Selam Kar Tanelerim 💜
Sizleri çok özledim ve bu kadar beklettiğim için özür dilerim 🌻
Nasılsınız? Günleriniz nasıl geçiyor?
Keside geçmeden önce, sizlere bir sorum var;
Hikayenin gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oy ve yorumları unutmayın ❤️
Keyifli okumalar 💜
Sizleri seviyorum Kar Tanelerim ☘️Büyük binadan içeri girdiğimizde etrafı inceledim. Gayet ferah bir havası vardı ve iki katlıydı. Zemin katta, saha vardı ve bir üst kat soyunma odalarına aitti ve ondan üstteki katta kesin, yöneticilerin odası vardı. Antrenman yapılan sahanın önünde durup derin bir nefes aldım ve içeri girdim. Top sesleri kulağımda çınlarken kulaklıklarımı çantama koydum. Tribüne oturup, Üstünde forması olan Ufuk'a baktım, eğik kafamla. Sarı ve turuncu forması vardı. Çizdiğim resimdeki gibi.
Bir resim daha çizmeliydim. İçimden bu anı, defterime karalamak geliyordu. Çantamdan defterimi ve kalemimi çıkardım. Telefonumdan müziğimi açıp, kulaklığımı takacakken, Hale tepemde dikildi.
"Bu ne iğrenç bir müzik!" Derken yanımdaki çantasından suyunu alıp içti. Ona cevap vermeden kulaklığımı taktım. Aniden Ufuk bu tarafa doğru el salladı. Elimi kaldıracakken, Hale gülümsedi ve ona el salladı. Ufuk'un onda ne bulduğunu düşünürken anladım. Hale'nin kısa eteğine, topuklu ayakkabılarına, kusursuz yüzüyle toplu saçlarına ve üstümdeki sweat ile ayağımdaki çizmelerime baktım, yüzüm kusursuz değildi. Kaşlarım çatıldı elbette onu beğenecekti. O amigo kızların kaptanıydı ve ben tribündeki soğuk kızdım. Antrenmana başladıkları sırada Hale ve arkadaşları tezahürat yapıp dans etmeye başladılar. Baş parmağımı ağzıma götürdüm ve tırnağımı kemirmeye başladım. Bir yandan da defterime karalama yapıyordum. Ufuk bir sayı attığı sırada Hale daha çok bağırdı. Kalemi deftere daha sert bastırdım. Bu kız, Ufuk hakkında ne biliyordu da, ondan hoşlanıyordu ki! Ufuk'un en sevdiği müzik tarzı, en sevdiği yazar, kitap, film... Duygularına göre tepkileri dahil her şeyini biliyordum. Ayrıca bunu onu tanımadan başarmıştım. Bu kız... Ah! Neden şu an böyle bir tepki veriyordum ki?
Yaklaşık bir buçuk saat sonra mola verdiler. Hale bir havlu alıp, ona koştu. Ufuk, teşekkür ederek havluyu alıp terini sildi daha sonra Hale onun boynuna sarıldı. Ufuk ona karşılık verirken ayağa kalktım, bu kadar sevgi gösterisi midemi bulandırmıştı. Derin bir nefes aldım ve hızla sahadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufuktan Doğan Güneş #WATTYS 2022 YARI FİNALİST
Teen FictionTHE WATTYS 2022 YARI FİNALİSTİ "Sana bir şey itiraf edeceğim," "Neymiş?" "Sanki doğduğumdan beri bir parçam hep bu anı bekledi. Seninle tanıştıktan sonra..." "Tamamlandım. Dünya dönmeye devam ederken bırakmıştım onunla dönmeyi. Gücüm yoktu daha...