"Mis Pink, a? Dopada mi se."
Plavokosa žena je odmahnula glavom kroz osmeh dok je njen novi asistent zapisivao podatke.
"Mogu li da primetim kako Vam to laska, draga gospođice?"
Gospođica Pink je podigla svoju čašu crnog vina i nazdravila.
"Pijem u to ime Havijer."
Ruski naglasak ju je odavao dok je pričala, razmišljao je crnokosi žgoljavi genije. Alekseja niko nije mogao da otkrije kada je pričao, ali ona..."Alisija, Vi ste poreklom iz Rusije, zar ne?"
"Iz Magadana. Dobro su ovo odradili. Nagradiću ih."
Dodala je gledajući kako policija unosi tela u kamion i sluša novinarku kako izveštava.
"Volela bih da joj pošaljete poruku. Lepu korpu sveća i slatkiša sa posvetom zahvalnosti od Mis Pink."
"Gospođice, ako vam ne bi smetalo..."
"Pitaj."
"Gospodin Aleksej nikada nije imao naglasak kakav Vi imate, Šervud je prezime koje..."
"Aleksej je svoje poreklo odbacio zarad dobiti u ovoj zemlji. Mi smo porodica Andrejeva. Aleksander i Aleksija Andrejev.""Sećam se imena Aleksija. Kada je Gospodin Aleksej bio jako nervozan pred putovanje u Boston rekao je: 'Aleksija mi je ponovo natovarila probleme'. Vratio se nakon dve nedelje utučen i bespomoćan."
Havijer je bio žedan informacija i na njegovu sreću Mis Pink je upravo njega izabrala da ispriča ponešto o sebi kako bi je mafija s kojom je Aleksej sarađivao, bolje upoznala. Tvrdili su kako je nedruštvena, ali to nije bilo tačno. Evo na primer, sada se druži sa Havijerom."To je bilo pre mnogo vremena. Imala sam samo osamnaest i upala sam u problem s drogom. Tip s kojim sam se zabavljala mi je smestio i uvideo priliku da mi tutne kokain kada je policija prolazila. Krivica je svaljena na mene i da stvar bude gora imala sam kokain u krvi. Aleksej nije mogao ništa da uradi i otišao je jer sam ga ubedila da ću biti dobro. U zatvoru nije bilo baš krasno. Bila sam u zatvoru oko šest meseci pre nego što su me tri advokata na silu boga izvukla na slobodu.
Zastala je i spustila praznu čašu na kristalni sto. Kožna garnitura je odjednom postala previše udobna.
"Nisu htele da me zovu imenom jer sam Ruskinja. Odlučile su da budem jednaka njima i tako su me nazvale Alisija. Ime mi, ovde u Americi, zaista dobro pristaje. Dobra je maska."
Nasmejala se a onda zatvorila oči.
"Od ovih pitanja me boli glava. Pretpostavljam da ti moj matični broj ne treba tako da možeš da se povučeš."(Možete da pustite pesmu)
Kada je ostala sama, Aleksija Andrejeva se posvetila svojoj rutini nege kože. Ovog jutra je bila na korekciji usana i farbanju. Kupila je sebi novi komplet i deset pari istih ružičastih platformi.
YOU ARE READING
Margo
ActionOvo je priča o Margo, ženi koja je zahvaljujući mnogim ljudima postala osvetnica. Priča o deci koja su došla na svet i za koja se niko nije borio i priča o deci koja nikada nisu došla, a mnogi bi se za njih borili da jesu. Ovo je priča o nekome ko j...