38.ʙöʟüᴍ:"ᴢᴀʏıғ ɪşıᴋ"

49 3 0
                                    

Lemonade Mouth - Somebody

" Hayallerimizi saklıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Hayallerimizi saklıyoruz."

Ladin'in ağzından

Duştan çıktıktan sonra hemen saçlarımı kurutup pijamalarıma kavuştuğumda içeriden Barlas'ın sesini işittim. "Sabah Yağız Bey'i görür görmez bana haber ediyorsun duydun mu beni?" diye sesini duyduğumda bir an önce ben de olanları öğrenmek istiyordum.

Yağız'ın bunca zaman Mavi'nin oğluna bakmasını hazmedemiyordum, oysa Kutan'ın baştan beri Barlas'da olması gerekirdi. Sonuçta herkes kalp kırıcının ölümünden sonra kendi canını düşünürken o sadece ablası gibi gördüğü insanın peşine düşmüştü.

Hala dün gibi aklımdaydı Barlas'ın koştura koştura Talat'ın peşine düşmesi. Resmen ödü kopmuştu Kutan'a bir şey yapacak diye, ama sonuç tamamen hiçten ibaretti.

Kutan Aral Kılıç.

Sır gibi saklanan o isim.

Bunca zaman dibimizdeki insanlardan biri çıkması hala şaka gibi geliyordu.

"Ladin?" diye seslenen Barlas'ı görmek için tuvaletten çıktığımda elini ensesinden tişörtüne attığı gibi üzerini çıkardığını gördüm.

"Sabah Yağız erkenden Azra'yı kontrol ediyormuş o yüzden bizimde erken kalkmamız gerekebilir," dediğinde sesinden bile ne kadar yorgun olduğu anlaşılıyordu. Burası onu çok yormuştu durmadan gelen sorgulamalar olsun, güç kontrolleri olsun hepsi bizi bitirmişti.

"Hadi uyuyalım o zaman, zaten yarın yine çalışma var."

Aklıma dün ki sahneler gelip duruyordu. O kamera görüntüsü bütün doktorları çıldırtmıştı, resmen Alvina'yı görmek için gün sayıyorlardı ve işin kötü tarafı da hepimizin Alvina'nın arkasını koruyacağımızdan adları kadar emindiler.

"Ne zamandır Mavi'den ses seda çıkmıyor, acaba Alvina'yla mı iletişim kuruyor?" diye sorduğunda Barlas'ın yüzündeki kararsızlığı çok net görebiliyordum.

"Barlas, artık kontrol senden çıktı. Mavi ve Alvina hiç kimseye ihtiyaç duymayacak hale geldiler bile," derken işlerin bu noktaya geleceğini zaten en baştan planlamıştık hatta bunu Mavi'yle yapmıştık. O zaman niye şimdi Barlas'ın yüzünde bir çaresizlik vardı?

"Doğru, sadece tek istediğim Alvina'nın artık bir şeyler yapması," dediğinde aslında Mavi'nin de bize hiçbir şeyi anlatmadığını bir kez daha fark ettim. Resmen kendini ve ölümünü sır gibi saklıyordu. Biz ise sadece Alvina'nın ortaya çıkmasına dahil olmuştuk onun dışında hiçbir şeye müdahale etmemize izin vermiyordu.

KALP KIRICI: FEVTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin