32. deo - Audijencija

32 3 0
                                    

"Svesni ste da ste mi nešto najvrednije što imam, zar ne?"
Obratila se svakom od njih i pogledala ih značajno.
"Neću dozvoliti da vam se išta desi."
Ali oni su zapravo brinuli za nju. Život je stao dok je Margo tugovala. Frenk je doneo svoje stvari kod Margo i planirao da tu ostane dok joj ne bude bolje...
"Mi idemo s tobom Margo. Svi idemo s tobom."
Alisa se uključila i Margoin pogled je očvrsnuo.
"U sobe."
Poslušali su, svo petoro, iako nevoljno.

"Nemaju izbora Margo. Neće umreti ako budu pod zaštitom. Laboner će na decu koja se prijave gledati dobronamerno. Pokušaće da ih obuči. U suprotnom..."
Frenk je rekao s vrata pokušavajući da smisli najbolji scenario.
"Izlažem ih opasnosti."
"Trebala si ranije da misliš o tome. Obilo ti se o glavu to što nikome nisi rekla šta radiš."
Frenk je skočio. Bilo mu je dosta jadikovanja.
"Sestra si mi, moje najdraže, ali ako nastaviš da govoriš kako nemaš izlaza onda bi trebalo da pustiš ovu decu da izađu na jedina vrata koja imaju. Nikolas i Sebastijan će brinuti o njima.
"Ubiće ih!"
"Prestani. Nemaš izbora."
Set je rekao i ustao sa fotelje.
"Idemo i bićemo tamo najviše dva sata. Saberi se već jednom. Ako ih ne želiš mrtve radićeš onako kako ti kažem."

Da, istina je. Margo Kords je godinama radila po svom, ali živote njene dece će poveriti Setu Roku. Čoveku koji ju je godinama maltretirao. Šta ako joj je pomagao samo da bi je na kraju zeznuo?
"Mogu li da popričam s tobom na pet minuta?"
Set se zagledao u Margo, a Frenk je krenuo ka izlazu.
"Obuci Grega molim te. Brzo ću doći."
"Drži se."
Odvratio je stariji brat i zatvorio vrata za sobom.

"Moraš da prestaneš da razmišljaš o meni kao o neprijatelju Kordsova. Pokušavam da pomognem."
Nasmejala sam se i odmahnula rukom. Nije mi ostalo nimalo ponosa i neću igrati igrice s njim.
"Zašto želiš da pomogneš?"
"Jesi li sigurna da ne znaš?"
"Neću da pogađam. Samo mi reci već jednom, nemam više vremena."
Prešao je rukom preko lica pa se naslonio na šipku kreveta.
"Zato što ne želim da te izgubim."

Sećate li se kada sam rekla da nema smisla tražiti drugi smisao u Setovim rečima? Uvek kaže šta misli, uvek se drži na odstojanju, uvek je jasan, ali ga to samo čini još nejasnijim.
"Kada se ovo završi mogu da te odvedem na kafu i nacrtam ti svoja osećanja budući da ti ne razumeš jednostavne reči."
Stisla sam usne zbog aludiranja na to da sam glupa i odlučila da mu odgovorim samo na prvi deo rečenice.
"Ne pijem kafu. Rekla sam ti to već."

"Rekla si da želiš audijenciju, ali kasniš. Otkazao sam sve što sam imao za ovaj dan kako bih se posvetio tebi i mislim da ono što ćeš mi reći ima veze s današnjim slučajem Mis Pink."
Laboner je čkiljio na Margo dok su Frenk i Set stajali iza nje.
"Donald je rekao da si išao sa njom Rok."
"Tačno je."
"Frenk? Jesi li moralna podrška?"
"Izaći ću čim Margo kaže ono zbog čega je došla."
Frenk je suzdržano rekao, a ako biste ga pitali rekao bi vam da je hteo da opsuje, nešto što nije uradio godinama.

"Poštujem porodičnu povezanost. U redu. Ne traćite mi vreme."
Čovek je gestikulirao rukom svestan da će ga ovo iznervirati. Margo Kords nikada nije tražila audijenciju. Ovo mora da je važno.

MargoWhere stories live. Discover now