Hyunjin

4.6K 34 11
                                    

~ İyi Bir Çocuk Ol ~

Eşleştirme: Sub! Hyunjiin x dom! gn okuyucu

İçerik: yetişkinlere yönelik içerik, ofis seksi, hyunjin boşalmadı, Sub jinnie

İçerik: yetişkinlere yönelik içerik, ofis seksi, hyunjin boşalmadı, Sub jinnie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ofisinde işini yapıyordun. Sonra ofis telefonunu aldın, sekreterini aradın. "Ofisime gel." Telefonda söyledin. Birkaç saniye sonra telefonu kapatıyorsunuz, ofis kapınızın vurulduğunu duyuyorsunuz. "İçeri gel!" İçeriden bağırdın. Sonra sekreteriniz geldi. "Evet, bir şeye ihtiyacınız var mı?" O sordu. "Jinnie, bugün randevum var mı?" Sen sordun. Daha sonra elinde tuttuğu ipad'deki programa baktı. "Pekala, sanmıyorum." Kaşlarını çattı. Hemen yanından yalan söylediğini gördün. "Emin misin? Bir söz verdiğimi hatırladım." Gözlerini kıstın. "E-evet." Sinirli bir şekilde cevap verdi.

Daha sonra Hyunjin'in tuttuğu ipad'i aldınız ve kendiniz kontrol ettiniz. "Yalan söylüyorsun gibi görünüyor." Sen konuştun. Daha sonra ipad'i masaya koydun ve ayağa kalktın. Daha sonra elini tuttun ve onu duvara ittin, ellerini duvara dayayarak onu tuzağa düşürdün. "Kıskançsın?" Gülerek sordun. "H-hayır." kekeledi. "Yalan söylemeyi kes." Sert bir şekilde söyledin. "Pekala, seni tek başıma istiyorum." Açıkladı. Sonra, uyluklarının arasında bir şişkinlik görmek için aşağı baktın. "Ne hakkında düşünüyordun?" Ellerin onun giysili çıkıntısını kavrarken ve parmağını uzunluğu boyunca hareket ettirirken sordun. Dokunuşunla titredi, çaresizce sana baktı. "Ben... Seni becermeyi düşünüyorum." Alt dudağını ısırarak cevap verdi. "İşte olduğumuzun farkındasın, değil mi? Profesyonel olman gerekmiyor mu?" Onu azarladın. "Lütfen, buna ihtiyacım var. Bu ilk ve son." dedi. "İyi, o zaman istersen. Ama sana hatırlatırım, boşalmana izin vermeyeceğim. Tamam mı bebeğim? Ofisimi ya da kıyafetlerimizi mahvetmek istemiyoruz." Sırıttın. Ardından göz temasından kaçınarak başını salladı.

Elini çektin ve pantolonunun fermuarını açarak onu sandalyene oturttun. Onun organını çıkardın ve ellerinle nazikçe okşadın. Hyunjin sırtlığa yaslandı ve yukarı, tavana doğru baktı. Sonra üyenin ucunu yalamaya, onunla alay etmeye başladın. Kalçaları dairesel hareketlerle hareket ediyor, ayak parmakları üzerine çöken zevk dalgası nedeniyle kıvrılıyordu. Bütün olarak ağzınıza atarak, salyalarınızla ıslatarak devam ediyorsunuz. Hyunjin'nin eli size doğru yol alarak hızınıza rehberlik etti. Aniden, onu ağzından çıkardın ve ona sertçe baktın. "Şimdi, kontrol kimde?" Elinle onu okşarken sordun. "S-sen." Cevapladı. "Ruh halimi bozuyorsun." Dedin ve orgazma ulaşmak üzereyken, boşalmadan önce okşamayı bıraktın.

Ondan sonra ayağa kalktınız ve üyenizi deliğinize soktunuz, sonra bir aşağı bir yukarı zıpladınız. "L-lütfen, boşalmam gerekiyor." diye sızlandı. "Hayır, bunu hak etmiyorsun." güldün. Hyunjin orgazma ulaşmak üzereyken, durdun ve dudaklarını öptün. "Neden bebeğim? Bir sorun mu var?" Sen sordun. "B-ben kötü bir çocuk oluyorum. Lütfen, beni affet. Ben-ben boşalmam gerekiyor" Tekrar sızlandı. "Özür dilerim bir şey yapma tatlım. Uslu bir çocuk ol ve ben her şeyi durdurmadan önce kapa çeneni." Çenesini tutarsın, bir kaşını kaldırırsın. Hyunjin daha sonra utançla başını salladı. Orgazm dalgası kaybolduktan sonra, ona tekrar biniyorsunuz, gözlerini yuvarlayarak neredeyse kafatasının arkasına gidiyorsunuz. "Bu çok iyi hissettiriyor." Kalçalarını aşağı yukarı hareket ettirip tenine çarparken inledi. "Ahh.. Ben-ben boşalıyorum." Orgazmı ona çarptığında inledi, sonra boşalmadan önce bir kez daha ayağa kalktın.

Ardından, kapının vurulduğunu duydunuz. Çabucak Hyunjin'nin pantolonunun fermuarını çektin ve onunla yer değiştirdin. "İçeri gel!' diye bağırdın. İşçi elinde bir dosya yığınıyla içeri girdi. Hyunjin'nin nefes nefese kalması ve pantolonundan çıkan şişkinliği işçinin dikkatini dağıtıyor. "N-siz ikiniz ne yapıyorsunuz?" diye sordu. "Seni hiç ilgilendirmiyor. "Sen cevap verdin. "Eh, tabii. İmzalaman gereken belgeler bunlar." Dosyaları masanın üzerine koyarken dedi. "Daha sonra bir toplantımız olduğunu unutma." Dışarı çıkarken hatırlattı, Bangchan'a son bir merak bakışı attı. İşçinin kulağınıza gelmediğinden emin olduktan sonra, çektiğiniz hyunjin'nin kravatını. "Dinleyin. Uslu bir çocuk ol ve mesai bitimine kadar bekle. Sikinden tek bir damla bile boşalırsa, bütün hafta boşalmazsınız. Anladın mı?" diye uyardın. "E-evet." diye yanıtladı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

567 kelime...
Umarım beğenirsiniz <3

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin