<<Και σε άφησε κάτω από το σπίτι χωρίς να σε φιλήσει;>>ρώτησε η Λυδία στο ακουστικό, την ώρα που εγώ προσπαθούσα να στερεώσω την συσκευή ανάμεσα στον ώμο και το αφτί μου για να βγάλω τα μπιφτέκια από την κατάψυξη να ξεπαγώνουν.
<<Ναι.>>μουρμούρισα και άφησα το τάπερ στον πάγκο.
Ευτυχώς τα φαγητά ακόμη δεν είχαν τελειώσει και δεν χρειάστηκε να πειραματιστώ στην μαγειρική μέχρι στιγμής.
Η Μυρτώ έλειπε από το σπίτι, καθώς είχε μάθημα, αλλά εννοείται θα έφτιαχνα αρκετό φαγητό και για αυτήν γιατί ποιος την άκουγε αν ερχόταν πεινασμένη και έβλεπε ότι μαγείρεψα μόνο για μένα.
Η σημερινή μέρα ήταν ηλιόλουστη και αντικατόπτριζε άψογα την διάθεσή μου. Με τον Σπύρο πήγαν όλα παραπάνω από τέλεια και ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσδοκίες και το άγχος μου.
Η αλήθεια είναι πως δεν προσπάθησε να κάνει κάτι παραπάνω, μα η ατμόσφαιρα ήταν ανεπαίσθητα ερωτική και το φλερτ έδινε και έπαιρνε διακριτικά.
Αυτό για εμένα ήταν ακριβώς ο,τι χρειάζομαι, αφού δεν έχω εμπειρία σε αυτά, και το φιλικό κλίμα που κατάφερε να δημιουργήσει με βοήθησε να χαλαρώσω και να ξεκλειδώσω την πιο παιχνιδιάρικη διάθεση μου.
<<Τι μπούφος!>>άκουσα την κολλητή μου να μουρμουρίζει στο τηλέφωνο και έσμιξα τα φρύδια μου.
<<Ναι, όποιος δεν χώνει την γλώσσα του στο στόμα σου με το που σε γνωρίσει είναι μπούφος. Έχετε χάσει τον ρομαντισμό εσείς οι νέες γενιές.>>είπα αστειευόμενη και άφησα το κινητό μου σε ανοιχτή ακρόαση επάνω στον πάγκο για να καταφέρω να βγάλω το ταψί που θα χρησιμοποιούσα.
<<Δεν λέω αυτό μωρή.>>είπε η Λυδία και έπειτα από μια μικρή παύση έσπευσε να συμπληρώσει την φράση της.<<Εντάξει, μπορεί και να το λέω.>>είπε και γελάσαμε και οι δύο.
<<Έλα, πες τώρα πως σου φαίνεται;>>ρώτησα με αγωνία καθώς η γνώμη της κολλητής μου μετρούσε πολύ για εμένα και δεν μπορούσα να σταματήσω να διηγούμαι την χθεσινή μου έξοδο από την ώρα που ξύπνησα.
<<Μια χαρά, αλήθεια. Δηλαδή εντάξει, αρκετά αναγνωριστικά για πρώτη φορά αλλά φαίνεται ότι ενδιαφέρεται.>>είπε η Λυδία και χάρηκα απερίγραπτα που την άκουγα ενθουσιασμένη.
Συνήθως τα ''γκομενικά νέα'' ερχόταν από την δική της πλευρά και όχι από εμένα, οπότε τώρα ήταν μια ευχάριστη αλλαγή.
YOU ARE READING
Σαν καλοκαίρι
Romance''Θα σου μάθω εγώ.'' μου είπε και έσμιξα τα φρύδια μου. ''Τι πράγμα;''τον ρώτησα με απορία. ''Να φιλάς ρε Μητσάκο.''μου είπε σαν να ήταν αυτονόητο και κόντεψα να πνιγώ με το ίδιο μου το σάλιο. Ο Ανδρέας και η Δήμητρα ήταν κολλητοί από τότε που θ...