<<Δεν το πιστεύω!>>τσίριξε η Μυρτώ μόλις με είδε να κατεβαίνω προς την παραλία και έτρεξε πάνω μου, πατώντας ξυπόλυτη στην καυτή άμμο.
Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα βρέθηκα φυλακισμένη ανάμεσα στα λεπτά της μπράτσα και ανταπέδωσα την αγκαλιά σφιχτά.<<Τρελοκομείο!>>μουρμούρισα πνιχτά μέσα στα μαλλιά της, καθώς τσίριζε ακόμα στο αφτί μου.
<<Σιγά ρε Μυρτώ, θα την σκάσεις>>άκουσα την φωνή του Γιώργου που μας πλησίαζε, φορώντας μόνο το μαγιό του.
Χριστέ μου, πόσο μου έλειψαν!
Ο Γιώργος είχε τα μακριά μαλλιά του πιασμένα πίσω χαμηλά με ένα λαστιχάκι και τα μούσια του ήταν βρεγμένα στις άκρες, μάλλον είχε βγει μόλις από την θάλασσα.
Ήρθε από επάνω μας αγκαλιάζοντάς μας και τις δύο και γίναμε μια μπάλα αγάπης καθώς μας έσφιγγε δυνατά στο κορμί του.
<<Γιώργο.>>μουρμούρισα<<Μου λείψατε!>>
<<Κι σε εμάς.>>είπε η Μυρτώ και απομακρυνθήκαμε από τη σφιχτή αγκαλιά.
Το βλέμμα μου έτρεξε προς τις ξαπλώστρες, όπου Ανδρέας είχε ήδη βολευτεί σε μία από αυτές και συνομιλούσε με την υπόλοιπη παρέα. Διέκρινα τον Θωμά, τον Στάθη, την Κατερίνα και την Αντιγόνη. Ξεφύσησα δυνατά. Τέλεια θα περάσουμε!
<<Έλα μην μουτρώνεις, δεν χρειάζεται να τις μιλάμε κιόλας!>>είπε η Μυρτώ που κατάλαβε ότι ξενέρωσα με την παρέα και με τράβηξε προς τα εκεί με τον Γιώργο να μας ακολουθεί.
Τα κορίτσια αυτής της παρέας ήταν μια άλλη ιστορία! Μισούσαν εμένα και την Μυρτώ διότι τα αγόρια μας πρόσεχαν αρκετά ως μικρότερες και μας αντιμετώπιζαν σαν αδερφές τους. Ποτέ όμως ερωτικά. Την Μυρτώ δεν την πλησίαζε κανείς ως αδερφή του Γιώργου, για κάποιον λόγο είχαν τέτοιους περίεργους κώδικες τιμής τα αγόρια και εμένα...βασικά εμένα δεν ξέρω γιατί. Μάλλον επειδή ήμουν απλώς η μικρή, η προστατευόμενη του Ανδρέα.
Όλην αυτή την προσοχή που μας έδιναν δεν μπορούσαν να την διαχειριστούν η Κατερίνα και η Αντιγόνη, οπότε ήταν πάντοτε απόμακρες και εχθρικές απέναντί μας. Περισσότερο σε εμένα, γιατί όταν ήθελαν να ρίξουν τον Γιώργο ήταν ψευτό-γλυκές με την Μυρτώ.
Περιττό να πω ότι έχουν πηδηχτεί με όλα τα αρσενικά της παρέας παραπάνω από μία φορά. Εγώ δεν μπορούσα να το καταλάβω αυτό, αλλά ο Ανδρέας μου είχε εξηγήσει πως έτσι λειτουργούν οι ελεύθερες σχέσεις. Θέλανε κάτι και οι δύο πλευρές και το παίρναν, χωρίς ντράβαλα και ιστορίες.
YOU ARE READING
Σαν καλοκαίρι
Romance''Θα σου μάθω εγώ.'' μου είπε και έσμιξα τα φρύδια μου. ''Τι πράγμα;''τον ρώτησα με απορία. ''Να φιλάς ρε Μητσάκο.''μου είπε σαν να ήταν αυτονόητο και κόντεψα να πνιγώ με το ίδιο μου το σάλιο. Ο Ανδρέας και η Δήμητρα ήταν κολλητοί από τότε που θ...