HABERLERİM VAAR!

193 10 0
                                    

SELAMLAAAAR, NASILSINIZZZ? BİLİYORUM ÇOK COŞKULU GİRDİM VE NEDENİNİ MERAK EDİYORSUNUZ, BAZILARINIZ TAHMİN EDİYOR DA OLABİLİR HEHE,

ÖNCELİKLE ŞUNU SÖYLEYEYİM, BASILMIYOR. BUNU SÖYLEMEK ÜZÜCÜ ANCAK HENÜZ BÖYLE BİR DURUM YOOK 💜💜

ONUN YERİNE 10-18 KASIM TARİHLERİ ARASINDA BİR ÖZEL BÖLÜM GELECEEEK, BUGÜN YAŞADIĞIM BİR ŞEY ONLARI ÖZLEDİĞİMİ FARK ETTİRDİİİ!!

DİĞER HABERİMSE MORTEM KÜRELERİ İLE KÜLDEN ŞEHİR YAYIMDA VE KONUSUNU DA AŞAĞIYA BIRAKIYORUM, YORUM VE OYLARI UNUTMAYINN!

SİZİ SEVİYORUM EN KISA SÜREDE GÖRÜŞÜRÜZZ 💜💜💜

MORTEM KÜRELERİ KONUSU:

Arethy Brave sefalet içinde yaşayan, babası ve kuzenlerine bakmakla yükümlü bir hırsız, geceleriyse katilleri, tacizci ve tecavüzcüleri öldüren, ışık gücüne sahip olan ve yıldızların asla görünmediği, reklam pano ve ekranlarıyla aydınlatılmış Neon Şehri'nde yaşayan Ateş Böceği takma isimli, en tehlikeli suçluların girdiği Argaton'a mahkum edilmiş, şizofren bir suikastçı.

   Drake Hunter, Cinisera Diyarı'nın başkanının oğlu, Neon Enstitüsü'nün bir numaralı ekibi Duman'ın Lideri olarak çalışan, her şeyi sınırsızca duyup görebilen Ateş Böceği'ni yakalamayı deneyen bir ajan.

  Arethy, teyzesinin başında olduğu Neon Enstitüsü'nden şikayetçidir çünkü hem bir intikam yemini vardır hem de suçlular iyi hal veya haksız tahrikten serbest kalmaktadır. Buna katlanamaz ve babasının isteği üzerine gizli bir silahı bulmak ve yönetimi devirmek için girer ve seçmelerde Duman ekibine atanır.

  Bunun sonucu olarak hem kendisiyle, hem de insanlarla yüzleşmeyi ve değişmeyi öğrenirken birtakım fantastik olaylarla karşılaşır, büyüler, canavarlar ve daha fazlası...

KÜLDEN ŞEHİR KONUSU:

Av ve avcı.
Hayat, bu iki kelimeden oluşur, gerisi fuzûlidir.
Hangisi olacağını insan seçer, seçmek zorunda kalır.
Ben iki seçenekten haberi olmayan sıradan kalabalıktan bir insandım.
Sıradan kalabalık, sıradan şehir, sıradan bir yaşam.
Fakat ben sıradanlığımla barışık bir biçimde yaşarken avcılar hep peşimdeydi.
Yine sıradan sandığım fakat hayatın içine özel bir an gizlediği akşam ailemin bir cinayete kurban gidişiyle, seçenekler yüzüme vurdu.
Sıradan hayatım kabusa döndü.
Sıradan ailem yok oldu.
Sıradan kalabalık fuzûli oldu.
Sıradan şehir yandı, kül oldu.
Sıradanlık denen şey yok oldu,
Seçeneklerim ve özel anlar kaldı.
Ya kırılmış kanatlarıma teslim olup av olacaktım, kafese kapatılacaktım.
Ya da kırık kanatlarımı alıp semâya karışarak onu aleve verecek, ölümle dans edecektim.
Tanışıklığımız yüzünden ölümle dans etmeyi seçtim.
Ben bugüne dek hep avcı oldum, sayısız insan avladım.
Peşimdeki avcılar kaybolunca onları yendiğimi sandım.
Şimdi karanlıkta yeniden ortaya çıkıyorlar.
Şimdi beni avlamak için tekrar geliyorlar.
Ve ben avcılarımı avlamak için asıl ışık olan karanlığa bir mum yakıyorum.


Ufuktan Doğan Güneş #WATTYS 2022 YARI FİNALİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin