Meredith.
Byla jsem z toho nápadu nadšená! Jakoby kdo by nechtěl dostávat plat za to co ho baví. Potom co Alison a ostatní odešli a já tu zůstala s Benem a Cooperem mi Liam všchno ještě jednou vysvětlil. Zpívat budu jen 4 hodiny s tím, že vždycky po určitým bloku písniček se můžu napít. Pak jsme museli vyřešit zásadní problém a to ať se to nedoví v Bradavicích. Liam nás sice ujistil, že tohle není podnik kam chodí profesoři, ale znáte to. Náhoda je blbec. U kluků, to vyřešil tak, že buď na mě budou čekat v zadu v šatně nebo si dají mnoholičný lektvar a v někoho se promnění. Prý tu mnoholičný lektvar má do jednoho koktejlu. Kluci souhlasili, že ten lektvar vypijí. Sehnat tady v hospodě nenápdně nějaký vlas nebyl problém. No a já si zalezla do šatny. Bylo tu spousta různých šatů, bot a hlavně paruk a škrabošky plus líčidla. Takže jsem si na sebe nějaké hodila a pak ve výrazněji nalíčila.„S Benem už máme ten letvar."
Oznámil mi Cooper, když vešli dovnitř s věma poháry s jakýmsi humusem.„Jo, vzali jsme si vlasy nějakých dvou dědulů co odcházeli."
„Super, hele mám být za brunetku s mikádem nebo za blondýnu s vlasy po pas?"
„Za brunetu." řekne Cooper. „Blondýna si každý den. Sice s kudrnatými vlasy pod ramena, ale pořád blondýna."
„Má pravdu." přikývl Ben
„Fajn, tak tuhle." odložila jsem blonďatou paruku, své vlasy zpevnila do drdolu, nasadila škrabošku a pak nasadila paruku.
„Dobrý?"
„Jo, sluší ti to." přikvl Cooper.
„Děkuji, jsem celkem nervózní ani nevím proč. Nezpívám před lidmi poprvé... Ani nevím co zpívat, mám tu ten seznam, ale vůbec nevím co si vybrat... Pomlou, rychlou?"
„Medy klid, ano? Hlavě si to tak neber. Prostě tam jdi a zpívej tak jako by to bylo pro nás. My tam budeme." uklidňoval mě Ben.
„V jiný podobě..."
„Tak si to nedáme a s Cooperem si to dáme jen kdyby jsme někoho zahlídli. Dobře?"
„Dobře." přikývla jsem a do šatny vešel Liam.
„Seš hotová? Super... Ještě jedna věc, jméno? Musíme jim něco říct a Meredith Binglidieyová fakt být nemůžeš."
„No to fakt ne..."
„Však nemusíte říkat celý jméno." zamyslel se Cooper. „Prostě řekni slečna a ..."
„A dál dejte tvé prostřední jméno." napadlo Bena.
„No to není špatný nápad." kývl Cooper. „Jaký tvý prostřední jméno?"
„Spencer."
„Výborně, budeš slečna Spencer. Můžeme jít?" stresoval Liam.
„Jo." přikývla jsem a zvedla se. V baru nebylo moc lidí, takový průměr. Kluci se usadili na baru a Liam mě nějak představil a předal mi mikorofon. Neříakl, že bych tu měla mít nějakou řeč a tak jsem začala zpívat to první co mě napadlo.
„Took you like a shot
Thought that I could chase you with a cold evenin'
Let a couple years water down how I'm feelin' about you
And every time we talkEvery single word builds up to this moment..."Cooper
S Benem jsme seděli na baru zatímco Meredith zpívala, už bylo skoro půl dvanácté, ale všchni se dobře bavili a Liam nestíhal obsluhovat.„Meredith se rozjela." poznamenal Ben.
„Jo docela jo, no."
„Hmm, jak dlouho se ti líbí?" zeptal se narovinu, což mě zaskočilo. Fakt jsme tak čitelný?
„Co? Oona? Mě?"
„Kámo nejsem blbej. Vidím jak na ni zíráš."
„No, fajn chvilku už jo, ale stejně mi to k ničemu není. Ona by se mnou nebyla."
„Proč?"
„Je starší."
„Ježiši to je prkotina. Navíc kdy máš narozky?"
„3.9." odpověděl jsme a Ben se ještě víc uchechtl.
„No tak kámo, jsi mladší asi tak o tejden než ona. Tohle fakt ona řešit nebude."
„Možná, ale-"
„Jaký ale?" nakrčil obočí, ale ozval se potlesk.
„Mlč. Skončila písnička a jde sem." Meredith si sedla na barovou židli hned vedle mě a přiběhl sem i Liam, který ji hned podal sklenici vody.
„Prosím. Zase se tu naplnil celý bar. Trošku nestíhám." pousmál se Liam.
„No tak je dobře ne?" Uculila se Medy.
„No to je moc dobře, akorát na takový maratón už nejsem, ještě to za půlhodiny skončí."
„Už?" podivila se Meredith. „To je fakt tolik?"
„Uhm" přikývli jsme všichni tři.
„Soudím, že tě to baví..." naznčil Liam.
„No to baví" usmála se Meredith.
„Takže můžeme se na nějaký dny domluvit, jo?"
„Jo." přikývla a položila sklenici. „Hele, ale si jen dvakrát týdně. Protože víc bych to nedávala a asi ani kluci ne."
„Souhlasím,který dny?" ptal se Meredith se zamyslela. „Úterý pátek? Víkendy chci volno. Vyhovuje klici?" Já i Ben jsme přikývli a Meredith se vrátila zpět na podium. Liam zase po chvilce nestíhal obslohovat a tak jsme se po sobě s Benem podívali.
„Jdeme mu pomoc?" navrhl a já kývl na souhlas
„Jo. Jdeme." Zvedli jsme si a šli si za bar pro zástěry. Pak jsme Liamovi řekli ať zaleze za bar a míchá drinky a já s Benem, že budeme sbírat a roznášet objednávky.
Ona půlhodina utekla opravdu rychle a u Liama máme příště pití zdarma. Taky nám nabídl, že tu klidně můžeme takhle obsluhovat když tu Medy bude zpívat. Jakoby nedá nám za to extra hodně, ale stačí to. Jakmile se Meredith převlídka, šli jsme tajnou chodbou zpátky do hradu.
Meredith
Jen co jsme došli do hradu, rozloučila jsme se s Benem. Já a Cooper jsme šli do nebelvírské věži a upřímně se mi ulevilo když jsme sebou flakla na postel. To jsem však netušila, že to Alison řekla holkám. Kupodivu se nezlobili, ale chtěly všechno vědět. Takže spát jsem šla až nad raném
ČTEŠ
I s čarodějkami mává puberta...
RomanceVěk mezi 11 - 17 rokem života je pro všechny plný změn. Pro malou Vicky s nalomeným srdíčkem to ovšem není jen nástup do školy. Ona a její kamarádky bude muset čelit nejednomu problému. Ať už se to bude týkat kamrádství, mazlíčků, dospívání, nemoci...