2. BÖLÜM / Karar

6.6K 228 7
                                    

"Ne?" Sesim titremişti. Aras ifadesiz bir şekilde bana bakarken ben resmen donakalmıştım. Ne yapacağımı, ne diyeceğimi bilemiyordum. Zaten böyle bir durumda ne söylenebilirdiki?

"Arabaya bin!"
Sert surat ifadesini hiç bozmadan bunu söylediğinde kaşlarım çatılmıştı. Onun arabasına binmek gibi bir niyetim yoktu. Sert ve emir niteliğinde söylediği bu cümle beni sinirlendirmişti.

"Hayır!"
Net bir tavırla bunu söylediğimde siyah ve sert bakışlarını gözlerime dikip sinirle bana baktı.

"Bin şu arabaya! Konuşacağız."
Bunu derken siyah gözleri hâlâ üzerimdeydi. İtiraf etmeliydimki, vücudunun heryeri gibi gözleri de mükemmeldi ve gerçekten de çok güzel bakıyordu.

Adamın bakışlarının etkisinden zorda olsa kurtulup sinirli tavrımı korumaya çalıştım ama ne söyleyeceğini deli gibi merak ediyordum.

"Hayır! Ben konuşmak istemiyorum."
Bunu söylediğimde Aras'ın kaşları sinirle çatıldı. Itiraz etsemde ne söyleyeceğini, ne konuşacağımızı deli gibi merak ediyordum.
içimden bir ses onunla konuşmam gerektiğini söylüyordu ama yinede bunun iyi bir fikir olabileceği konusunda şüphelerim vardı. Bulunduğum durumun verdiği gerginlikle istemsizce ofladığımda Aras'ın daha da sinirlendiğini  farketmiştim. Sabır diler gibi derin bir nefes alıp tekrar bana baktı.

"Kızım uzatma da bin şu arabaya!"
Sesi az öncekine nazaran daha da sert çıkmıştı. Gerginliğim ve heyecanım artmıştı ama bunu belli etmemeye çalışıyordum. Bir an duraksayıp cevap vermedim. Biraz tedirgindim ama sonuçta sadece konuşmak istiyordu ve ben de ne konuşacağımızı deli gibi merak ediyordum. Zihnim onunla konuşmam için beni zorlarken en sonunda içimde deli gibi bağıran sesi dinleyip onunla konuşmaya karar verdim. Belki söyleyeceği şeyler benim yararıma olabilirdi.

Surat ifademi değiştirmeden onu kafamla onaylayıp arabaya bindiğimde, o da sert ve sinirli tavrını bozmadan şoför koltuğuna geçti. Araba ilerlemeye başlamıştı ve ben gerçektende deli gibi meraklıydım. Adıma verilen bir karar vardı ve ben onun etkisinden hâlâ çıkamamıştım. Dün yaşadıklarımın üstüne birde annemin sabahki sözleri beni yeterince hırpalamıştı. Tüm bunlar beni oldukça zorlarken şu anda vücuduma yayılan heyecan ve gerginlik bana çok fazla geliyordu.

Araba ilerlerken ikimizde tek kelime etmemiştik. Arabayı kulanırken bile çok karizmatikti. Kıyafetleri tamamen siyahtı ve bu ona gerçekten de çok yakışıyordu. Gömleğinin baştan bir kaç düğmesini açık bırakmıştı ve bu sayede kaslı vücudu daha da göze çarpıyordu. Gözleriyle mükemmel bir uyum içinde olan siyah saçları ve sert yüz hatlarıyla tam bir mafya havası veriyordu.

Araba yavaşlamaya başladığında gözlerimi Aras'ın üzerinden çekip tekrar yola baktım. Evet çok yakışıklı olabilirdi ama bunun beni etkilemesine asla izin veremezdim.

Aras arabayı sahil kenarında durdurduğunda, toparlanmak adına derin bir nefes aldım ama bu hiç bir işe yaramamıştı. Merak tüm vücuduma yayılırken gergin bir şekilde Aras'a döndüm.

"Seni dinliyorum!"
Bunu dediğimde bana taraf bakmadan denizi seyretmeye devam etti. Dünden beri başıma gelen şeyler alışık olmadığım türden olaylardı. Basit bir iş yemeğinden aniden evlilik kararı çıkmıştı ve bu benim için çok zordu. Şimdide beni evlendirmeyi düşündürdükleri adamla aynı arabadaydım. Kafamdaki düşünceler beni oldukça zorlarken duyduğum sesle kafamı Aras'a taraf çevirdim.

"Seninle bir anlaşma yapacağız!"
Söylediği şeyi duyduğumda anlamamış bir şekilde ona bakmaya devam ettim.

"Anlamadım, ne anlaşması?"
Aras sorumu duyduğunda kafasını bana çevirip gözleriyle kısa bir süre beni süzdü ardından dudakları hafifçe aralandı.

NİGÂHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin