Τα μαθήματα είχαν αρχίσει κανονικά και παρακολουθούσα ανελλιπώς ακόμη και τα πρωινά. Ήταν ακόμη πολύ νωρίς, για αυτό ήμουν υπόδειγμα συνέπειας όπως υποστήριζε ο Ανδρέας, μα πραγματικά σκόπευα να το τηρήσω καθ' όλη την διάρκεια των σπουδών μου.
Φυσικά θα τα συνδύαζα όλα, αλλά αφού μου αρέσει η σχολή μου γιατί να μην την παρακολουθώ;
Εντάξει, δεν ήταν και όλα τα μαθήματα ακριβώς αυτό που περίμενα ή που περιέγραφαν στο πρόγραμμα σπουδών, αλλά τίποτα δεν μου χαλούσε το όνειρο. Την πρώτη εβδομάδα μαθημάτων, γνώρισα σχεδόν όλο το τμήμα και βγήκαμε και για καφέ στο κυλικείο της σχολής σε κοπάδια, αλλά μπορώ να πω πως συμπάθησα λίγο παραπάνω την Χαρά.
Η Χαρά ήταν ακριβώς αυτό. Η χαρά της ζωής. Είχαμε πελαγώσει και οι δύο έξω από την γραμματεία ψάχνοντας τις αίθουσες και έτσι γνωριστήκαμε. Βέβαια είναι ακόμα πολύ νωρίς, αλλά νιώθω πως απέκτησα μια φίλη.
Με την Μυρτώ τα πηγαίναμε τέλεια στην συγκατοίκηση όπως προέβλεψα και τον Ανδρέα τον είχα δει συνολικά τρεις φορές μέσα στην εβδομάδα και αυτές στην σχολή, που τύχαινε να έχει κάποια μαθήματα στο ίδιο κτήριο με εμένα.
Σήμερα ήταν Παρασκευή και τα αγόρια θα μας έβγαζαν σε ένα κλαμπ, από αυτά που συχνάζουν για να μας γνωρίσουν στην νυχτερινή Αθήνα. Την είχανε δει γενικά οι μέντορες μας και μερικές φορές μου φαινόταν αστείο.
Εγώ είπα και στην Χαρά να ακολουθήσει, καθώς θα ήμασταν ήδη μεγάλη παρέα. Εκτός από τον Ανδρέα και τον Χάρη, θα ήταν και άλλοι δύο φίλοι τους που δεν είχα προφτάσει να γνωρίσω ακόμα, αλλά είχα ακούσει για αυτούς στο παρελθόν. Ήταν μια παρέα τεσσάρων ήδη από το πρώτο έτος.
<<Που έχεις βάλει το πιστολάκι;>>φώναξε η Μυρτώ από το δωμάτιό της και στριφογύρισα τα μάτια μου.
<<Εσύ το πήρες ρε Μυρτώ.>>της υπενθύμισα. Ένα κακό που είχε είναι ότι δεν θυμόταν ποτέ που έβαζε τα πράγματα που έπαιρνε.
<<Α! Άστο το βρήκα.>>αναφώνησε και πάλι.
Εγώ από την άλλη δεν ήξερα τι ακριβώς έπρεπε να φορέσω για την περίσταση. Μέχρι στιγμής δεν θα έλεγα ότι συνήθιζα να βγαίνω σε κλαμπ, εκτός από τα καλοκαίρια με τα παιδιά στην Χίο.
Μα και πάλι εκεί ήταν πιο χαλαρά, καλοκαιρινή ατμόσφαιρα και διακοπές. Αλλά τι υποτίθεται πως πρέπει να φορέσεις σε ένα κλαμπ της πρωτεύουσας;
YOU ARE READING
Σαν καλοκαίρι
Romance''Θα σου μάθω εγώ.'' μου είπε και έσμιξα τα φρύδια μου. ''Τι πράγμα;''τον ρώτησα με απορία. ''Να φιλάς ρε Μητσάκο.''μου είπε σαν να ήταν αυτονόητο και κόντεψα να πνιγώ με το ίδιο μου το σάλιο. Ο Ανδρέας και η Δήμητρα ήταν κολλητοί από τότε που θ...