°°Τελικα , ποτέ μη λες ποτε....°°
Οι πρώτες ψιχαλες έσκασαν πάνω στα μαλλιά της και σηκώνοντας το κεφάλι στον ουρανό έβρισε τη τύχη της. Ο Ομέρ της έφυγε σφαίρα μόλις τον πήρε τηλέφωνο μα είχε περάσει ένα τέταρτο και δεν είχε φανεί ακόμα. Το στενάκι είχε γίνει τρομακτικά σκοτεινό , τα σύννεφα είχαν μαζευτεί γύρω της και ο φωτισμός ήταν ελάχιστος.
"Συγνώμη που άργησα!" άκουσε αξαφνα πίσω της
"Ααααα!" η φωνή του έσκασε μαζί με μια βροντή και η Μυρσίνη αναπήδησε στη θέση της.
"Με συγχωρείς αν σε τρόμαξα. Ηρέμησε. Τι κάνεις μέσα στα σκοτάδια! Βγες δηλαδή και περίμενε με πάνω στο κεντρικό!" τη μάλωσε ελαφρώς
"Δεν ήθελα να αφήσω το αμάξι μόνο"
"Έχεις γίνει μούσκεμα ρε Μυρσίνη! Ποιος νοιάζεται για το αμάξι! Κάλεσα ήδη την ασφαλιστική, τους έδωσα το σημείο και σε λίγο θα είναι εδώ. Έλα να σε πάω στο αυτοκίνητο γιατί θα παγώσεις και μέχρι εγώ να κανονίσω τα διαδικαστικά, θα μείνεις εκεί!"
"Δεν είναι ανάγκη. Θα πάρω ένα ταξί και θα γυρίσω πίσω. Χίλια συγνώμη για τη φθορά. Θα την πληρώσω" είπε λυπημένη
"Μην ακούω χαζά! Είναι όλα τα οχήματα ασφαλισμένα. Ατυχήματα συμβαίνουν. Είχες μέσα πράγματα;"
"Όχι. Τα είχα μαζί μου μα έψαξαν τα ντουλαπάκια, έβγαλαν τα χαρτιά... Εγώ φταίω!"
"Σσς! Σου απαγορεύω να βάλεις πάλι τα κλάματα. Α ναι! Ήρθαν.. Έλα, πάμε στο αμάξι και θα σε πάω σπίτι. Δεν ακούω λέξη παραπάνω!"
Ο Ομέρ τη συνόδευσε ως το τζιπ του και επέστρεψε πίσω μαζί με την οδική για να τους δώσει οδηγίες. Η Μυρσίνη από την άλλη ένιωθε απίστευτα ασχημα. Σταγόνες έπεφταν από πάνω της στα εμφανώς πανάκριβα καθίσματα του αυτοκινήτου και εκείνη δεν ήξερε πώς να μαζευτεί.
"Δεν άργησα;" ο Ομέρ μπήκε μέσα και της χαμογέλασε "Έλα μωρέ Μυρσίνη. Μην αισθάνεσαι άσχημα. Ένα ατύχημα ήταν και όλα πλέον έχουν τακτοποιηθεί."
"Είσαι σίγουρος. Είμαι σε θέση αν χρειάζεται να πληρώσω κάθε ζημιά από το μισθό μου" επέμεινε.
"Δε σηκώνω κουβέντα. Έλα να σε πάω πίσω γιατί θα αρρωστήσεις και με τόσα που έρχονται στην εταιρεία, πρέπει να είσαι εντάξει"
"Τόσα;" Απόρησε μπερδεμένη ενώ εκείνος ξεκίνησε ήδη για το συγκρότημα
"Ξεκινάει περίοδος εκδηλώσεων. Παράλληλα θα πρέπει να γίνουν κάποια ταξίδια προς το εσωτερικό της χώρας σε μέρη που αν δε δεις τα ακίνητα με τα μάτια σου , δεν τα αγοράζεις. Οπότε θα υπάρχει μια διαφορετική κινητικότητα από αυτή που έχεις δει. Το μόνο που δε θέλουμε είναι να αρρωστήσει ο βασικός αξιολογητής ολόκληρης της εταιρείας"
ESTÁS LEYENDO
Το Μπλέ της Ορτανσίας
RomanceΗ Ορτανσία έχει πολλά χρώματα... Έτσι λένε... Έτσι δείχνει...Έτσι την έκαναν να δείχνει... Κάτω όμως από το πολύχρωμο πέπλο της Ορτανσίας, κρύβεται πάντα το λευκό... Κρύβεται το πρώτο... Το αγνό... Το αληθινό... Εκείνο που δεν αλλάζει ότι κι αν κάνε...