36.Ζήσε το αύριο

8K 548 51
                                    

Ένα απαλό αεράκι φυσούσε και έφερνε την αίσθηση της αλμύρας επάνω μου καθώς παρέσυρε τα μαλλιά μου στο διάβα του. Ήταν ευχάριστο το απαλό φύσημα του ανέμου με τέτοια ζέστη την οποία επέτεινε το γεγονός ότι το σώμα του ήταν κολλημένο επάνω στο δικό μου.

Τα χείλη του κατηφόρισαν στην περιοχή του αυχένα μου και τα χέρια του χάιδευαν τους ώμους μου καθώς υποτίθεται πως μου έβαζε αντηλιακό.

<<Έλεος αγόρι μου την χαϊδολογάς μία ώρα. Ξέρεις να βάζεις αντηλιακό ή να της βάλω εγώ να βουτήξουμε επιτέλους;>>αναφώνησε η Μυρτώ η οποία στεκόταν μπάστακας πάνω από την ξαπλώστρα που μοιραζόμασταν με τον Ανδρέα.

Οι διακοπές ξεκίνησαν για άλλη μια φορά δυναμικά, μα πλέον τα δεδομένα είχαν αλλάξει. Μπορεί τα παιδιά στην Αθήνα να πήραν χαλαρά την κατάσταση που πλέον επικρατούσε με τον Ανδρέα, μα η παρέα μας στην Χίο σίγουρα ξαφνιάστηκε ανεπανόρθωτα.

Άλλοι καλοπροαίρετα και άλλες όχι και τόσο.

Είχα συνηθίσει τα υπόγεια θανατηφόρα βλέμματα από την Κατερίνα και την Αντιγόνη τα προηγούμενα καλοκαίρια, αλλά φέτος δεν έκαναν καν τον κόπο να το συγκαλύψουν. Όχι ότι με ένοιαζε δηλαδή.

<<Μυρτούλι σου λείπει μήπως ο Χάρης και έχεις νεύρα;>>ρώτησε ο Ανδρέας περιπαιχτικά και είδα τον Γιώργο να ανακάθεται στην ξαπλώστρα του σε κλάσματα δευτερολέπτου.

<<Ποιος;>>

<<Κανένας.>>απάντησε η Μυρτώ κοιτάζοντας τον Ανδρέα με μισόκλειστα μάτια.

Γέλασα και σηκώθηκα απρόθυμα από την αγκαλιά του.<<Άντε πάμε.>>

<<Μην κάτσεις πολλή ώρα στον ήλιο.>>είπα ο Ανδρέας και εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου κοιτάζοντας την Μυρτώ καθώς κατευθυνόμασταν προς την θάλασσα.

Ήμασταν στην εκκίνηση του όμορφου καλοκαιριού και οι βαθμολογίες της εξεταστικής δεν είχαν βγει ακόμη,μα ένιωθα πως τα είχα πάει πολύ καλά και αυτό με χαροποιούσε ακόμη περισσότερο.

<<Πως θα συμβεί κάτι με τον Χάρη αν έχω τον κέρβερο τον αδερφό μου πάνω από το κεφάλι μου;>>αναρωτήθηκε η Μυρτώ καθώς κολυμπούσαμε προς την κατεύθυνση μιας σημαδούρας που ξεπρόβαλε μερικά μέτρα μακριά μας, επάνω στα διάφανα νερά.

<<Πρέπει να σταματήσει να έχει κολλήματα Μυρτούλι.>>είπα κάτι που είχαμε συζητήσει άπειρες φορές και ίσως βαθιά μέσα μας ξέραμε πως ο Γιώργος δεν θα αλλάξει.

Σαν καλοκαίριWhere stories live. Discover now