Chapter 3.7

599 78 74
                                    

אני לא יודעת מה היה נורא יותר, לשבת בחדר השינה שלי באתלאיה בזמן שהנשפים היו נערכים כמה קומות מתחתיי, בעודי נעולה בחדר, או להשתתף באחד בזה בדיינימור.

בניגוד לבקשתה של קייט, אולם הנשפים היה מלא עד אפס מקום.
הנסיכות, כולן, נכחו באירוע בשמלות נוצצות, לרגע אפשר לחשוב שזה נשף לכבודן.

אני מנחשת שליאם ניסה להעמיס את אולם הנשפים המנצנץ בבעלי ברית, באותה מידה שקייט דאגה להעמיס באויבים.

קייט לא חשבה פעמיים והגיעה ליום ההולדת שלה בשמלת קיץ צהובה, לראשה נזר כסוף קטנטן ושיערה אסוף בפקעת המשחררת תלתלים זהובים על פניה.

את הנזר היא משכה משיערה, אלכס ניסתה לשכנע אותה להשאיר אותו לפחות עד שכולם יגיעו, "זה לא כולם?!" התפרצה ממקומה ודחפה את הנזר לידיה של אלכס אובדת העצות.
"רק רציתי מסיבה משלי, אבל התחרות המטופשת הזאת חייבת להרוס לי הכל!" גנחה בתסכול ורקעה ברגלייה, לא היה לה אכפת שמסתכלים, או שנסיכות הירח נעצו בה מבט נוזף על ההתנהגות חסרת הנימוס של הנסיכה האמיתית היחידה בארמון.

"אתן אפילו לא מוזמנות, אל תתנהגו כאילו אני זאת שלא מנומסת!" הוציאה לעברן לשון ילדותית.
"היא צודקת," חייכתי בשעשוע לעברן, רייצ'ל נקלעה תחת מבטי "מאוד לא מנומס להגיע לאירוע שאתן אפילו לא מוזמנות אליו."
"מאוד לא מנומס להגיע לארמון שאת אפילו לא רצויה בו." וידייה, השועלה המתולתלת, התערבה, למרות שנאסר עליה להזכיר את זה אי פעם, ובטח סביב אנשים נוספים.
"והינה, את כאן, לא נראה שזה עצר בך." אמילי השיבה לה כשהבחינה בהשתהות שלי.

"הן הפכו את יום ההולדת שלי לעוד אחד מהנשפים המטופשים שלהן, עוד סיבה לשימלה יפה ולמשוך את העיניים של המלך.
תעשו לי טובה," פנתה אליהם במבט זועם, כל כך זועם שגורם לי לתהות כמה כעס ילדה בת ארבע יכולה להכיל "הוא לא יסתכל עליכן גם אם הייתן לובשות יהלומים במקום שמלות."

"כשאני אתפוס את המלך הזה, אני אעשה ממנו אבקת יהלומים!" קייט דחפה את אמנדה מדרכה והתקדמה אל כניסת אולם הנשפים בצעדים חסרי סבלנות.

"שהשמיים יסלחו לי," לגמתי מכוס השמפנייה שלי "אבל מדהים לראות איך היא מסוגלת לקרקע את המלך הכי חזק בגבול המזרחי." התפלאתי בצחוק מתגלגל.
היא עצרה רגע לפני שהגיעה לדלתות הכפולות והסתובבה בחזרה לעברינו.

"שכחת משהו?" הקנטתי אותה על היציאה הדרמתית שהשתבשה.

"אתה לא מוזמן, אני רק רוצה להדגיש." שילבה ידיים ופנתה לאדם מאחורי, סובבתי את מבטי ונבריס עמד לצידי.
"נוביה הזמינה אותי." התגונן, למרות שקייט בהחלט רצתה אותו כאן.

החליפה השחורה התאימה לצבע עיניו, הוא לא טרח להוסיף לה עניבה, אבל סיכת הזהב בחזית החליפה השמאלי השתלבה במיזוג מושלם עם צמיד הזהב שלו, שהכריז על היותו בכור המלך של דינדיה. המלך לשעבר.

Liar sun/ שמש שקרניתWhere stories live. Discover now