Chapter 2.8 A

669 60 101
                                    

Part: 2.8/  A

•°•☆•°•°•

"זה ייקח בדיוק חמש דקות." אמנדה ניסתה לנחם אותי בזמן שבחרה שימלה לכבוד מסיבת התה של גברת נוביה.
"חמש דקות? אז אני פשוט ארד בפיגמה." גנחתי בתסכול ונשכבתי על המיטה.
"כמובן שלא, הולכים לתעד את זה. את צריכה להיראות ייצוגית." אלכס נזפה בי.
"לייצג את מי בדיוק?" גלגלתי עיניים וחזרתי להתיישב.
"אני מזכירה לך שכולם חושבים שאת נסיכת ירח, אני מבקשת שתנהגי בהתאם." אמנדה הושיטה לי שימלת מיני לבנה.
"חשבתי שאני אמורה להיראות ייצוגית." בחנתי את השימלה.
"לייצג את מי בדיוק? לפני רגע ליאם הכריז מלחמה על כל מקום שכף הרגל שלך אי פעם דרכה בה." אמנדה הזדעזעה.
"זה בדיוק מה שאני חשבתי!" השתנקתי בהתרגשות "אותנו!" אלכס התפרצה "את צריכה לייצג את העוזרות שלך בגאווה, את רוצה שיפטרו אותי?!" נזפה.

"אמנדה היא זאת שנתנה לי את שמלת המיני." התגוננתי במהירות ודחפתי את השימלה לידייה.
"היא מייצגת את הכעס שלי." התממה ושמטה כתפיים.
"בפעם השלישית, ליאם לא אשם בכך שג'ון ואת נפרדתם." אלכס נאנחה באכזבה.
"הוא האשים את הילדה הקטנה שלי בצרות של הממלכה שלו, אין לזה שום קשר לג'ון!" החזירה "היא באמת אשמה בזה." אלכס נעצה את עייניה הכעוסות באמנדה, שמיהרה להסיט אותן.
"איך הייתי אמורה לדעת שהוא מתכוון להרוג אותו?" פרשתי ידיים כנכנעת.
"אני לא יודעת, אולי משהו במילה אטיה, שמשמעותה רצח, היה אמור לרמוז לך משהו?" תהתה.
"אני לא סיפרתי לך את זה כדי שתנזפ-"
"סיפרת לה כי היא הרביצה לך עם המגבת." אמנדה קטעה אותי.
"תביאי לי את השימלה הזאת." חטפתי אותה מידיה, אלכס המשיכה לנעוץ בי מבט מזהיר "כי אני מיד הולכת ללבוש משהו ייצוגי." כחכחתי בגרוני ומיהרתי לחפש אחר שימלה חדשה.

"סוף כל סוף, מה האיחור הזה? חיכית שיתפרו לך שימלה חדשה?" נוביה נזפה בנו ברגע שאלכס פתחה את דלת חדר השינה של ליאם, שנוביה נידבה למסיבת התה.
"אני מתנצלת על האיחור, פשוט למדנו יחד מה זה ייצוגי." צחקקתי ונכנסנו יחד.

קייטי, אמילי, רוז ואפילו ליאה חיכו כבר בפנים וחלקו צלחת עוגיות.

אפילו הצלם הספיק להתמקם בצד החדר.

"אני מניח שיש לך עוד הרבה ללמוד." ליאם יצא מחדר הארונות וייבש בזריזות את שיערו עם מגבת לבנה, בוחן בחטף את השימלה החומה שאלכס התפשרה עליה.
"אפשר להגיד שאנחנו עוד מגששות בחומר." אמנדה צחקקה בעצבנות.

"בואו נגמור עם זה כבר." ליאם זרק אל המיטה את המגבת הלחה והצטרף לשולחן הקפה שבו התיישבנו הבנות, יחד עם סבתא נוביה.

"קים, לידי!" קייטי נופפה בידה והצביעה על המקום לצידה הימיני, בעוד ליאם יושב בשמאלי.

מדהים איך לפני כמה שעות היה מוכן לשרוף את העולם כולו, ועוד לפני שהשריטה במצחו הגלידה- הוא כבר יושב לכוס תה ועוגייה, כאילו דבר לא קרה.

Liar sun/ שמש שקרניתWhere stories live. Discover now