Vicky
Byla jsem ráda, že pro dnešek vyučování skončilo. Abych byla upřímná tak bych byla ráda, kdyby ta návštěva zase odjela. Né, že by mi tu vadili, ale prostě je nás v nebelvírské věži moc. Společenská místnost je permanentně narvaná k prasknutí. Dave, který se tu teď také musel ubytovat, mě pronásleduje kamkoliv se pohnu a hlavně, Hlavně je problém, že Scarlett s Medy jsou v jednom pokoji. Upřímně, jsem z nich zoufalá. Dnešní hodina kouzelných formulí, byla jen krátkou ukázkou toho jak spolu ty dvě přes den mluví. Jsem unavená z toho je nonstop poslouchat. Takže jsem se po uvítacím výboru na chvilku vypařila do hodin nad síní, kde jsem měla alespoň chvilku pro sebe.Pak jsem se vrátila do pokoje, kde byl kupodivu téměř klid. Akorát tu Alison a Annie tak nějak pozvedaly postele, které levitovaly u jedné zdi a rozložily si podložky na cičení. Všechny tři byly ve sportovním.
„Ahoj Vicky, chceš taky cvičit?" nabídla mi srolovanou podložku Alison, která si odložila brýle. Jenže já byla hrozně utahaná, a tak jsem zavrtěla hlavou.
„Ne díky, ale za celý den toho mám tak akorát. Sednu si do výklenku." V tom se otevřely dveře od koupelny a do pokoje vešla Lori v županu a sušila si mokré vlasy.
„Jé ahoj. Jsem ráda, že tu nebudu sedět sama." Usmála se a přisedla si ke mně na okno.
„Bylas na tréninku?" zeptala jsem se spíš abych nějak rozvedla konverzaci, protože mi to tak nějak došlo.
„Jo. Jessica je magor. Nahnala nás na hřiště hned jakmile zjistila, že máme volno. Všechno mě bolí."
„Hmm."
„Co je? Seš nějaká přepadlá." Poznamenala.
„Jo to jsem."
„Vicky, Lori to nepotřebovala potvrdit." Ozavala se Alison. „Spíš chtěla znát důvod."
„Medy a Scarlett." Zabrblala jsem
„Jo jo všimla jsem si, že do sebe rýpou." Ozvala se Annie, co si protahovala nohy.
„No právě. Jakoby já chápu, že asi nebudou nejlepší kamarádky pod sluncem, ale mohly by se alespoň nehádat každou hodinu. To je fakt příšerný. Jenže ony se obě provokují navzájem. Scarlett Med poučuje a Medy do ní ryje."
„No jo. Známe Medy, když má rýpavou." Protáhla se Alison. „To se uklidní. Uvidíš."
„Řekla bych, že Alison má pravdu." Konstatovala Annie. „Musí si k sobě jen najít cestičku. Neboj, to bude vpohodě."
Annie
Po ton co jsme docvičily jsem šly do sprchy a pak na večeři. Já pak šla do umýváren ve druhém patře, kde v jedné z kabinek mám lektvar. Dneska v noci je úplněk a je to první úplněk kdy s Benem nebudu já, ale kluci. Mám z toho celkem smíšené pocity. Každopádně došla jsem do umývárny, kde ještě pořád straší Uršula, což má za důsledek, že sem nikdo nechodí a zalezla do kabinky s lektvarem. Hůlkou jsem zapálila klacíky pod kotlíkem, aby se lektvar začal ohřívat a pak přidala několik dalších přísad. Naštěstí jsem to stihla před setměním. Slunce pomalu začínalo zapadat a tak jsem šla zpátky do přízemí, kde je mrzimorská místnost. Lektvar jsem přelila do lahvičky. Kluci na mě čekali hned u schodů, všichni tři.„Na." Podala jsem lahvičku Benovi. „Vypij to dokud je to teplé."
„Děkuji Annie." Usmál a já přikývla. Chvilku bylo ticho, protože nikdo nic neříkal.
„Emm no a opravdu nemám jít s vámi?"
„Nemusíš Ann, my to zvládneme." Ujistil mě Teddy.
ČTEŠ
I s čarodějkami mává puberta...
RomanceVěk mezi 11 - 17 rokem života je pro všechny plný změn. Pro malou Vicky s nalomeným srdíčkem to ovšem není jen nástup do školy. Ona a její kamarádky bude muset čelit nejednomu problému. Ať už se to bude týkat kamrádství, mazlíčků, dospívání, nemoci...