סיכום

791 77 49
                                    

תקציר למה קרה עד עכשיו :)

בליל הצעת הנישואין, קים נחטפת על ידי אחיה וחברו הטוב טום, וכמובן לוסי.
הלב הקשוח שלה לא עמד בזה ונשבר בפעם המי יודע כמה.
הם חטפו אותה הרחק אל אתלאיה, שכבשו במלחמה קרה, שבה נרצח מלך אתלאיה ומשפחתו.
כולם- מלבד הבן הצעיר.

טום, שידע שאהבתה של קים לליאם עוד עלולה להזיק למאבק שלו לכבוש את כל מה ששייך לליאם- החליט כי הפתרון הפשוט ביותר יהיה... למחוק אותו. לגרום לה לשכוח מדיינימור כולה.
אפילו מעצמה.

שלוש שנים חלפו מהחטיפה, הלב השבור שלה התאחה והפך ללב עשוי להבה שמוכנה לשרוף כל דבר העולה לרוחה.
ואילו ליבו של ליאם הננטש, הפך קרח.

לא רק הסודות האופפים של האוהבים עומדים להיות אלה שיסכיו את חייהם,
אחה גם סודות החברים שלהם.
אם לדייק- הסודות של לוסיה, שרק רוצה לכבוש את כתר דיינימור.

קימברלי חזרה לארמון, בציוויים של טום וג'ייק-
אחד דרש ממנה להרוג את המלך והשני לתפוס מחסה.
אז מה יהווה לה הלב הקר של ליאם? מקלט חם או זירת קרב מדממת?

הזיכרונות, לאחר שלא שתתה את כדורי השכחה של טום לתקופה ממושכת, מתחילים לעלות.
היא מבינה כי היה זה טום שגרם לה לאבד את הזיכרון, אבל לא מבינה למה- ולמה הייתה בארמון דיינימור בעבר.

רגשות האשם שלא ידעה שעוד קיימים בה, מתחילים לצוץ.

היא ידעה שמסרה לאדם מסוכן פרטים מסוכנים עוד יותר, וכי ליאם נמצא בסכנה, והכל בגללה.

כשהמשפחה המרוחקת של המלך לשעבר של אתלאיה מגיעה לארמון, יחד עם היתום הצעיר, קימברלי מרגישה שמוקפת אנשים- אבל בודדה יותר מתמיד.

אמילי מתחילה לנשיב את אמונה בקים, למרות שזו מהססת על הקרבה החברתית.

קייטי, שאמנם לא גדלה לצידה של קים- אבל בהחלט ספגה את האישיות שלה בחצי השנה הראשונה לחייה בזמן ששהו יחד בדיינימור, רואה בקים כאמא, והתוכניות העתידיות שלה רואות בה גם כמלכה למלך.

אבא של קים בחיים, למרות שליאם לא מופתע מכך, בכלל.
השמועות על חזרתה של קים מתחילות להגיע לאוזניים הלא נכונות, והיא נמצאת בסכנה- תעיד על כך האישה ששיקרה כי היא דודה של קייטי, רק כדי שלקים לא תשאר סיבה להשאר בארמון וסוף כל סוף תעזוב כדי שדיינימור תקפא.

טום- רוצה לקחת את כל מה שיש לליאם, החל מהממלכה ועד החברים והאהובה, עקב משהו שקרה להם בילדות.
אבל טום שיקר לגייק שהוא עוזר לקים כדי להרחיק אותה מהאגדה של ונוס וקייל, ג'ייק מאמין לו אבל במחיר כבד מאוד- הקשר עם אחותו.

הקבוצה האדומה- רוצים להרוג את קים כדי שלדיינימור לא תשאר טיפת תקווה לאהבה או חמחה והיא תקפא לתקופה ממושכת שוב פעם, והפעם שלטון חדש בראשה, ללא אגדות ישנות או טיפת תקווה.

לוסיה- רוצה את הכתר של ליאם.

אבא של ליאם- (ספוילר) גילה על האגדה של ונוס וקייל ועזר לקבוצה האדומה בנסיון לפגוע בקים, כיוון שפחד לאבד את השלטון.
לרוע מזלו, הכוונות הרעות התנקמו בו והוא נפצע במקום קים. (נסיכת הקרח, הפציעה של המלך וההכתרה של ליאם.)

נבריס- בא לביקור עם סבתא נוביה, מפתח רגשות לקים במחשבה שהיא וליאם פרודים, אבל תסמכו על קייט ואמילי.

•°•°•°•°•
סיכום קצר וקליל למה שקרה עד כה, במידה ויש משהו שלא הבנתם- בבקשה תרגישו חופשי להשאיר תגובה ואענה כמה שיותר מהר.

נעלמתי, לגמריי נכון, ניהול הסמנים שלי פשוט גרוע.
בכנות, חשבת שאוכל פשוט להתעלם מזה, מכל העולם השלם הזה שיש בכתיבה.
אבל מרגע לרגע מתחזקת בי ההבנה שלא, לא אוכל להתעלם מזה ולפעמים אני מןדה בשקט- אני גם לא רוצה להתעלם.

דיינמור, ועיר בירתה מלודיה, היא ממלכה שלמה שעוד רגע חוגגת 6 שנים של עצמאות.
(החל מזיכרון מלכותי, אי שם בדפים מפוזרים ב2016)

ואתם עדיין כאן.
זה לא מובן מאליו, בכלל, אך לא אחד ואחת מכם.
אתם עולם שלם, לא פחות מדיינימור ואפילו יותר.
אתם השמש החמה ללב הקפוא שלי, שלאט לאט לומד להפשיר.

פרקים נוספים יעלו בהמשך, אולי מרתון ואולי פרק- שתיים בכל שבוע.

joliet13
ותודה לך מדהימה, שהזכרת לי כמה אני אוהבת לשבת בשמש, כשאתם לי קרני האור.

Liar sun/ שמש שקרניתWhere stories live. Discover now