mi. Deseta vreća, Hari, rupa u čelu, tragovi rezanja, izvađene oči. Platiće mi.

"Margo."
"Javi Laboneru da želim audijenciju kod njega."
Rekla je Setu i ovaj je jedva primetno klimnuo glavom.
Policajac je stajao tu duže vreme, ali Margo ga nije čula sve dok nije rekao nešto o dokazima.
"Koliko god da su mučeni svi su ubijeni štiklom. Roze štiklom da budemo precizniji. Kada smo ih pronašli na gomili svima su bile zabodene cipele u lobanju. Nemamo nikakvih tragova o 'pošiljaocu, nažalost."

Set je klimnuo glavom i uzeo kesu u kojoj je bilo pet pari istih ružičastih cipela.
"Mafija će preuzeti slučaj. Hvala ti što si nas pustio ovde Rajane."
Set mu je gurnuo par novčanica u džep i povukao Margo za sobom. Bila je kao u transu.
"Svi su mrtvi Sete."
"Ubijeni su ružičastom štiklom kao i ljudi koji su pronađeni oko Sejlema. Oni koji žele da ti napakuju nešto imaju dobar vid u tvoje žrtve, ali ta štikla..."
"Ne ostavljaju mi mesta za tugu. Želim da pronađem tu osobu i istisnem život iz nje. Da je mučim mesecima i kada dođe pravi trenutak...zabijaću joj štikle u svaki milimetar tela. Želim osvetu. I biće bolno."
"Margo!"
Viknuo je za njom, ali pre nego što je uspeo išta drugo da kaže video je Donalda kako stoji ispred Margo. Problemi.

MargoWhere stories live. Discover now