"Asla kendini kaybetme."
⚝
Azra'nın Ağzından
Salonda bir ileri bir geri yürürken odayı saran gürültüden çıkmayı düşünmüyor değildim ama Bikem o kadar üzgün görünüyordu ki onu tek bırakmaktan çekiniyordum.
"Ay Alvina bayılacak kesin,"diye heyecanla yemek masasının etrafında dolanan Elya'yı Aysar sevincini iğrenerek izliyordu. Kendisi hala tuhaf bir şekilde Gökay'ın dizinin dibinde oturuyordu. Abisinin attığı bakışlardan habersiz bir şekilde.
"O çorbayı içmezse yaptığın hiçbir yemeği ona yedirmem."
Elya yandan küçümseyici bir bakış attı. "Çorban tuzsuz olmuş tatlım, Alvina tuzsuz yemek yemez."
"Sıkıyorsa yemesin, boğazına dizerim."
"Ne kadar ayıp,"diye homurtularla saçını arkaya atarken önünde yaptığı yemeklere tekrar göz gezdirdi. Gerçekten benden bile daha güzel yemek yapıyordu çünkü Bikem'in ağzına attığı tavuğu zevkle çiğnemesi böyle düşündürmüştü.
Sote tarzı bir yemekle yanına pirinç pilavı yapmıştı. Ekstra istedikleri şeyler de olmuştu ama Elya onları da duymamazlıktan gelince masada sadece Alvina'nın sevdikleri yer bulmuştu.
"Hani bana cacık yapacaktın?" diye Elya'nın yanına gitmeye çalışan Önsal tam geçiyordu ki Meriç'in öne uzattığı ayağı yüzünden yalpalamaktan son anda kurtuldu. Dengesini sağlayıp Meriç'e bakakalırken ifadesi gülünç bir hale geldi.
"Ne yapıyorsun lan?"
"Yaklaşma, sınırı geçme yoksa o masayı sana geçireceğim." Tehditvari konuşması bir an herkesin lal kesilmesine neden oldu. Ben de anlık yürümeyi kestim. Aralarındaki ufak gerilmenin elektrikleri gözle görülebiliyordu.
Önsal'ın vücudu hızla inip kalktı ama çok sinirli değil gibiydi. Hatta yüzünde aptal bir sırıtma kol geziyordu. "Bana uyar, sarı çocuk."
Meriç'in çevik bir hareketle yerinden atıldığında ayağa kalkan Alkan ve Kerem araya girme çabasındaydı.
"Kavga ederseniz ananızı sikerim baştan söyleyeyim." Bars'ın sesi hepsinin arasına bomba gibi düşünce halinden epey keyifli görünüyordu. Parmakları arasında çevirdiği çakmakla dışarıyı izlemeye devam etti.
Ama o anda araya daha saçma sapan bir ses girdi. "Hıyar!"
Ne?
Bunu yapmış olması bir şaka olmalıydı. Herkesin bakışlarını kendine çevirdiğinde omuzları usulca hareketlendi. "Hıyar yoktu, o yüzden cacık da yapamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP KIRICI: FEVT
FantasyGörüyor musunuz? Savaş başlıyor... Kapılar açılıyor, savaş artık benim için başlıyor... *** "Ailen güç için sizi gözden çıkardı, peki sen ne yaptın?" diye sordum içim kanaya kanaya. Burnumu sertçe çekip gözyaşlarımı ondan gizlemeye çalışmıştım anc...