Vicky.
Ano byl to školní Filtch, který nás zatáhl do jeho kabinetu, ať tu na něj počkáme, že dojde pro nějakého z učitelů.„To je kvůli tobě.” syknu naštvaně oo Teddym, ale Filtch se evidentně nemohl dočkat, až já s Teddym dostaneme zprda takže byl v cukuletu zpátky i s profesorem Longbotomem, který učí bylinkářství a je to taky ředitel mé koleje.
„Všechny ty brněnění, všechny! Kdo to po nic-”
„To stačí pane Flitchi, běžte to prosím dát do pořádku, já to tady mezitím vyřeším s panem Lupinem a slečnou Weasleyvou.” Filtch zaplať pánu Bohu odešel a Longbotom si sedl naproti nám.
„Můžu vědět, co sakra blbnete hned první školní den?” oba jsme s Teddym sklopili zrak. „Opravdu nevím co s vámi. Školní rok ještě pořádně nezačal, takže ani nemám z čeho odečíst body.” To svým způsobem bylo dobře. Teda asi. „Každopádně je vám asi jasné, že si odpykáte školní trest.” přikývli jsme. „Fajn teď jděte spát a pokuste se u toho nic nehodit.” Já i Teddy jsme se zbedli a mlčky opustili Filtchovu kancelář. Ani jsem se nedohlížela a šla rovnou do nebelvírské věže.
„Heslo?” zeptala se buclatá dáma.
„Rosae Aqueus” řeknu a obraz se odkloní. Projdu už prázdnou společnskou místností a dojdu do pokoje, kde sebou okamžitě plácnu na postel. Samozřejmě se kolem mě sletí mé spolubydlící.
„Vicky! Proboha kdes byla?”vyhrkne Alison.
„Měly jsme o tebe strach, když si nic neřekla a jen ses prostě vypařila.” přidá se Meredith
„Vicky? Jsi vpořádku?” zeptá se Cheryl.
„Jo jsem vpořádku. Jen se stal- Kde ne Annie?” zarazím se a prudce si sednu, když si všimnu, že jedna z mých kamarádek mi chybí.
„Něco řeší s McGonagallovou.” mávme rukou Alison a usadí se vedle Cheryl do výklenku u okna.
„Teď nás zajímá, co se stalo.” řekne Meredith a sedne si na proti mně do tureckého sedu. Nadechnu se a řeknu jim celou moji story. O Davidovi, co mi přišel po tříměsíčním zpoždění popřát k narozeninám, o Teddym, o školníkovi a jeho kočce a nakonec i profesoru Longbotomovi a školním trestu, co mě čeká.
Další ráno u snídaně, na které jsem všechno výpověděla Annie, která včera musela dorazit, až když jsem spala, ke mě přilétla jedna ze školních sova a upustila přede mě vkaz, na kterém bylo napsáno :
Svůj trest nastoupíte s panem Lupínem dnes v 23:00. Pan Filtch vás vyzvedne ve velké síni a všechno vám vysvětlí.
Povzdechnu si a ukážu vzkaz Annie.
„To bude dobrý.” povzbudí mě a já přikývnu. Rozhlídnu se a všimnu si Tommyho který se zvedal od stolu.
„Já půjdu s Tommym na hodiny.” řeknu a doženu svého spolužáka.
Teddy
Celý den dneska utekl až moc rychle. Vůbec se mi nechtělo jít na ten školní trest. Vicky už tu byla. Vlasy měla hoené v culíku a na sobě mela leginy a vínoviu mikinu bez zipu. A na rtech klasicky červenou rtěnku.„Nazdarek.” řeknu na pozdrav a posadím se vedle ní na schody, co jsou u velké síně.
„Čau.” řekne nemile.
„Hele ta rtěnka, to je ta od toho tvýho kámoše, nebo ta tvoje původní, protože já v ní nevidím rozdíl.”
„Ani tam žádný vidět nemůžeš.” řekne stroze. „Protože moji novou rtěnku, kterou jsem včera dostala od Dava, jsi mi ještě nevrátil.” zarazím se a uvědomím si, že jsem ji nejspíš dal do kapsy hábitu, když nás včera chytl Filtch.
