39. deo - Saznanje

29 3 1
                                    

Margo je opet osvetnički raspoložena. Tri dana je bila sasvim normalna, a onda se ponovo zatvorila u radnu sobu s izričitom naredbom da je niko ne uznemirava. Deca nisu znala kada je ona išla u toalet, jela ili pila. Sem, Alisa i Natali su radili i ostavljali Grega sa Lukasom. Greg to nije dobro podnosio. Na svakom koraku je vodio računa da ga uvredi ili zada neku grubu opasku zbog koje je Lukas poželeo da ipak nije tu. Samo ga je obećanje koje je dao Margo držalo.

"Greg...samo sam hteo da kažem da je doručak spreman."
Lukas je provirio u Gregovu sobu i umalo nije pao na zadnjicu od krša.
"Zaboga! Kada si poslednji put spremio sobu?!"
"Šta si ti? Policija? Izlazi napolje!"
I Lukas je samo izašao, znajući da će Greg biti još gori ako nastavi da se svađa.
"Margo!"
Čovek je uleteo u kuću i Lukas se trgao na fotelji. Bio je to samo Grej. Verovatno ljut zato što je Margo opet zaboravila da mu da platu. Pa dobro, ako je Mis Pink ne ubije svakako će zanemareni radnici.

Grej se popeo gore i jako zakucao na Margoina vrata. Otvorila ih je i kada je video u kakvom je stanju zanemeo je.
"Margo..."
"Šta?"
Oči su joj crvene, veoma crvene. Obrazi upali, a podočnjaci do poda.
Istina je, niko je nije uznemiravao i niko nije ulazio u ovu sobu ukoliko to ona nije želela, a sada je otvorila vrata.
"Kada si počela s tim?"
Grej je upitao i rukom odmahnuo kada je čuo korake iza sebe. Greg je tu, dođavola sa svim ovim!

"Kada su mi se jedina vrata zatvorila. Set je bio od velike pomoći. Ne znam šta je zapravo radio, ali je svakako kopao više od mene."
Kada je Aleks umro, shvatio je Grej i izraz lica mu je iz zapanjenog prešao u tužan.
"Mogu li da uđem?"
Margo se pomerila u stranu, a kada je ušao videla je kovrdže kako vire iza vrata druge sobe i osetila krivicu koju je jedva potisnula.
"Imam vesti o Mis Pink. Znaš li ko su Hidre?"
Grej je pitao kada su se vrata zatvorila. Svuda po stolu i podu su bili papiri, a sa desne strane povučena crta. Još uvek netaknuta. Kokain ju je držao budnom da bi proverila sve što treba. Sve informacije koje su tragači nabavili u Hendersonu. Ništa, Grej je znao. Ništa nije saznala.
"Krijumčari vina i droge. Laboner je imao nekih problema s njima."
Grej je klimnuo glavom.

"Sem me je pozvao tamo i zamolio Amandu da mi prenese poruku. Hidre su pre šest meseci imale duel sa našim lovcima. Krijumčari su našli dobar način da prodru u Vegas ljudima koji nisu bili sa njima. Imali su partnera. Kada su ih naši otkrili da su dva lovca poginula, tri ostala teško ranjena ali u dovoljno dobrom stanju da kažu šta se desilo. Ime partnera... Aleksej Šervud."
Grej je zastao da bi primetio bilo kakvu reakciju, ali Margo nije odavala ničim da se seća Alekseja.
"Pratiš li me?"
"Pratim te, ali ne povezujem Alekseja sa Mis Pink. Detaljno sam ga istražila. Otac i majka su mu mrtvi, nema braće i sestara, živih rođaka..."
"Pa, to bi trebalo ili da je jezivo ili da je sumnjivo jer je Mis Pink upravo njegova rođena sestra. Slušaj nastavak, ništa ne govori."
Grej je rekao kada je Margo nabrala čelo.

"Laboner te je poslao da središ partnera i ti si otišla sa još desetoro lovaca, pokrala im litre i litre vina, namamila Alekseja da proveri šta se dešava i razbila mu glavu polomljenom flašom."
"Dobro. Sada se sećam."
Margo je klimnula glavom a snažan osećaj frustracije joj je prohujao u venama. Nije bio nesmotreni potez. Alekseju je bilo namenjeno da umre. To nije bilo njeno nesmotreno delo, bio je zadatak koji je dobila od Labonera.

Šaputanja.

Uzvici.

Šaputanja.

Uzvici.

"Set je proveravao koje sam sve ljude ubila u poslednje dve godine i nijedan Aleksej nije..."
"Tvoja istorija je poprilično duga, Margo. Moguće je da oni koji su proveravali nisu obratili posebnu pažnju na Alekseja. Pusti me da nastavim."
Margo je pružila ruku kao znak da daje odobrenje.
"Mis Pink je dala potrebne osnovne informacije jednom od svojih ljudi da bi potvrdilo Hidrama njeno srodstvo s Aleksejem, da bi ih uvela u svoj život. Sem je rekao da je Laboner rado žrtvovao tri krtice i dva tragača kako bi papiri bili dostavljeni ovde sutra."

Šaputanja.

Sve glasnija šaputanja.

Smeh. Njena deca će biti osvećena.

"Imamo je, Margo."
"Počeću da se pakujem."


MargoWhere stories live. Discover now