Ανδρέας
Ένας μονότονος, δυνατός ήχος διατάραξε τον ύπνο μου αλλά αρνούμαι πεισματικά να ανοίξω τα μάτια μου.
Σήμερα θα κοιμόμουν όλη μέρα και ας γινόταν η αποκάλυψη έξω από το σπίτι μου, δεν με ενδιέφερε καθόλου.
Έβαλα το μαξιλάρι πάνω στο κεφάλι μου για να μειωθεί η ένταση αυτού του βασανιστηρίου και τότε άκουσα το κινητό μου να χτυπάει.
<<Γαμώ το κέρατο μου.>>μούγκρισα αλλά πάλι δεν άνοιξα τα μάτια μου.
Το έκλεισα στα τυφλά και το πέταξα στην άλλη μεριά του κρεβατιού. Ούτε ο πρόεδρος της δημοκρατίας δεν θέλω να διακόψει τον ύπνο μου τώρα ούτε ο γαμημένος που χτυπάει τα κουδούνια και κόβω το κεφάλι μου ότι είναι για διαφημιστικά.
Και αυτοί οι άνθρωποι τη δουλειά τους κάνουν, αλλά είναι ανάγκη να την κάνουν τόσο επίμονα;
Χθες η ξανθιά φίλη της γκόμενας του Δημήτρη με κούρασε και σωματικά και με την απίστευτη μουρμούρα της. Τρεις ώρες έκανα να την διώξω μετά το σεξ και έχω ακόμα χάλια κεφάλι από το κρασί.
Να μην ξαναπάμε σε αυτό το μαγαζί σίγουρα, μπόμπες σερβίρουν και άμα πιω λέω και κάνω μαλακίες.
Ο ήχος από το θυροτηλέφωνο δεν έλεγε να σταματήσει και σηκώθηκα όρθιος βλαστημώντας θεούς και δαίμονες. Έξω είχε αρχίσει να νυχτώνει.
Δεν θα κοιμηθούμε από ο,τι φαίνεται!
Περπάτησα με νεύρο μέχρι την εξώπορτα και άρπαξα το ακουστικό που κρεμόταν ακριβώς δίπλα.
<<Ναι!>>απάντησα επιθετικά και θα τα άκουγε όποιος και να ήταν πραγματικά.
<<Α-Ανδρέα;>>αναγνώρισα την φωνή της μικρής αλλοιωμένη και έσμιξα τα φρύδια μου καθώς δεν είμαι εκατό τις εκατό σίγουρος ότι είναι αυτή.
<<Μητσάκο εσύ είσαι;>>ρώτησα χαλαρώνοντας λίγο.
<<Ναι, μου ανοίγεις;>>
Άκουσα λυγμό ή είναι η ιδέα μου; Μήπως αρρώστησε;
Έβαλα στη θέση του το ακουστικό και πάτησα το κουμπί για να της ανοίξω, την ώρα που άνοιγα την εξώπορτα για να την περιμένω.
Ο εκνευρισμός μου αντικαταστάθηκε αμέσως από αγωνία. Δεν την άκουσα καλά και πολλά σενάρια άρχισαν να περνούν από το μυαλό μου αστραπιαία.
Οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν όταν έφτασε στο κατώφλι, με μάτια κατακόκκινα και πρησμένα και τα μάγουλά της μουσκεμένα.
YOU ARE READING
Σαν καλοκαίρι
Romance''Θα σου μάθω εγώ.'' μου είπε και έσμιξα τα φρύδια μου. ''Τι πράγμα;''τον ρώτησα με απορία. ''Να φιλάς ρε Μητσάκο.''μου είπε σαν να ήταν αυτονόητο και κόντεψα να πνιγώ με το ίδιο μου το σάλιο. Ο Ανδρέας και η Δήμητρα ήταν κολλητοί από τότε που θ...