°°Καμια φορά ψάχνεις τη τελειότητα μα όταν την αποκτάς αντιλαμβάνεσαι πως πια δεν έχει νοημα....°°
"Το κεφάλι μου..." Ο ήχος από το ξυπνητήρι πάτησε τα νευρικά της κύτταρα και μόλις άνοιξε τα μάτια και αντιλήφθηκε πως βρισκόταν στη πολυθρόνα αγκαλιά με το άδειο μπουκάλι κρασί, αναστεναξε.
Σηκώθηκε απρόθυμα, έκλεισε το ρολόι και σύρθηκε ως το μπάνιο. Το είχε ρυθμίσει επίτηδες μια ώρα πιο μπροστά για να μη πάει ποτέ αργοπορημένη για δουλειά. Μόλις άνοιξε το νερό το κινητό της χτύπησε και αρπάζοντας μια πετσέτα βγήκε αμέσως. Ήταν σίγουρη για το ποιός θα την καλούσε μα πλέον δε θα καθόταν να δώσει ξανά εξηγήσεις σε κανένα."Αν πήρες για να αρχίσεις τη γκρίνια..."
ξεκίνησε να λέει χωρίς να δώσει περιθώρια"Απορώ τι έχεις μέσα στο κεφάλι σου!" τη διέκοψε η Φωτεινή όπως ήταν φυσικό "Ειναι δυνατόν να τον άφησες να μείνει μόνος μετά από τέτοιο ταξίδι;"
"Μπορείς να καλέσεις στο 6987325146! Θα σε εξυπηρετήσουν κατάλληλα! Καλή μέρα και σε σένα!" της έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα πλασάροντας της τον αριθμό του Σωτήρη και έμεινε να κοιτάζει το κινητό. Ήταν σίγουρη για το τι θα ακολουθούσε...
"5, 4... 3... 2... 1..." το τηλέφωνο της χτύπησε και η Μυρσίνη χαμογέλασε
"Παρακαλώ;" είπε σοβαρή
"Άφησε ολόκληρη δουλειά βρε Μυρσίνη και εσύ τον κρεμασες; Αμάν βρε κορίτσι μου! Δε γίνονται αυτά! Φαντάσου πόσο πολύ ήθελε να είναι δίπλα σου που..."
"Για οποιαδήποτε διευκρίνιση και παράπονο να καλέσεις το γιοκα σου! Κι αν έχεις ξεχάσει τον αριθμό και παίρνεις εμένα να στο υπενθυμίσω 6987325146!" αποκρίθηκε και της έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα και εκείνης. Ύστερα πάτησε το αθόρυβο, έβαλε λίγη μουσική και σύρθηκε ξανά στο μπάνιο. Δε θα άφηνε πλέον κανένα και τίποτα να την εκνευρίσει ούτε θα έδινε από δω και μπρος λόγο σε κανένα για τα προσωπικά της...
Τα όρια της είχαν φτάσει από τη προηγούμενη στο τέρμα και σίγουρη πως θα κάνει παράπονα ο Σωτήρης , ήταν προετοιμασμένη. Για εκείνη μόνο ένα πράγμα είχε σημασία τη δεδομένη στιγμή... Να ετοιμαστεί, να πάει στη δουλειά της και να βρεθεί ο άνθρωπος που θα της πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να κρατήσουν το Σωτήρη για δουλειά εκεί μέσα...*******
"Και σου το έκλεισε στα μούτρα; Σοβαρά τώρα; Περίμενε χτυπάει η δεύτερη γραμμή. Είναι η μαμά!" Ο Σωτήρης έβαλε στην αναμονή τη Φωτεινή και απάντησε στη δεύτερη κλήση "Έλα μαμά; Τι; Αλήθεια; Εεεε απίστευτο πια! Περίμενε η Φωτεινή είναι στην άλλη γραμμή!"
Άρχισε να πατάει τα κουμπιά και ένωσε τις κλήσεις σε μια
"Τώρα σας ακούω και τις δύο!"
YOU ARE READING
Το Μπλέ της Ορτανσίας
RomanceΗ Ορτανσία έχει πολλά χρώματα... Έτσι λένε... Έτσι δείχνει...Έτσι την έκαναν να δείχνει... Κάτω όμως από το πολύχρωμο πέπλο της Ορτανσίας, κρύβεται πάντα το λευκό... Κρύβεται το πρώτο... Το αγνό... Το αληθινό... Εκείνο που δεν αλλάζει ότι κι αν κάνε...