"Duru, o kediyi nerden aldın?" Diye soran Derin'e baktım ve güldüm.
"Ne oldu? Rahatsız mı etti?"
"Sabah tepeme kar yağıyor sandım. Gözlerimin üstüne oturmuş, uyukluyordu." Dediğinde güldüm. Derin uyurken, rahatsız edilmekten pek hoşlanmazdı.
"Sokakta buldum," Derken kapı tekrar çaldı. Ofladım ve gidip kapıyı açtım. Hiç beklemediğim biri olduğu için şaşırmıştım, Sanem ayakkabılarıyla eve girdiğine iç çektim. Halılarım batmıştı. Ayağında dolgu topuklu siyah botlar vardı. Saçlarını topuz yapmıştı ve lacivert bir pantolon ile üstünde tazmanya canavarı baskısı olan bir sweat giyiyordu. Hızlı girişine ve çatık kaşlarına bakılırsa, Derin ile kapışacaklardı. Fiko, kafasını tepemden eğdi.
"Pis Kız!" Dediğinde güldüm ve gagasından öptüm. Omzuma indi ve benimle birlikte tiyatroyu izlemeye başladı. Sanem öfkeyle Derin'in karşısına dikildi ve ona bağırdı.
"Ecem ile ne oluyor!" Dediğinde dudaklarımı ısırdım. İşte bu bombaların en büyüğüydü.
Derin ayağa kalkıp şaşkınlıkla ona baktı. "Ne saçmalıyorsun?" Sanem öfkeyle telefonunu açtı ve ona bir fotoğraf gösterdi. Bende fotoğrafa baktığımda dudaklarımı ısırdım. Ecem ile Derin gülüşerek bir şeyler hakkında konuşuyorlardı. "Kim attı bunu sana?" Dediğinde Sanem alayla güldü.
"Sorumun cevabı bu değil!" Diye bağırırken irkildim.Çok tiz bir sesi vardı ve içimden bir ses bu işin sonunun kötü biteceğini söylüyordu. Sanem telefonunu bana uzattı, ellerini yumruk yapmak için. Onu tuttum ve fotoğrafa daha dikkatli baktım. Arkada, kıskançlıkla bakan Efekan'ı gördüm. Sonra, Ecem'e daha dikkatli baktığımda yan gözle Efekan'a baktığını fark ettim.
"Ya başlayacağım, Ecem'e! Seninle birlikteyim diye arkadaşım olamayacak mı!" Diye bağırdı.
Sanem sabır çekip ağzını açtığı an aralarına girdim. "Mola!" Diye bağırdığımda ikisi de bana öfkeyle baktı. "Ama, boş yere birbirinizi yiyorsunuz çünkü, Derin masum." Dediğimde Sanem şaşkınlıkla bana baktı.
"Nasıl?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ufuktan Doğan Güneş #WATTYS 2022 YARI FİNALİST
Ficção AdolescenteTHE WATTYS 2022 YARI FİNALİSTİ "Sana bir şey itiraf edeceğim," "Neymiş?" "Sanki doğduğumdan beri bir parçam hep bu anı bekledi. Seninle tanıştıktan sonra..." "Tamamlandım. Dünya dönmeye devam ederken bırakmıştım onunla dönmeyi. Gücüm yoktu daha...