„Ou promiň, já ji dal do kapsy a zapomněl jsem na ni. Zítra ti ji vrátím.” Vicky přikývne a taky uslyšíme, že sem míří Filtch i se svou kočkou, kterou drží v náruči, protože sebou táhne i Hagridova obrovského psa, který se jsmenuje Tesák.
„Vy dva.” ukáže na nás, když se zvedneme. „Půjdete do lesa. Profesor chce aby jste tam našli kytku Rosae Aqueus, každý jednu. Proto si sebou máte vzít Tesáka, protože Hagrid musel odjed do Londýna.” měl jsem pocit, že jsem o té kytce cosi slyšel, byla něčím specifická, ale už nevím čím. Bylinkářství, mě nikdy nebavilo.
„To máme jako ve tmě hledat nějakou kytku?” řeknu nepříjemě
„No… nebojte je úplněk a svítí měsíc. Taky máte hůlky, ne? Jo a profesor říkal, že se nad tím máte zamyslet.”
„No super.”řekne Vicky a vezme si od školníka tesákovo vodítko. „A až tu kytku najdeme?”
„Tak ji máte odnést pani Longbotomovi do kabinetu.” řekne Filtch a odejde.
„Pan profesor se evidentně rozhodl kvůli nám ponocovat.” odfrknu si a vydáme se k lesu. Byla tma a do lesa byl normálně zakázan přístup, z toho důvodu, že tu žije plno kouzelných tvorů, jako jsou jednorožci, kentauři, testrálové a spousta dalších. Oba dva jsme rozvítili konce hůlek aby jsme vyděli kam jdeme. Já i Vicky jsme mlčeli.
Jenže v tom vedle mě cosi šustlo v křoví. Trhnul jsem sebou a točil se. Udělal jsem dva kroky do předu, ale nic jsem neviděl, takže jsem začal couvat zpátky, pořád jsem však kontroloval křoví, couval jsem a couval, když jsem do několho vrzil. S trhnutím jsem se otočil a zjistil, že je to Vicky, které zapištěla a vypadla ji hůlka z ruky.
„Klid Vii to jsem jen já.” hůlkou posvítím na místo, kde ji hůlka zpadla a ona ji zvedne.
„Jo já se rozhlížela, kolem sebe a nekoukala kam jdu.” řekne když se zvedne. „To budeme muset obejít.” Kývne hlavou k. Dost prudkému kopci, skoro to působí jako propast. Nahoře byl strom, jehož vyditelné kořemy se rozorostíraly po celém délce toho kopce. Přikývl jsem a obešli jsme to kousek dál, už to nebylo tak prudké.
„Je stejně divné, že tam. Je takový zub v té půdě.” řeknu a Vicky pokrčí rameny
. „Tak jsme v kouzelném le-” v tom se zarazí, protože tu cosi zavyje a Tesák to není. Vicky se nervózně ohléhde a pak jde blíž ke mě. „Teddy tu nejsou vlkodlaci, že ne?” vyhrkne a koukne se na oblohu, kde nad korunami stromů září měsíc v úplňku.
„N-no snad ne.”
„Snad?!”
„Co tady děláte?” ozve se za námi. Vicky i já se výplašeně otočíme a ona mě chytne za ruku.
Krásnou sobotu 😇. Máme tu novou část, tak schválně. Máme tu hned několik záhad. Co to vyje v lese? A kdo úplně na konci mluvit na Teddyho s Vicky? A co řešila Annie s McGonagallovou?
Pište do komentářů, co si myslíte. Budu ráda 😉🌺.
Týna🥰
ČTEŠ
I s čarodějkami mává puberta...
RomanceVěk mezi 11 - 17 rokem života je pro všechny plný změn. Pro malou Vicky s nalomeným srdíčkem to ovšem není jen nástup do školy. Ona a její kamarádky bude muset čelit nejednomu problému. Ať už se to bude týkat kamrádství, mazlíčků, dospívání, nemoci...