های بچز🥤لطفا ووت و کامنت فراموش نشه🧡
●○●○●○●○●○●○●○●
_من روی زین کراش دارم!
پسر با هیجان خاصی گفت و خودش رو روی میز مقابل مکس پرت کرد. به صورت شوکه شده دوستش خیره شد و سعی کرد جلوی خنده بلندش رو بگیره.
_چ..چی گفتی؟!
مکس بهت زده به زبون اورد و لیام بلند و مستانه خندید. کل دیشب فقط به اون مرد فکر کرده بود و هربار با فکر کردن به کاری که زین بخاطرش انجام داده بود ته دلش میلرزید.
_گفتم روی زین کراش دارم!
مکس با بدبختی نگاهش رو روی لیام چرخوند و سعی کرد امیدوار باشه لیام به سرش ضربه خورده باشه.
_منظورت از زین کدوم زینه؟
لیام شروع به تاب دادن پاهاش کرد و با یاداوری زین و لهجه خاصش لب پایینش رو اروم مکید و گاز گرفت.
_مگه چندتا مرد با لهجه خاص، موهای مشکی و چشمای طلایی وجود داره؟
مکس که اخرین امیدشهم از دست رفته بود سرش رو روی میز گذاشت و نفس کلافه ای کشید.
چرا نمیتونست لیامو درک کنه؟!_محض فاک لیام تا دیروز داشتی از یه دختر خواستگاری میکردی!
_و اگه درحال خیانت نمیدیدمش باهاش ازدواج میکردم.
_و روی کسی کراش زدی که باعث خیانت اون شد!
لیام چشماش رو چرخوند و از روی میز پایین پرید. حوصله پرحرفیای مکس رو نداشت و درعوض دلش میخواست سراغ اون مرد بره.
ذهنش فقط دور محور زین میچرخید و خیلی دلش میخواست دلیل کارش رو ازش بپرسه، چون دیشب فقط مجبورش کرده بود ساکت کنارش راه بیاد!
_حوصلمو سرمیبری مکس..نگفتم که میخوام بهش بدم! فقط روش کراشم همین..
مکس چشماش رو چرخوند و کتاباش رو با یه دست تو کیفش انداخت. از پشت میز بلند شد و ضربه ارومی به پیشونی پسر زد.
_احمق!..اگه به تو باشه همین الان شلوارتو میکشی پایین براش.
لیام با شنیدن چیزی که مکس گفت چشماش رو چرخوند و مخالف جهتش سمت در خروجی کتابخونه راه افتاد. تایم استراحت اونجا بود و این یعنی مشکلی نداشت اگه بلند صحبت میکردن.
لی_خب..شاید..اون جذابه!
_جذابه لیام ولی نمیتونی از هر کی خوشت اومد بهش بدی.
لیام همزمان با خارج شدن از کتابخونه سمت مکس برگشت و همزمان با حرف زدنش عقب عقب حرکت کرد.
لی_وات د فاک مکس! ندیدی بخاطر من چیکار کرد؟..مطمئنم دوستم داره!
قیافه مکس توی هم جمع شد و سرش رو با تاسف برای لیام احمق تکون داد. همیشه میدونست دوستش خیلی هیجانی و بدون برنامه عمل میکنه ولی نه تا این حد!
BINABASA MO ANG
I'm Fucking God
Fanfiction"عروسک مسحور کننده ای مثل تو باید مرگی به زیبایی خودش داشته باشه شکلات و مطمئن باش براش بهترین برنامه رو دارم!" فانتزی (ومپایر، گرگینه)، اسمات. زیام/لری. زویی تاپ. تموم شده.