36. deo - Više od gubitka

32 4 4
                                    

Aleks je sahranjen odmah sutradan. Natali, Alisa i Sem su bili zatečeni prvo Setovom a onda Aleksovom smrću. A kada su videli da Margo nije pustila ni suzu bili su sigurni da nešto nije u redu. Čuvari su se zatvorili u sebe. Saznali su da su deca koju su toliko dugo znali i čuvali ubijena. Distancirali su se. Margo danima nije dolazila kući. Natali se povukla sa fakulteta. U tišini su patili za bratom.

Alisa je napustila srednju školu. Učila je od Labonerovih najboljih ljudi, najboljih trovača. Ono što je radila sa pesticidom u slobodno vreme nije bilo ništa u poređenju sa laboratorijom i hemijom koju je videla u prisustvu starijih naučnika. Natali su našli posao u najvećoj bolnici u Vegasu. Radila bi uporedo sa Alisom i unosila otrove u bolnicu dodajući ih sposobnijima od sebe. Učila je dovoljno brzo da bi bila prebačena na poziciju glavne sestre.

A Greg? Greg se pravio da ne vidi i ne razume. Kada bi ostao sam znao je da prekrije usta rukom i plače dok ne isplače dušu. Za Setom i za svojim bratom. Zbog sestara i brata koji su ga isključivali kao da je glup. Razumeo je, o savršeno je razumeo da to rade da bi on bio bezbedan i da se ne bi brinuo. Ali se još više uznemiravao kada bi svi tokom večere pričali o tome kako je hemija zabavna i kako nema ničeg toliko važnog da bi Margo trebala da ode na put ponovo.
Idite, hteo je da im kaže. Svi idite, ali umesto toga je upijao svaku reč i stezao pribor za jelo u rukama i kada bi otišao da spava potajno je prisluškivao razgovore. Bio je tužan i gnevan, ali iznad svega besan zbog onoga što je smatrao izdajom.

"Mis Pink... Mafija ne sme u Vegas, ali partneri bi trebalo da su ovde. Sumnjam na njih. Lovci na begunce uporno tragaju za Aleksovim ubicom. Svaki dan proveravam kako im ide. Za pola sata krećem u potragu i hoću da brinete o Gregu dok me nema."
Nagela sam se nad radnim stolom dok sam pokazivala izveštaje. Teško mi je što ponovo ostavljam Grega da se bori sa velikim bolom, ali znam da ima njih troje.

"Bilo bi dobro da mu nađeš dadilju Margo. Ne možemo da brinemo o dečaku ako smo odsutni dvadeset od dvadeset i četiri sata."
Sem je protrljao kapke a ja sam podigla obrve.
"Izgubila sam pedeset i devetoro dece, Sem. Sigurno ne misliš da ću sebi da dozvolim taj rizik i dovedem još nekog u svoju kuću ko bi mogao da bude pretnja? Prošlo je samo dve nedelje od masakra. Dođavola!"
Lupila sam rukom o sto i automatski zažalila. Kontrola Margo. Kontrola.

"Izvinjavam se."
Podigla sam obe ruke kao da se predajem i Alisa je obišla sto da bi mi prišla. Uhvatila me je za ramena. Primetila sam koliko izgleda starije zbog vezane kose i podočnjaka. Uništila sam im živote. A najgore od svega? Sve o čemu mislim je osveta. Ne mogu da razmišljam ni o čemu kada su mi šaputanja u glavi ovako glasna...kada čujem vriske dece koju sam volela u mislima...osećam njihov bol.
"Margo mi razumemo."
"Ne bi trebalo da uvek razumete."
Rekla sam i uputila Natali i Semu neodobravajuće poglede.
"Trebalo bi da besnite i govorite mi da sam očajan staratelj. Uplela sam vas u takvo sr..."
Zaustavila sam se pa podigla obrve samoj sebi. Baš lepo, sad i psujem pred njima. Nije mi promaklo da su se svo troje pogledali i nasmešili lukavo.

"Nisi uradila ništa na šta nismo pristali. I ti nisi očajan staratelj. Ne zaboravljamo šta si sve uradila za nas."
Natali je rekla i počela da skuplja papire.
"Možda možeš...kada se vratiš s posla da odvojiš malo vremena. Nas petoro možemo da se skupimo u krug i... Volela bih da podelim svoju priču sa ostalima."
Klimnula sam glavom.
"Uvek imam vremena za vas. Vratiću se za najkasnije tri dana i doneću brda sladoleda. Posvetiću vam se. Nisam to dugo mogla da uradim. Izvinite."

Dala sam momcima da unesu torbu u auto i ostala sam da se pozdravim sa decom. Zagrlila sam se jako s ovo troje i tad primetila da nema malih ručica da mi grle noge.
"Greg? Zar ne želiš da me zagrliš?"
Pogledala sam malu figuru koja se polako vukla uz stepenice.
"Preskočiću. Srećan put."

Srce me je još jednom zabolelo.

Margoحيث تعيش القصص. اكتشف الآن