هی بچز🙌لطفا ووت و کامنت فراموش نشه💛
●○●○●○●○●○●○●○
صدای کوبیده شدن کف پای مرد روی زمین توی اتاق میپیچید و اخم پررنگ شکل گرفته روی پیشونیش اجازه حرف زدن به لیام نمیداد.
هری عصبانی، واقعا ترسناک بود و لیام اصلا دلش نمیخواست مورد خشمش قرار بگیره.
وجود چسب زخم روی گردنش و نگاه پایین افتاده لویی عمق فاجعه رو نشون میداد و لیام فقط به اون دوتا گوی طلایی فکر میکرد.
تصور مکیده شدن خونش توسط زین هنوزم میتونست باعث تحریک شدنش بشه و از چیزی که توی ذهنش ساخته بود، لذت بخش تر بود!
هز_زین داره مجبورم میکنه به سازمان گزارش بدم!
نگاه لویی با بهت بالا اومد، تکیشو از مبل گرفت و به جلو خم شد. قطعا معرفی کردن زین به سازمانی که دنبالش میگشتن وحشتناک ترین کار در حق برادرش بود.
لو_هری! هیچ میفهمی چی میگی؟ اگه تو نگران لیامی منم نگران زینم!
جنگلهای غرق شده توی اتیش هری مستقیم دریای متلاطم لویی رو نشونه گرفتن و دسته چوبی مبل رو بین انگشتاش از خشم فشرد.
هز_اون کسی که بخاطر کارای زین ممکنه بمیره لیامه!
لو_زینم اگه خون لیام بهش نرسه میمیره!
نفس کلافه ای از بین لبای لیام بیرون پرید و سرش رو بین دستاش گرفت و فشرد. همه چی دور محور خودش و زین میگذشت و عجیب بود اگه میگفت از کنارهم قرار گرفتن اسمشون لذت میبرد.
صدای پوزخند هری بلند شد و لحظه ای بعد صدای تمسخر امیزش توی سالن پخش شد.
_بهم بگو لویی، زین چندساله که داره زندگی میکنه؟!
سکوت کوتاهی بینشون ایجاد شد و لیام منتظر جواب لویی پلکاش رو روی هم گذاشت.
_567 سال..
با شنیدن صدای زمزمه مانند لویی، چشمای لیام گرد شد و سرش رو به شدت بالا اورد. نگاه ناباورش رو بین اونا چرخوند و گمان کرد که حتما اشتباه شنیده.
ظاهر جذاب و جوون زین اصلا به کسی که ۵ قرن زندگی کرده نمیخورد. فکر اینکه اون مرد انقدر پیره باعث میشد به عقلش شک کنه و به کل ومپایر بودن زین رو از یاد ببره!
پوست لبشو زیر دندون کشید و با استرس از بحث پیش اومده مشغول جویدنش شد.
هز_و لیام ۲۳ سال زندگی کرده و بیشتر از زین حق زندگی داره!
لبخند تلخی روی لبای لویی شکل گرفت و به صورت جدی هری که از قصد به صورتش نگاه نمیکرد خیره شد.
خیلی خوب میدونست هری در برابرش ضعف داره و توی موقعیتای حساس هرجایی رو نگاه میکنه جز چشمای لویی.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm Fucking God
Fiksi Penggemar"عروسک مسحور کننده ای مثل تو باید مرگی به زیبایی خودش داشته باشه شکلات و مطمئن باش براش بهترین برنامه رو دارم!" فانتزی (ومپایر، گرگینه)، اسمات. زیام/لری. زویی تاپ. تموم شده.