Bebeklerini İlk Defa Kucaklarına Alıyorlar ~
Chan
Bu çocuğu çok uzun zamandır dört gözle bekliyordu. Bir "kaza" olmasına ve gerçekten hamile kalmayı planlamamış olsanız da, şimdiye kadar aldığı en iyi haberdi. Birçoğu iyi bir baba yapacağını düşündü, ancak küçük bir göbek görebildiğinizde, olabileceği en sevgi dolu erkek arkadaştı. O mükemmeldi. Size çikolata getirir, gece geç saatlerde istekleriniz için bir şeyler almak için dışarı çıkar ve her check-up'a giderdi. Rahimdeki bebekle konuştu ve her gün çocuğa şarkı söyledi. Bazen bebekle henüz bir ilişki geliştiremeyeceği için kıskanıyordu. Çocuğu hissettin, yapmadı. Bazen kendini dışlanmış hissetti. Ama kızını ilk kez elinde tuttuğunda büyülendi. Ağlayacağını düşündü. Ama gözlerini bu yaratıktan alamadı. Kızın saçını okşadı ve elini ona koyduğunda başparmağını tuttu. O hassas küçük parmaklar onu tutmaya çalıştı. "Merhaba, küçüğüm," dedi, hala ona bakıyor. Kız, sesini duyduğunda ve Chan'ın gülümsemesi gerektiğinde kollarını babasına uzattı. Sıkı çalışma karşılığını aldı. Onu asla hissedemese bile, sürekli sesiyle oradaydı. Kız onu tanıdı, ona aşinaydı ve bu yüzden ona çok sakindi ... ve Chan şimdiye kadarki en mutlu babaydı.
Minho
Minho zaten iyi bir kedi babasıydı, ama sonunda hamile kaldığınızda gerçekten heyecanlıydı. Soonie, Doongie ve Dori elbette tüm sürece dahil oldular. İlk vuruşlar hissedildiğinde, kedilerinin her birini karnınıza koydu ve bebeğinizin kardeşleri olarak tanıttı. Bu yüzden bir noktada üç kedinin de üstünüzde olması normaldi. Karnınız onunla daha ağırlaştı, ama etrafınızda her zaman böyle bir sıcaklığa sahip olmak da güzeldi. Çocuğunuz hızla doğdu. Evde doğum yapmaya karar verdin. Sizin için daha rahat ve rahattı. Ve kızınız doğduğunda, Minho onu hemen aldı. Ebe her şeyi hazırladı ve Minho zaten kızınız onu Soonie, Doongie ve Dori ile tanıştırırken bir kenara bıraktı. "Bak, bu senin yeni kız kardeşin," diye tanıttı kızını. Her şeyi yandan izledin ve gülmek zorunda kaldın. Ve bu Minho ile olan ilişkiyle ilgili en büyük şeydi, her zaman eğlenceli ve asla sıkıcıydı. Ama gülmek zorunda olsanız bile, Minho'nun kızınızı ne kadar sıkı tuttuğunu, onu en başından beri ne kadar sevdiğini ve yüzünün her tarafına ne sıklıkta küçük öpücükler verdiğini gördüğünüzde biraz duygusalsınız. O iyi bir baba olacak, bundan daha fazlasıydın.
Changbin
Changbin ile karmaşık bir ilişkiydi. Aslında çoktan ayrılmıştınız. Ama sonra ikinizin de sarhoş olduğu o aptal gece vardı ve her şey yeniden oldu. Birbiriniz için yaratılmadınız, ilişkiniz zehirli ve drama doluydu. Ama seks her zaman güzeldi. Ve o bir gecede hamile kaldın. İlk başta Changbin'e söylemedin ama sonra seni bir alışveriş merkezinde gördü ve hamile göbeğin açıkça görüldü. Her zamanki gibi büyük bir dramdı. Öfke, gözyaşı ve acı veren sözler döküldü. Ama bir gün Changbin çocuğunu hissetti. İçindeki çocuk güçlüydü ve tekmelemeye devam etti. O andan itibaren içinde bir şeyler değişti. İlişkiye girmemeye karar vermiştiniz ama ikiniz de çocuk için en iyisini istiyordunuz.
Changbin'in doğumda orada olmasını istemedin. Bu yeniden drama yol açtı, ama o kabul etti. Bazen hormonlarınız kafanızı karıştırdığı için tekrar seks yaptınız ve Changbin de sizi seviyordu. Ve belki sen de o, ama bir ilişki yürümez.
Doğum bittikten sonra annen Changbin'i aradı. Başından beri hazırdı ama sana zaman vermek istedi. Ama oğluyla tanışmak için sabırsızlanıyordu.
Yatak odanıza geldiğinde, zaten kucağınızda bebekle orada yatıyordunuz.
"Onu alabilir misin? Onu sadece emzirdim" diyorsun ve gülümsüyorsun. Changbin sadece başını salladı ve seninle yatağa girdi. Sen tekrar giyinirken çocuğu kollarına aldı.
"Bu o?" merakla sordu.
"Sana benziyor," diyorsunuz gülümseyerek, kolunun üst kısmına yaslanarak.
"Öyle mi düşünüyorsun?" belirsizce sordu.
"Evet tamamen!" Senin için hiç şüphe yoktu.
Changbin çocuğa baktı ve daha önce hiç hissetmediği şeyleri hissetti. Ve bir süre öyle kaldılar. Ve bir noktada küçük çocuğun gözleri kapandı, babasının kollarında kendini güvende hissetti ve Changbin bunun kolay olmayacağını biliyordu ama ikisinin de oğullarını seveceklerini biliyordu.Hyunjin
Hyunjin her zaman biraz drama kraliçesi olmuştur ve bazen hastane odasında Hyunjin çok panik olduğu için kimin acı çektiğini bilirdiniz. Ama sağlıklı bir oğlunuz var. Hyunjin sık sık seninle bir aile kurmayı hayal etmişti ve şimdi orada yatıyorsun ve ilk bebeğini ellerinde tutuyorsun.
"Yorgun görünüyor" diyorsunuz, küçüğün gözlerine bakarak.
"Ben de onu tutmak isterim," dedi Hyunjin ve oğlunu da tutma zamanının geldiğini biliyordun, ama onu her zaman kollarında tutabilmeyi diledin.
"Tamam..." diyorsun iç çekerek ve çocuğu babasının kollarına bırakıyorsun. Ve sonra hiç beklemediğiniz bir şey oldu. Hyunjin ağlamaya başladı. Küçük çocuk gerçekten her şeyi anlamadı. Hyunjin'in bileziğini aldı ve onunla oynadı.
"Hey, her şey yolunda," diyorsunuz, omzunu öperek.
"Biliyorum ama çok mutluyum. O çok mükemmel..." Ona doğru eğiliyorsun ve bebeğine bakıyorsun.
Oğlunuzun burnunun ucunu okşayarak, "Gözlerini almış." diyorsunuz.
"Ve dudakların," dedi bu arada sakinleşen ve yüzünü sana dönen Hyunjin.
"O çok güzel." Gülümsüyor ve Hyunjin'e bakıyorsun.
"Seni seviyorum. Buradaki her şey için teşekkürler," diye fısıldadı ve seni öptü.{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Hayırlı Cumalar ☺️
756 Kelime...
Umarım beğenirsiniz <3.