Το φόρεμά που επέλεξα να φορέσω ήταν ένα από τα αγαπημένα μου και θεωρούσα ότι με κολάκευε αρκετά. Σκέφτηκα πως αν ντυθώ όμορφα και περιποιηθώ τον εαυτό μου, ίσως νιώσω καλύτερα, ίσως φτιάξει η διάθεσή μου.
Αφού δεν μπορούσα να το αποφύγω, είχα σκοπό να το απολαύσω λοιπόν.
Συνειδητά αποφάσισα να μην φορέσω ψηλά παπούτσια και επέλεξα τα αρβυλάκια μου για να είμαι άνετα, καθώς δεν γνώριζα τις διαθέσεις της κολλητής μου για απόψε. Το θετικό ήταν πως αισθανόμουν πολύ καλύτερα από ότι το πρωί όσον αφορά το στομάχι μου, καθώς ένας σύντομος ύπνος και ένα καυτό μπάνιο βοήθησαν πολύ.
<<Θα βγείτε τελικά;>>έριξα μια ματιά στον καθρέφτη για να δω την μητέρα μου να στέκεται στο άνοιγμα της πόρτας του δωματίου μου με τα ξανθά της μαλλιά πιασμένα πίσω με ένα κλάμερ.
<<Μπορείς να πεις όχι στην Λυδία;>>ξεφύσησα και ανακάτεψα λιγάκι τα μαλλιά μου με τα δάχτυλά μου για να τους δώσω όγκο.
Η μαμά μου χαμογέλασε και πέρασε μέσα στο δωμάτιο.<<Πως είσαι;>>
Πίεσα τον εαυτό μου να χαμογελάσει όσο πιο πειστικά γινόταν.<<Μια χαρά.>>απάντησα πρόσχαρα.
Το τελευταίο πράγμα που ήθελα ήταν να ανησυχούν συνέχεια οι γονείς μου που εγώ μάλλον περνούσα ερωτική απογοήτευση. Ούτε η πρώτη ήμουν ούτε η τελευταία και οι μόνιμες ερωτήσεις σίγουρα δεν βοηθούσαν την κατάσταση.
Μου έριξε ένα βλέμμα δυσπιστίας και γύρισα να την αντικρίσω κατάματα.<<Καλά είμαι μαμά αλήθεια.>>την διαβεβαίωσα κι ας μην ήμουν εντελώς.
Δεν ήθελα να ανησυχεί, ειδικά για αυτό το θέμα. Ήμουν σίγουρη πως θα μου περάσει, ήθελα τον χρόνο μου και το κυριότερο, δεν μου άρεσε να φορτώνω τα άτομα γύρω μου με την δική μου μαυρίλα.
Αφού έκανε πως με πιστεύει, με άφησε να βάλω τις τελευταίες πινελιές στην εμφάνισή μου για να μην κάνω τη Λυδία να με περιμένει. Εννοείται πως την πίστευα όταν έλεγε ότι θα σήκωνε τη γειτονιά στο πόδι.
Η Λυδία έφτασε πράγματι στην ώρα της, ούτε λεπτό παραπάνω. Μπήκα μέσα στο αμάξι του πατέρα της, που έπαιζε μουσική στη διαπασών και με χαιρέτησε τσιρίζοντας.
<<Ποιες θα περάσουν τέλεια απόψε;>>είπε δυνατά και τραγουδιστά για να ακουστεί πάνω από την εκκωφαντική μουσική.
Χαμήλωσα αμέσως την ένταση για να μην μαζέψει υπογραφές η γειτονιά μου και με εξοστρακίσει και την κοίταξα στενεύοντας τα μάτια μου.
YOU ARE READING
Σαν καλοκαίρι
Romance''Θα σου μάθω εγώ.'' μου είπε και έσμιξα τα φρύδια μου. ''Τι πράγμα;''τον ρώτησα με απορία. ''Να φιλάς ρε Μητσάκο.''μου είπε σαν να ήταν αυτονόητο και κόντεψα να πνιγώ με το ίδιο μου το σάλιο. Ο Ανδρέας και η Δήμητρα ήταν κολλητοί από τότε που θ...