Pracovní nabídka

16 1 0
                                    

Meredith
O víkendu jsme šly samozřejmě do Prasinek, ale typicky se naše skupinka dost promýchala. Alison, nám řekla, že s Filipem má jakousi práci ve skladu v knihovně, takže dorazí později. Lori ta spala jako zabitá. Včera měla tréning a musela přijít opravdu pozdě v noci. Annie řekla, že na ni počká a, že než se probere dá si v klidu vanu.  Cheryl ta ve vstupní hala počkala na Freda, takže jsme šly já a Scarlett a až u školníka jsme potkaly Coopera s Tommym co se k nám přidali.  

Prasinky mi loni opravdu chyběly. Byla jsem jen na posledních, takže jsem zdaleka nestihla jít všude. Dneska jsme lozily od krámku ke krámku a až kolem šesté jsme se vydali do našeho super karaoke baru. Těšila jsem se, že zas budu zpívat. Sotva jsme však vešli Lori na nás začala mávat, abychom si přidsedli k ní, Annie, Benovi a Teddymu. Sedli jsme si, ale já se hned zvedla s tím, že jdu na bar obědnat pití. Lori okamžtě vyskočila s tím, že mi jde pomoc. U Liama jsme objednaly čtyři ležáky a sedly si, než to Liam nalil.

„Právě jsem si znovu potvrdila, že Ben je totální kokot." začala a já nakrčila obočí. 

Copak zase zkoušel nějakou super balicí hlášku?" 

„Nejem to, realně, oni ví, že ho vždycky odpálkuju. Ví to! Ale ne on to bude furt zkoušet a čím mě sere úplně nejvíc, že to dělá před Annie. Každý kdo má oči vidí, že je do něj zamilovaná a vůbec bych se nedivila, kdyby to věděl i on. To je takový kretén. Nesnáším ho! Nejraši bych odtud vypadla."

„Víš co, tak to udělej. Hele Annie tu teď má Scarlett a mě-"

„Ležáky." přeruší mě Liam a postaví na bar 4 láhve. 

Dík." řekne Lori a každá vezmeme dvě a vydáme se zpět ke stolu.

„Hele jak budu zpívat, tak se klidně vytrať." řekla jsem a Lori mě s láhví v ruce vzala kolem ramen. 

„Díky."  sedly jsme si a já se napila. Po chvilce jsme se zase zvedla a šla zase za bar.

 „Můžu si zazpívat?" 

„Uhmm" kývl Liam a u toho četl jakýsi dopis. 

„Hej, vímáš?" luskla jsem a on se probral. 

„Cože? Jo co si dáš?"

Mikrofon... Jseš dneska nějaký zmatený, co je s tebou?"

.„Ale nic... Měla na večer dorazit zpěvačka, ale teď přišel dopis, že nemůže... No nic. co chceš zpívat?"

Alison
Po naší směně ve skladu jsme se vydali ještě na skok do Prasinek. Cestou tam jsem potkaly Anniie se Scarlett, Teddym  a Tommym, kteří se už vraceli do hradu. Annie se vytpávala jestli jsme náhodou neviděli Lori, prý se vypařila z baru jak pára nad hrncem. Já i Filip jsme zavrtěli hlavou a pak jsme pokračovali dál. Naše kroky automaticky vedly k fenixou křídlu.

„Je stejně zvláštní, že od té doby co tu hospodu objevila Cheryl, tam všichni chodíme. Skoro polovina školy chodí tam."

„Jo, ale zase je to lepší, než se neustále mačkat u třech košťat." došly jsme k hospodě, ale i přes zavřené dveře jsme slyšeli:

Last Friday night
We went streaking in the park
Skinny dipping in the dark
Then had a ménage à trois
Yeah, I think we broke the law
Last Friday night
Always say we're gonna stop-op, oh-woah" 

S Filipem jsme se po sobě koukli a naráz řekli:

„Meredith." zasmáli jsme se a vešli dovnitř.  Žasla jsem nad tím jaký má Meredith talent zaujmout celý bar. Všichni koukali jen na ni a Liam abysolutně nestíhal obsluhovat. U jednoho ze stolů jsem zahlédla Cheryl s Freden a kousek od nich u druhého stolu seděli Ben a Cooper. 

I s čarodějkami mává puberta...Kde žijí příběhy. Začni objevovat