Ανδρέας
Άνοιξα τα μάτια μου και το φως μου φέρθηκε βάναυσα καθώς έμπαινε αμείλικτο από τα ορθάνοιχτα παντζούρια. Ποιος αφήνει ανοιχτά τα παράθυρα πρωί πρωί γαμώτο; Κοίταξα εξεταστικά τον χώρο γύρω μου.
Ταπετσαρία, μοκέτα, τυποποιημένα καδράκια. Έμοιαζε με δωμάτιο ξενοδοχείου.
<<Γαμώ την πουτάνα μου.>>μούγκρισα νυσταγμένα και πέρασα το μπράτσο μου πάνω από τα μάτια μου προστατευτικά.
Ένιωσα το στρώμα δίπλα μου να αναδεύεται και κοίταξα δειλά, κάτω από το χέρι μου. Ένα γυμνό, ηλιοκαμένο κορμί βρισκόταν δίπλα μου και ένα κατάξανθο κεφάλι ήταν χωμένο ανάμεσα στα σεντόνια.
Ποια είναι τώρα αυτή;
Έκανα να σηκωθώ μα το κορμί της τυλίχτηκε γύρω μου σαν χταπόδι κάνοντάς με να ξεφυσήσω. Τι θέλει τώρα με τέτοια ζέστη; Την έσπρωξα ελαφρά από πάνω μου και την άκουσα να μουρμούριζε κάτι μέσα στον ύπνο της.
Αν θυμάμαι καλά, είναι από την Σουηδία, ωραίο μωρό και έκανε και σπαγκάτο δεν έχω παράπονο. Δεν θα κάτσω και για καφέ σίγουρα πάντως.
Σηκώθηκα και ξεκίνησα να ντύνομαι, ψάχνοντας τα ρούχα μου σε όλο το δωμάτιο του ξενοδοχείου. Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες από την χθεσινή βραδιά, ειδικά μετά το σκηνικό με την μικρή στην παραλία.
Γυρίσαμε μαζί στα παιδιά και εγώ προσπαθούσα να ηρεμήσω, καθώς συνέβη κάτι πρωτόγνωρο για εμένα. Ήθελα πραγματικά να βοηθήσω τον Μητσάκο, την έχω σαν αδερφή μου αλλά μάλλον μεγάλωσε πολύ για κάτι τέτοιο και δεν είχα υπολογίσει ότι θα με κάνει να αισθανθώ έτσι.
Δεν ξέρω αν το έκανε επίτηδες, που αμφιβάλλω, αλλά αυτό το ανεπιτήδευτο με έκανε να καυλώσω ακόμα περισσότερο. Το βλέμμα που είχε μετά, όλο απορία και μία περίεργη αθώα ανασφάλεια.
Ξεφύσησα καθώς έβγαινα από το δωμάτιο και έκλεινα σιγά την πόρτα πίσω μου. Βγήκα από το ξενοδοχείο και προσανατολίστηκα περίπου για το που βρίσκομαι, οπότε άρχισα να περπατάω προς το σπίτι μου.
Εμένα δεν μου άρεσαν ποτέ οι άβγαλτες, τις βαριέμαι. Όταν θέλω σεξ, απλά θέλω κάπου να τον βάλω, βαριέμαι τις πολλές κουβέντες και τους ρομαντισμούς, δεν είναι του στιλ μου.
Η μικρή όμως χθες δεν ξέρω τι μου έκανε, ένα απλό φιλί ήταν, τίποτα σπουδαίο. Όμως με έστειλε γαμώτο, ήταν τόσο έντονο και παθιασμένο που δεν μπορούσα να ηρεμήσω.
YOU ARE READING
Σαν καλοκαίρι
Romance''Θα σου μάθω εγώ.'' μου είπε και έσμιξα τα φρύδια μου. ''Τι πράγμα;''τον ρώτησα με απορία. ''Να φιλάς ρε Μητσάκο.''μου είπε σαν να ήταν αυτονόητο και κόντεψα να πνιγώ με το ίδιο μου το σάλιο. Ο Ανδρέας και η Δήμητρα ήταν κολλητοί από τότε που θ...