47

756 64 12
                                    

Чи маргаанд тэдний талд орохгүй байвал

Тэил

Тэил: Чи тэгвэл наад зөөгчтэйгөө яв за!

Чи: Чиний л буруу шд.

Тэил: Яваа яв. Очиж наад зөөгчтэйгөө гоё амьдраарай.


Жонни

Жонни: Уг нь миний зөв байхгүй юу! Чи дайрсаар байгаад миний буруу болчихож байгаа байхгүй юу!

Чи: Кино театрт босож орилж байгаа нь чиний буруу.

Жонни: Энэ дэлгэцэн дээр нь аймар том Дуёоны дүрс гарч ирэхээр зүрхний хэм алдагдаад байна за юу!


Тэюун

Тэюун: Би яг гудамжинд халааснаас унаж хаягдсан мөнгө шиг санагдаад байна.

Чи: Уучлаарай... Нөгөө хүн чинь арай үндэслэлтэй юм яриад байсан болохоор тэр хүний талд орчихлоо хэхэ... Гэхдээ мөнгө хаягдсан ч олсон хүн нь авдаг биз дээ...?

Тэюун: Харин хаягдчихсан байсан миний талд хажууд байсан эмээ орсон байхгүй юу!


Юта

Юта: Ёстой жинхэнэ төрхөө харуулах шив.

Би: Би тэгээд харваас буруутай хүнийх нь талд орох байсан юм уу?

Юта ярвайн: Тэгвэл миний буруу биш, тэр хүний буруу ч биш, чиний буруу за юу.


Дуёон

Дуёон: Би ямар буруу юм хийсэн болоод тэр хүнтэй нийлсээр байгаад намайг хөөж гаргаж байгаа юм?

Чи: Чи өөрөө ухарч алхсаар байгаад гараад явчихсан шд.

Дуёон нүд нь таталдан: Би ухарч алхаагүй.

Чи: Тэгээд ухарч ниссэн юм уу?


Жэхён

Жэхён: Сая бол үнэхээр Жоннигийн буруу байсан шүү.

Жэхён чухал царай гарган: Жонни ус асгасан хэрнээ над руу тохоод байсан.

Чи: Мэдэж байна аа.

Жэхён: Тэгээд яагаад Жоннигийн талд орсон юм?

Чи: Жонни гоё харагдаад байсан юм.

Жэхён: Айн? О.О


Жонү

Жонү: Яаж чадаж байна аа.

Чи: Уучлаарай даа. Миний буруу. Одоо наашаа хар л даа.

Жонү булан руу харан: Үгүй ээ. Би чамд үнэхээр гомдсон.

Чи: Би одооноос дандаа чиний талд орно оо. Гэхдээ энэ удаад чиний буруу байсан нь үнэн шд...

Жонү: Үгүй за юу! Миний буруу байсан ч чи миний талд орох ёстой.


Марк

Марк: Чи Хэчантай нийлж байгаад намайг орох оронгүй болгочихлоо шд. Намайг 14 хоногийн хугацаатай дормоос хөөчихлөө.

Чи: Энэ гэр чинь тэгээд юу юм?

Марк: Хоног төөрүүлдэг газар.

Чи: ХӨӨЕ!


Хэчан

Хэчан юу ч бололгүй: Чи заавал миний талд орох шаардлагагүй ээ.

Чи: Чамаас гарах үг биш байна даа.

Хэчан малийн: Угаасаа миний буруу байсан ч миний зөв байдаг байхгүй юу. Энийг би мэдэж байхад л хангалттай. Заавал та нарт батлаад байх шаардлагагүй. Ярих юмгүй би хамгийн шилдэг нь.

Чи: -__-




















Олон сар алга боллоо шүү, тийм ээ🥲🥹

NCT 127_ ReactionWhere stories live. Discover now