První zápas

17 0 0
                                    

Teddy
Jen co madame Hoochová zapískala, všichni jsme výletěli do vzduchu. Camrálu se první chopil jeden z havraspárskych střelců a letěl přímo k obruči. Fred naštěstí útok odrázil a camrál jsem chytl já ihned jsem se řítil k obručím tak rychle jak mi to moje koště dovolilo. U toho jsem se vyhmul potloukům, které trefili jednoho z havraspárskych střelců. Co si budem. Měl jsem z toho radost. Ani né pět minut na to, jsem prohodil camrál jednou z obručí a z tribun se ozval potlesk.

„Deset bodů pro mrzimor.” řekne Cheryl. „Za krásnou střelu Teddyho Lupina, jehož vlasy mají opět barvu ladící k jeho dresu.” jo být metamorfág má své výhody. „Ovšem kapitánce cosi utíká…. No a camrálu se teď ujímá havraspárský….” dál už jsem ji nevnímal, protože jsem očima našel Ericu, která se řítila za zlatonkou. Chytačka havraspárského týmu - Jessica měla slušný náskok. Cheryl měla pravdu Erice opravdu něco utíkalo. Konkrétně zlatonka.

Ovšem nutno říci, že jsem z toho byl celkem na váškách. Opravdu jsem nevěděl jestli chci aby zlatonku chytla Erica, což by bylo asi opravdu skvělé pro naš tým, protože by to samozřejmě značilo naši výhru, ale na druhou stranu tu byla Jessica. O rok starší holka s blonďatým mikádem a okouzlujícím úsměvem. Kdyby vyhrála rozhodně by z toho měla radost a taky by se na mě mohla úsmát nebo se mnou zajít do Prasinek… třeba bych se nebál ji tam pozvat kdyby výhráli…

Každopádně probudil mě ze snů potlouk, který náš odrážeč na poslední chvíli odpálil na druhou stranu, kdyby to neudělal asi mi ta věc proletí koštetem a já sletím na zem z asi 20 stop. Z tribuny se opět ozve pokřik. Havraspárský střelec nám dal gól.

„Krásný střela od Dannnyho Piersna, která havraspáru přinesla deset bodů. Aktuální score je 30 ku 10 pro havraspár.” ozve se zase Cheryliin hlas a mě dojde, že jsem byl mimo realitu celkem dost dlouho, když jsem ani nepostřehl, že dali ještě dva goly navíc.

Hra pokračovala ještě půl hodiny, během, které nám havraspár dal dalších pět gólů. Zdá se vám to moc? Klídek. My jim za tu půlhodinu nastříleli těch gólu 15. Z toho 7 bylo mých. Takže celkové score bylo š

80 ku 150. No a Erica celou hru ukončila chycením zlatonky. Což nám přihodilo dalších 150 bodů. Takže jsem nad havraspárem vyhráli 300 ku 80.

Když jsem se snesl dolů, koutkem oka jsem zahlédl Jessicu. Nevypadala nijak rozmrzele, naopak se bavila s Ericou a když jsem kolem procházel tak se na mě usmála. Usmál jsem se taky, ale cítil jsem, že rudnu. Otočil jsem se od nich a pokračoval do šatny.

Vicky
Musím uznat, že Teddy je jako střelec opravdu dobrý, ale nezmění to můj názor na něho samotného.
Po zápase jsme se rozloučily s Lori s vrátily se do pokoje.

Všechno šlo stejně jako předtím vlastně až do Vánoc. Ještě před nimi se hrál famfrpálový zápas nebelvíru se zmiozelem, ale umění nebelvírského týmu radši komentovat nebudu. I můj děda by hrál líp. Ale když už jsem u prarodičů, tak mi asi 4 dny předtím, než začály Vánoční prázdniny přišla sova se vzkazem, že mě na nástupišti vyzvedne babička Molly a děda Artur. Hlavně kvůli tomu, že všichni trávíme Vánoce v Doupěti. Máma s tátou a mými sourozenci tam dorazí až na Boží hod, stejně jako většina ostatního příbizenstva, ale někteří tam už budou. Třeba strejda Harry, teta Ginny, jejich děti a Teddy. Jo. Nejsem z toho dvakrát nadšená, ale chodí k nám s paní Andromedou, to je jeho babička, na svátky pravidelně. Andromeda pomáhá babičce Molly s cukrovím a všeobecně s přípravou na Vánoce takže zůstávají v Doupěti. To by mi ani nevadilo, paní Andromeda je moc milá. Vadí mi její vnuk.

Ani se mi tomu nechtělo věřit, když jsem zase seděla ve vlaku. Tentokrát na cestě domů, užít si Vánoce.

Ten Věštec je už fakt o ničem.” postěžuje si Lori, když si čte kouzelnické noviny. „Vážně jediné co se dá číst je sportovní rubrika.”

„Jo jo. Do té píše moje teta.” usměju se.

„Ty máš to příbuzenstvo opravdu všude.” řekne Annie.

To víš velká rodinka.

„No o tom mi povídej. K nám zase přijede celý okolní příbuzenstvo.”povzdechne si Lori. „Že já nezůstala s Cheryl a Meredith v Bradavicích.”

„To by ti naší nikdy neodpustuli Lori. Navíc to není tal hrozný.”

„Tobě se to řekne Annie. Ty ne porušuješ rodinné tradice.” otočí stránku novin a dveře kupéčka se otevřou. Původně jsem si myslela, že je to jen Alison, které si šla koupit nějaké jídlo do jídelního vozu, ale mýlila jsem se.

Hey Weasley!” Hvízdne na mě pootevřenými dveřni dnes fialovlasý Lupin.

Co je?” zeptám se stejně otravně.

„Víš, že jdu s tebou, panem Weasleym a paní Weasleyovou rovnou do Doupěte, že jo.”

„Vím no a co?”

„ no a nic.” odsekne. „Jen aby ses nedivila na nástupišti.”

„Neboj.”ubezpečím ho a u dveří se objeví naše zrzka.

Dovolíš Teddy.” řekne Teddy ji uhne z cesty. „Co ty tu vlastně děláš?”

„řeším s Weasleyovou Vánoce. Zase budu od babičky poslouchat jak straně šikovná je to holčička.” chtěl mě nespíš vytočit, ale já se jen pousmála.

Jo jeho babička mě miluje.”úsměju se vlasy si přehodím na druhou stranu.

„Jo to je pravda.” uzná i Teddy.

„Jak to, že slavíte Vánoce spolu?” zeptá se Annie.

„Můj strejda je jeho kmotr.” vysvětlím.

ty máš fakt rodinu úplně všude.” řeknu Lori a všichni se zasmějem

Teddy.
„Tak co, věděla nebo nevěděla?” zeptá se Filip když se vrátím do kupé a sednu si.

„Vědela.” Zabrblám.

„Ha. Kdo měl pravdu?”

„vy dva, jenže vy ji tolik neznáte. Kdyby se to dozvěděla až na nástupišti, vytočilo by ji to.”

„Jasný, však mi nic neříkáme.” řekne Ben.

Vlak jede dál a dál dokud nezastaví na všemi znamém nástupišti 9 a 3/4.

Týden s týdnem se sešel a já se hlásím s další častí 🙋🏻‍♀️🌺. Tak schválne budou Vánoce u Weasleyových šťastné a veselé?
A jak nám celým příběhem zamíchá Jessica? Budu rada, když napíšete vaše teorie si komentářů.
Vaše Týna 😘🌹

I s čarodějkami mává puberta...Kde žijí příběhy. Začni objevovat