SORU CEVAP ❤️❤️

214 14 0
                                    

Multi Düzeltisi; Sizi Dert Etmeler hehe

1) Ne tür yazıyorsun? 

Genel olarak genç kurgu, fantastik, polisiye ve bilim kurgu yazıyorum ancak şu aralar fantastik ağırlık yazıyor, Mortem Küreleri'nin üçüncü kitabı üzerine çalışıyorum. 

2)Yazdığın bir bölüm ortalama kaç kelimeden oluşuyor? 

Bölümün akışına göre değişiyor, kelime sayısı değil ancak sayfa sayısı verecek olursam bölüm uzunluklarım 20-70 sayfa arasında gidip geliyor.

3) Yazdığın karakterler arasında en sevdiğin karakter hangisi?

Erkek: Drake & Uraz
Kadın: Arethy & Güneş Duru 
-Bebeklerimi ayıramam hehe-

4)Gezegen Koruyucuları 2'yi istiyoruzz!

Allah'ın izniyle önümüzdeki yaz ilk kitabı baştan yazıp -vakit buldukça- Temmuz gibi Wattpad'e atmaya çalışacağım, sonra ikiyi düzenledikçe atacağım :)

5)Kaç yaşından beri yazıyorsun? 

Komik olmasın lütfeen ama 8 yaşımdan beri ve bu benim için su içmekle nefes almak gibi. 

6)Bir kitabın içinde yaşayacak olsan hangisi olurdu?

Birden fazla sayarım;
-Mortem Küreleri
-Gezegen Koruyucuları
-Cam Şato Serisi
-Dikenler ve Güller Sarayı Serisi 

7)Ufuktan Doğan Güneş genç kurgu mu?

Evet, tamamen bir gençlik kurgusu :)

8)Ufuktan Doğan Güneş'in ana konusu nedir?

İkiz kardeşi Derin ve arkadaşlarıyla aynı binada yaşayan ve bir buçuk yıldır yüzünü, yara izinden dolayı herkesten gizleyen Güneş Duru Aktaş'ın hayatı, bir gün ansızın değişir. Bu değişime neden olan şey ise yeteneğidir. Flora Açık Hava Pisti'nde bir maske ve Kar Tanesi adı ile buz pateni yaparken, kardeşi ve arkadaşlarının da, orada müzik yapacağını öğrenir fakat bir sorun vardır; gerçek kimliğini kimse bilmemektedir. Buz pateni yaparken, ikizinin arkadaşı olan Emir Ufuk Doğan ile karşı karşıya gelmesi ve ikisinin yaşadığı birtakım problemler ile, hayatında yeni bir sayfa açılır.

Ufuk, cesurca bu problemleri göğüslemeye hazırken Güneş, küçükken onları başka bir kadın için terk eden babası nedeniyle güven problemleri yaşar ayrıca yüzündeki yara izi yüzünden bir şeyler olabileceğine dair ihtimal vermez ve problemlerden kaçar. Kaderin bir cilvesidir ki, evren sesini duymuşçasına, yıllar sonra ikizi Derin'in babası ile gizlice hala görüştüğünü öğrenir, bu tüm problemlerden sonra iyice çırpındığı bataklıkta dibe çekilirken geleceğin ona pek çok yüzleşme ve sırlarını sunma gibi bir planı olduğundan habersizdir.

9)Lütfen kitap devam etsin, evlensinler, çocukları olsun vs. Nolur kitap mük ve devam etmesini istiyorum, yeni bir içerik yazabilirsin ve devam et yazmaya, çok iyi yazıyorsun, kalemin süper!

Güzel yorum için çok teşekkür ederim ❤️Elbette özel bölüm atacağım ancak ikinci kitap olma gibi bir düşüncem yok çünkü tadında bırakmak her zaman en güzelidir :) Beğenmenize ve severek okumanıza, size dokunmasına çok sevindimm, yeni içeriklere gelirsek, şu an profilimde yayımda olan,

-MORTEM KÜRELERİ: KARANLIK YILDIZ

-KÜLDEN ŞEHİR 

Adlı kurgularıma bakabilirsiniz, her hafta orada görüşürüz, yorumlarda sohbet ederiz hep birlikte ve umarım ailemiz daha da büyür, sizi seviyorum ve tekrar teşekkür ederim ❤️💜❤️

Ufuktan Doğan Güneş #WATTYS 2022 YARI FİNALİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin