18.Bölüm: OOB-1.Kesit

306 19 0
                                    

Selam Kar Taneleriiiim 💜💜💜
Sizlere yeni bölüm kesitlerimizle geldim 💜
Nasılsınız, hayat nasıl gidiyor, tatil nasıl geçiyor ✨✨✨✨
Lafı Çok Uzatmadan finale son 3 diyorum!
Keyifli okumalar 💜💜💜🦋🦋🦋

Selam Kar Taneleriiiim 💜💜💜Sizlere yeni bölüm kesitlerimizle geldim 💜Nasılsınız, hayat nasıl gidiyor, tatil nasıl geçiyor ✨✨✨✨Lafı Çok Uzatmadan finale son 3 diyorum!Keyifli okumalar 💜💜💜🦋🦋🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltıdan sonra Ufuk antrenmana hazırlanmak için eve çıktı. Onun gitmesiyle bende sofrayı toplamaya başladım. Bulaşıkları makineye dizmiştim ki, kapı tekrar çaldı. Gözlerimi devirdim. Bugün anlaşılan gelenim gidenim bitmeyecekti.

Makineyi kapatıp, kapıyı açtığımda Derin'i gördüm. Beyaz bir kazak ve kırmızı şişme bir yelek giymişti. Gözaltlarındaki morluklara bakılırsa uyumamıştı. Ayrıca devamlı yutkunup durmasından üzgün olduğu da belliydi. Yumruk yaptığı eli ise, öfkesini hala sindiremediğini gösteriyordu. Uykusuz ve sinirli bir Derin'in, pimi çekilmiş bir bombadan farkı yoktu.

"Girsene, bomba." Dediğimde gözlerini devirdi ve ayakkabılarını çıkarıp içeri geçti. Mutfağa geçip, kahvaltılıkları dolaba kaldırırken, kupa askılığından bir kupa alıp kendine çay koydu. Tezgaha yaslanıp, çayını içerken iç çektim. "Bugün Koray Abi ve annem ile öğle yemeği yiyeceğiz." Dediğimde, çay boğazına kaçtı. Öksürürken, sırtına vurdum ve sofrayı silmek için el bezini ıslattım.

"Ne alaka? Kızım dün ben o herifi dövecektim, sen o herif yüzünden evden kaçmadın mı?"

Omuz silktim ve sofrayı sildim. "Evet ama annem benden rica etti, sadece yemek Derin." Dediğimde kaşlarını çattı ve kupasını bırakıp yanıma geldi. Elini alnıma koyarken kaşlarımı çattım.

"Sen kimsin? Duru'yu nereye sakladın?" Dediğinde onu hafifçe ittim ve el bezini yıkadım.

"Saçmalama Derin. Aksine, mantıklı olan bu. Onunla evli olan annem, biz değiliz ki. Sadece aile yemeklerinde göreceğiz onu. Dün gece için özür dilemek istiyor sanırım, annem çok istedi."

"Duru-" Dediğinde ellerimi kurulayıp, elini tuttum ve kafamı kaldırdım.

"Sadece bir yemek. Sana söz, eğer bir hata daha yaparsa, tekrar görmeyiz. Lütfen Derin, benim için." Dediğimde somurttu ve kafasını salladı. Hafifçe gülümsedim ve ona sarıldım. "Hanimiş, benim Şeker Prensi'm?" Dediğimde güldü ve kollarını belime doladı. "Bende sevmedim, hatta dün gece çok öfkelendim ama herkes ikinci bir şansı hak etmez mi?"

"O şansı babamızda hak ediyor mu? Ya da senden istiyor, verecek misin?"

 "Bende sevmedim, hatta dün gece çok öfkelendim ama herkes ikinci bir şansı hak etmez mi?"	"O şansı babamızda hak ediyor mu? Ya da senden istiyor, verecek misin?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ufuktan Doğan Güneş #WATTYS 2022 YARI FİNALİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin