Poslední Prasinky

7 1 0
                                    

Vicky
Zbytek roku plynul jako voda. Byl tu červen a nás čekala poslední návštěva Prasinek. Pro Meredith to sice byly první Prasinky v tomto školním roce, ale co už. Naše skupinka byla zase docelá jiná. Tentokrát jsme šly úplně všechny spolu, kromě Cheryl, protože ta šla s Frederickem.

Jinak poslední dobou jsme se hodně bavila s Davem. Jako hodně. Hodně. Nooo, ale vlastně to není důležité. Akorát když jsme se potkali v jednom krámu, domluvili jsme se, že se zajdem projít k Chroptící chýši. Lori která, která byla nejbliž jsem to řekla aby mě nehledaly a šla s Davem ven z obchodu. Šli jsme kolem cukrárny, kde jsme si koupili zmrzlinu a pak se prošli až k. Chýši.

Asi kolem půl šesté jsme se pomalu vráceli, protože jsme s holkama byla domluvená, že se sejdeme U Fenixova křídla. Každopádně zjistila jsem, že jsem počasí dost přecenila. Měla jsem šortky a trička s krátkým rukávem, ale anglické počasí a začátek června, ještě není ideální. Takže mi začala být cestou zpátky zima.

Vicky ty se celá klepeš. Není ti zima? Vem si mojí mikinu.” řekl Dave a podával mi jeho tmavě modrou mikinu, kterou držel celou dobu v ruce. Jemu evidentně zima nebyla.

„Ale to nejde, co když pak buse zima tobě?”

„Nebude. A zatím mi fakt zima není, vidíš, že ji celou dobu držím v ruce. Noták.”

Usmála jsem se a mikinu přes sebe přehodila. Hned mi bylo tepleji, ale zakrývala mi u šortky a měla jsem dlouhé rukávy, ale co už. Nehodlala jsem zmrznout.

Když jsem došli do hospody bylo tu celkem narváno. Holky seděly u jednoho stolu i s Cheryl, Fredem a Marcusem, který seděl vedle Lori. Jenže tam už bylo jen jedno volné místo. U stolu dál seděli Teddy, Filip a Ben. Tam sice byly dvě volné židle, ale tam se mi fakt nechtělo, ale taky se mi nechtělo nechat Dava samotného. Zvlášť potom co mu půjčila mikinu. Pak tu bylo ještě několik lidí co jsem neznala, takže jsem se k němu otočíla a požadala ho, ať so jde sednout na bar, že jen pozdravím holky a přijdu. Kyvl hlavou a odešel a. Já šla za holkam. Konkrétně za Lori, které jsem pokelepala na rameno.

Čuss, hele jsem zpět, ale budu s Davem na baru.”

„Jasný stejně tu pro tebe není židle, ta co je volná je Meredith a ta si u baru vybírá písničku.” vzhledmu k baru a Meredith se opravdu baví Liamem, ale přes množství lidí jsem si jí nevšimla. „Hezká mikina btw.” dodala Lori a napila se ležáku.

„Není moje.”

„To mi jasný kotě a tvý věčný chůvě taky.” kývne hlavou směrem ke stolu kde sedí Teddy. Ohlednu se a opravdu na mě kouká dost divný pohledem. „Nespustil z tebe oči, co si vešla do dveří. Řekla bych, že se dost ulevilo Jessice.” dodá aniž by se otočila. Já se přestanu koukat na Teddyho a odvrátím pohled.

Ať si chůva trhne nohou. Já si můžu dělat co chci. A kdo je Jessica? A proč by se jí mělo ulevit?”

„Ta holka u toho stolu u stěny. Vlasy po ramena blond a teď nově ofina.” řekne za Lori Macus. „Ted je do ní cvok asi od jeho 12 let. Jednou se na něj usmála na famfrpálovym hřišti a totálně mu zamotala hlavu. Vím to od Freda a ten si toho všiml na famfrpálu.”

„Taky páťačka jak on?”

„Ne příští rok jse do sedmáku. Je to havraspárská chytačka.”

„Je o rok starší než on?”

„Jo… Vicky co se na ni tak vyptáváš?” zarazí se Lori.

Nevyptávám… jdu za Davem, čeká na mě.” sebrala jsem se a sedla si k Davovi na bar, ten už mi stihl objednat i masový ležák. Každopádně moc dlouho jsem ho sama pro sebe neměla. Protože si nás všimla Scarlet a zakeca jsme se. I s Tommy a Cooperem. Celou konverzaci přerušila až Meredith která se chystala zpívat. Už stala na pódiu u mikrofonu a několik lidí včetně mě a Coopera zatleskalo, když procházela.

Děkuji děkuji.” ušklíbla se do mikrofonu, což evidentně nikdo nečekal. „Písničku co teď budu zpívat, bych ráda věnovala mé úžasné kamarádce, sice mě asi přetrhne, ale to bych nebyla já kdybych si nerýpla.” pak začala hrát hudba a Medy zacala zpívat:

Yellow diamonds in the light
Now we're standing side by side
As your shadow crosses mine
What it takes to come alive
It's the way I'm feeling I just can't deny
But I've gotta let it go
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeles s place…” musela jsem se zasmát a otočit ke stolu kde sedla Cheryl. Ta rukou zakrývala čelo a tuším, že řekla:

„Já tu holku zabiju.” Fred ji na to políbil do vlasů cosi ji pošeptal a oba se zvedl. Evidentně s tím, že jsou tančit když ta písnička byla pro ně. Lori hned na to praštila do Marcuse a doslova ho vytahla na nohy. Musel jsem se tomu smát. Postupně se přidávalo víc a víc lidí. Někteří v páru, jiný sami a jiný jen povzbuzovalo tleskánim do rytmu.

Chceš taky tančit?” usměje se Dave a já přikývnu. Takže jsme se přidali k ostatním. Některé stoly se dokonce musely dát bokem, protože tu začínalo být málo místa. Meredith se za mikrofonem culila jak sluníčko. Bylo na ní vidět, že zpěv jí chyběl.

No a to by bylo k mému 3. Ročníku. Byl rozhodně akčnější něž ty předchozí a spoustu se tohoto změnilo. Cheryl se dala dohromady s Frede. Meredith se nám vrátila a já zjišťuji, si čím dál tím víc rozumím s Davem.

Konec 3. ročníku 🤷‍♀️😁. Copak nám přinese ten 4.?

I s čarodějkami mává puberta...Kde žijí příběhy. Začni objevovat