26.Κατά λάθος;

9.2K 572 158
                                    

Δήμητρα

Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και έστρωσα λιγάκι το φούτερ μου. Έκανε αρκετό κρύο αυτές τις μέρες και γενικά μου άρεσε να ντύνομαι ζεστά, μα σήμερα δεν με ικανοποιούσε η εμφάνιση μου.

Το τζιν και το φαρδύ αυτό μπλουζάκι δεν με κολάκευαν όσο θα έπρεπε. Αν ήταν να δω τον Σπύρο και να γίνει επιτέλους κάτι μεταξύ μας, ίσως θα ήταν καλύτερο να φορέσω κάτι πιο κολακευτικό για το σώμα μου, κάτι πιο σέξι.

Ξεφύσησα και πέρασα το χέρι μου μέσα από τα μαλλιά μου.

<<Μυρτώ;>>φώναξα από το δωμάτιο μου και την είδα να εμφανίζεται στην πόρτα σε μερικά δευτερόλεπτα με ένα σφουγγάρι στο χέρι και τα δάχτυλά της γεμάτα σαπουνάδες.

Την κοιτάζω με έκπληξη.<<Πλένεις πιάτα;>>

<<Ναι.>>απαντά γρήγορα.

Η Μυρτώ ποτέ δεν πλένει πιάτα. Οι δουλειές μοιράζονται, αλλά το αποφεύγει πάντα γιατί σιχαίνεται λέει, οπότε είναι συνήθως αποκλειστικά δική μου δουλειά.

<<Έγινε κάτι;>>

<<Είχαμε έναν πύργο στην κουζίνα και αποφάσισα να μην μας φάνε οι κατσαρίδες. Επίσης δεν είχε καθαρό πιάτο για να φάω.>>είπε κάπως δεικτικά και την κοίταξα ένοχα.

Δική μου δουλειά ήταν, το ξέρω, αλλά τελευταία δεν με έβλεπε ιδιαίτερα το σπίτι.

<<Άστα αν θες να τα κάνω.>>

Η Μυρτώ κούνησε τα χέρια της ακαθόριστα σκορπίζοντας σαπουνάδες στο πάτωμά του δωματίου μου.<<Λέγε τι θες;>>

<<Τι να βάλω σήμερα που θα πάω στου Σπύρου; Λείπουν οι γονείς του.>>

Η Μυρτώ με κοιτάζει περίεργα.<<Και τι το σημαντικό έχει; Μια χαρά είναι αυτά που φοράς.>>

<<Σήμερα είναι η μέρα Μυρτώ. Σήμερα θα γίνω γυναίκα.>>δήλωσα αποφασιστικά και είδα την έκφρασή της από σοβαρή να γίνεται έκπληκτη και αμέσως να ξεσπά σε γέλια.

<<Ο Σπύρος θα σε κάνει γυναίκα;>>

Στριφογύρισα τα μάτια μου και ξεφύσησα.<<Θα βοηθήσεις ή θα γελάς τώρα;>>

<<Τι να φορέσεις μωρέ; Ωραία εσώρουχα, το πάνω δεν έχει σημασία, θα βγει γρήγορα.>>απάντησε και εγώ κράτησα την συμβουλή της.

Είχα ήδη φορέσει ένα όμορφο σετ εσωρούχων, καινούριο, ειδικά για την περίσταση. Η καρδιά μου κόντευε να σπάσει στο στήθος μου όταν σκεφτόμουν τι επρόκειτο να γίνει.

Σαν καλοκαίριWhere stories live. Discover now