היו לכן שאלות מדהימות, מקווה שהתשובות שלי לטעמכן♡
•°•°•☆•°•°•מתי קים מבינה שהיא צריכה להתחתן עם ליאם?
ההבנה מתחילה לחלחל בה :)מתי ליאם מבין שזה לא באשמתה?
הוא יודע שזה לא באשמתה, עניין הזיכרון, אבל הוא צריך להכיל את העובדה שזו מי שהיא- לבחור באחרים לפני שהיא בוחרת בעצמה, והאהבה שלה מתבטאת ככה, בניגוד ל'אני אוהבת אותך ואני בלה בלה,' היא מוכיחה את האהבה שלה על ידי עזרה והצלה.גם ליאם עושה את זה, גם הוא מסכן את עצמו בשביל אחרים, אבל הוא לא מצליח לראות את זה כי הוא רגיל כל כך לזה, להקריב את עצמו, אולי הכעס שלו כלפייה זה קצת גם הכעס שלו כלפי עצמו.
מתי ראש דשא מתה?
התכנון הוא די שהיא לא :/מה השם של עמוד האינסטגרם שלך?
Shiraxlifeמתי קים וליאם יתחתנו?
ספוילר ענקי מדי סליחהההלמה לא סיימת את הספר כבר באייס פרינסס?
היו כמה אפשרויות וסיבת ללמה זה לא קרה:
1. קים נחטפת ביום החתונה שלה ומאבדת את הזיכרון, ואז בשמש שקרנית ליאם אומר לה "את האגואיסטית שעזבה ביום החתונה שלנו."
הסיבה שזה לא עבד: הרגשתי שנסיכת הקרח נמרח מדי, אז הסתפקתי באמירה של ליאם על סיום התחרות.
2. חתונה לגיטימית בסוף הספר.
הסיבה שזה לא עבד: היה לי רעיון על מישהי שנכנסת לבית עשירים כדי לגנוב, ובפועל מסתבר שזה הבית של הארוס שלה לשעבר שהיא לא זוכרת.
ואז החלטתי שאני רוצה שזה יהיה חלק מסדרה, אז האפשרויות היו המשך ל'כל הקודם זוכה', או 'נסיכת הקרח.'
בסוף, החלטתי שזה יהיה ההמשך לנסיכת הקרח כי רציתי לדעת איך ליאם יצליח להתמודד עם זה ואיך, אם בכלל, קימברלי תצליח לחזור לדיינימור, אחרי שהיא תמיד רצתה לברוח משם.
כאן גם באה הסתירה של התאווה שלה לדיינימור, בתחילת נסיכת הקרח היא רק רצתה לעזוב את המדינה ואילו בשמש שקרנית היא רצתה לחזור.
התשובה לסתירה זה שהיא רצתה לחזור לליאם, היא פשוט לא הבינה מה כל כך מושך אותה לשם. :)למה עשית שקייט היא הבת של ליאם?
היא לא, פשוט הוא גידל אותה מאז שקים עזבה אז בצורה הטבעית הוא כמו אבא בשבילה, היא מודעת לכך שהוא לא האבא הביולוגי שלה אבל עדיין בוחרת לקרוא לו אבא.
מתי קים תיזכר בהכול?
כשהיא תגיע למנס♡למה קים תמיד מאשימה את עצמה?
זה חלק מהאופי שלה, וחלק ממה שטום לימד אותה- 'לקיחת אחריות'.
כשברחה מהארמוןלמה ליאם לא מבין שזו לא אשמתה שמחקו לה את הזיכרון?
הוא לא מאשים אותה שמחקו לה את הזיכרון, לפחות בלב, אבל הוא מאשים אותה על כך שלא ביקשה עזרה במאה הזדמנויות שונות שהיו לה, על כך שלא סמכה עליו, ועל כך שהיא צקשה עליו לקיים את ההבטחה שהכריחה אותו להישבע..
YOU ARE READING
Liar sun/ שמש שקרנית
Fantasyfake princess 3- שמש שקרנית* בתום שלוש שנים של חיפושיי שווא, הוא נשבע שמחצות בדיוק, יפסיק לחפש אחריה, היכן שלא תהיה. בחצות ושלוש דקות בדיוק, דלתות הארמון הכבדות נפתחו לרווחה, אהובתו לשעבר עמדה שם, רטובה עד שד עצמותייה ומאחורייה, במרחק מה, הכה ברק...