Sabah Seks'i
Minho ile sabah seksi tamamen sizin ya da onun umutsuzca kurtulma ihtiyacına dayanıyor. Minho sapıkça seks yapıyor ama kesinlikle sabahları değil. Oyuncaklarla, esaretle ve başka şeylerle hiç vakit ayıramaz, o sadece aşırı muhtaçtır. Yine de seni pis konuşmalardan kurtarmayacak, ona karşı ne kadar iyi olduğunu, sabahın erken saatlerinde amına boşalmasına izin verdiğin için çok iyi bir kız olduğunu söyleyerek çok homurdanacak. Oh evet, o senin içine boşalır. Sabah seksiniz için size verebileceği tüm üreme tuhaflıkları bu kadar.
Minho %100 seni gecenin bir yarısı seks için uyandıran tiplerden. Bu yüzden sabah saat 3'te soracak tipte değilseniz bile, kesinlikle olacaksınız çünkü o yapabiliyorsa siz de yapabilirsiniz. Haftada yaklaşık 3 veya 4 kez çok azgın uyanmanız oldukça sık olur.
Minho özellikle sabahları seks sırasında öpüşmekte çok başarılı. Vücudunu okşuyor ve seni çok övüyor, sana onun güzel küçük kızı olduğunu söylüyor. Muhtemelen sana daha önce ve boşalırken birkaç kez seni sevdiğini söyleyecektir. O çok muhtaç, ama çok tatlı.
Soranın o olması ihtimaline karşı sen ondan seni becermesini isteyene kadar seni parmaklıyor. Hazırlık onun için çok önemli ama Minho o anda seni yiyemiyor, bu yüzden seni parmaklarıyla güzelce ıslatmayı seçiyor.
Seni arkadan becereceğinden emin ol. Karnınızın üzerine yatarken muhtemelen altına bir yastık koyar çünkü ellerinizin ve dizlerinizin üzerinde duramayacak kadar uykulu olduğunuzu bilir. Sizi büyülerken belinizi sıkıca kavrayacaktır. İtişleri oldukça özensiz ve o kadar hızlı değil, ama kesinlikle o özel noktaya birkaç kez vuruyor, sizi oldukça derine sokuyor.
Burada dürüst olalım, eğer Minho seni muhtaç olduğu için uyandırırsa, kesinlikle oldukça hızlı boşalacaktır, ama endişelenme, eğer onunla ya da ondan önce boşalmadıysan, klitorisini ovuşturacak ve seni parmaklayacak, konuşacak kulağına, senin gibi muhteşem bir kıza sahip olduğu için ne kadar müteşekkir olduğunu anlatıyor, amının onun için ne kadar sıkı ve sıcak olduğunu anlatıyor. "Hadi canım, boşal." ya da "Beni gururlandır, aşkım, parmaklarıma boşal, sertçe boşal" gibi cümleler duyacaksınız.
İkiniz de boşaldıktan sonra size teşekkür edecek ve alnınızı öpecek. İki dakika içinde birbirinize sarılarak uyuyacaksınız. Daha sonra gerçekten kalkıp hazırlanmanız gerekiyorsa, ikiniz birlikte duş alacaksınız ve bu ikinci bir tura yol açabilir veya açmayabilir.