Aniden telefonuma gelen bildirimle, makyaj masasının önüne geçip, oturdum. Güliz'in annesi bir fotoğraf paylaşmıştı. Fotoğrafı görünce, maskenin altından gözyaşlarım aktı. Babam... Güliz'in saçlarını örerken çekilmiş bir fotoğraftı. Altında 'Baba-kız sefası...' yazıyordu. Aniden omuzlarıma kollar dolandı. Burnuma o tanıdık limon kokarken aynadan Bana arkadan sarılmış Ufuk'a baktım.
"Ona çok uzaktım ama yine de çocukken onu tekrar tekrar sevdim. Babalık yapmasa da." Dediğimde kafasını boynuma gömdü.
Kızarmaya başladım, vücudum yine ısınırken, kalbim maratona çıktı. Kafamı ona yaslarken elimden telefonumu aldı. İkimizin de kalbi hızlı atıyordu. Onu masaya bıraktı ve kafasını kaldırdı.
Arkama geçip, kollarını çektikten sonra eline bir tarak alıp, saçlarımı taramaya başlayınca hıçkırdım. "Ufuk..."
"Şşşşş..." Dedi ve taramaya devam etti yavaşça.
O taradıkça hıçkırıyordum, taraması bitince, saçlarımı geriye yatırdı ve tutam tutam örmeye başladı. Gözyaşlarım bana direnircesine akmaya devam ederlerken gözlerimi kapatıp sıktım. Eli, boynumda ve saçlarımın her yerinde geziniyordu. Limon kokusunu ciğerlerime çektim. Örmeyi bitirince döner sandalyeyi, kendine çevirip, önüme çöktü. Elini, o geceki gibi ılık tenime değdirdi ve sağ yanağımdaki gözyaşlarımı silip, ellerini çillerimin üstünde gezdirdi.
"Bırak bizi ısıtacak bir ailemiz olmasın, biz birbirimize dokunduğumuzda zaten ısınıyoruz." Dediğinde kafamı salladım. Bana sarıldığında boynuna sarıldım ve gözlerimi kapatıp, bir kez olsun Duru'yu susturdum.
Limon ağaçlarının arasında, güneşli bir gündeydim sanki. Etrafım çimler ve ağaçlarla kaplıydı. Yerde serili bir piknik örtüsü vardı ve üstünde Ufuk oturuyordu. Yanında bir piknik sepeti vardı. Üstümdeki mor elbiseyi havalanmaması için tutup oturdum ve saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. Yüzümde maske yoktu ve onun eli yara izimi okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufuktan Doğan Güneş #WATTYS 2022 YARI FİNALİST
Novela JuvenilTHE WATTYS 2022 YARI FİNALİSTİ "Sana bir şey itiraf edeceğim," "Neymiş?" "Sanki doğduğumdan beri bir parçam hep bu anı bekledi. Seninle tanıştıktan sonra..." "Tamamlandım. Dünya dönmeye devam ederken bırakmıştım onunla dönmeyi. Gücüm yoktu daha...