Skz Reaction

2.8K 34 3
                                    

Onlara karşı şımarık davrandığında *

Onlara karşı şımarık davrandığında *

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan

Toplantıya fazla odaklandığından sıkılmış bir şekilde kucağına oturdun.  Ve belli ki çok sıkıldığın için aklın farklı yerlere gitti.  Odaklanırken kaşlarını çatmasıyla dudaklarını yaladın.  Kolundaki damarların dışarı fırlama şekli, sana her zaman kalçalarını tuttuğunda damarlarının nasıl dışarı çıktığını hatırlattı.

Harika bir fikrin var, onunla dalga geçmek gibi harika bir fikrin var ki bu aynı zamanda senin en aptalca fikrindi.  Boynuna yumuşak öpücükler kondurmaya başlarken kafanı omzuna koydun. Nefesi hızlanırken Bangchan'ın belini kavrayışı daha da sıkılaştı.

Toplantının bittiğini anons ettiğinde dikkatin dağıldı.  Şaşkınlıkla ona baktın.  Herkes ayrılırken, Bangchan seni masaya sabitlerken yanına çekti.  "Bugün beni gerçekten test etmeye karar verdin bebeğim. Cesaretinden etkilendiğimi söylemeliyim."

Ve göğsünü masaya bastırarak ters döndüğünü söyleyerek, "Ah, bunu benden nasıl alacaksın?"  Sana sert bir şaplak atarak sızlanmana neden oldu.  "Bütün gece adımı haykıracaksın." 

Minho

Uyluklarınızı birbirine sürttüğünüzde gözlerinizin geriye dönmesine neden olarak 12. kez orgazma ulaştınız.  Minho'nun elini tutmaya çalışırken klitorisindeki vibratör yavaşlamaya başladı ve sızlanmana neden oldu.  Bu, vibratörü tamamen durdurmasına ve çıkarmasına neden oldu, gözlerinize yaşlar doldu.

"Ah ağlıyorsun, bundan hoşlanacağını düşünmüştüm. Bana bu tavrı vermeden önce bunu bir düşünseydin kedicik."

Changbin

Changbin görevinden geldi, seni ofisinde buldu.  Tehlikeli olduğunu söylediği halde senin ofisine geldiğini görünce şaşırdı.  Tüm konuşma boyunca ona karşılık verdiğini gördüğüne pek şaşırmadı.

Changbin tuhaf bir şekilde sana karşı çok sabırlıydı, ta ki sınırına ulaşana kadar, seni sessiz kalman konusunda uyarmak ve sen eve gelene kadar beklemek zorunda kaldı.  Tüm araba yolculuğu, evinize dönüş acı verecek kadar sessizdi ve bu kadar aptalca davrandığınız için kendinize küfretmenize neden oluyordu.

Hyunjin

Diğer Stray kids üyeleriyle akşam yemeğine çıktınız.  Açıkça Hyunjin'e kızmıştın çünkü bu senin randevun olacaktı ve o gece iptal etti.

Sinirli ruh halinizde olmak sizi çok küstahlaştırdı ve sizi eve götürmesi için ona sızlanmanıza neden oldu.  Hyunjin belli ki elini eteğinin altına koyana kadar senin şımarıklığından bıkmıştı.

Kalçalarına sert bir tokat attı ve sen sana yaklaşırken klitorisini çimdikledi.

"Prenses, sözlerine dikkat etsen iyi olur yoksa seni herkesin önünde yerine geri koymak zorunda kalacağım."

Han

O katı bir dom veya gerçek bir dom olmayabilir ama harekete geçtiğinizde.  Temelde ona kontrolü ele almasını ve anlamsızca seni becermesini söylüyorsun.  Ama ne istediğinizi anlaması çok zaman alıyor, bu da onun size boyun eğmesini istediğinizi düşünmesine neden oluyor.

Ama onunla konuşmaya başladığınızda ve ikiniz arasında tutulan kuralları çiğnediğinizde, onun için daha netleşiyor.  İstediğini alır ve tam olarak istediğini verir.  Söylemeye gerek yok, seni tekrar yerine koymaktan çekinmedi.

Felix

Pek çok kişi onun sert bir dom olmadığını söylese de.  Ben buna son derece karşıyım.  Oğlum acayip sapık ve senin bir velet gibi davranman onun sapık tarafını körükleyecek ve sana karşı daha sert davranmak için bir bahane buluyor.  Söylendiği gibi.

"Prenses, bu çok mu? Ah, tekrar gelmek ister misin? Orada seni gerçekten duyamıyorum, biliyor musun?"  Ellerinizi metal kelepçelere karşı ne kadar sert hareket ettirdiğinizden artık ağrırken, tıkaç topuna karşı inlediniz.

Seungmin

"Benim küçük masum Y/n'm, davranışlarından dolayı çok hayal kırıklığına uğradığımı söylemeliyim. Benim itaatkâr kızım ne zaman böyle oldu. Sadece iyi kızların boşaldığını biliyorsun, o yüzden mızmızlanmayı bırak ve başına geleni al."  dedi Seungmin, bacaklarınızın arasına girerken.

Onun için iyi olmayı isteyerek orgazmını kontrol etmeye çalışırken bacakların sarsılarak titriyordu.  O tatmin olana kadar boşalamayacağını biliyordun, bu yüzden onunla şımarık davranmak senin aptalca seçeneğindi ve hak ettiğini aldın.

Jeongin

Jeongin, Stray Kids'in en katı domlarından biridir.  Onunla yaramazlık yapmana müsamaha göstermez.  Yani ona oldukça erotik bir video gönderdiğinizde damarları yerinden fırladı.  Oyuncak kullandığınızda kendinize daha çok dokunmanızdan nefret ediyordu çünkü o ne için oradaydı?

"Benim küçük fahişem, asla öğrenmez, değil mi? Lanet olası ellerini kendine saklayamazsın, değil mi? Sana ait olmayana dokunuyorsun."  Jeongin, parmakları senin derinlerine gömülürken seninle alay etti.

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin