Skz Reaction

2.9K 35 0
                                    

Uykunuzda isimlerini inlediğinizde ~

Uykunuzda isimlerini inlediğinizde ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chan

Ellerini alaycı bir şekilde iki yanında gezdirir, sen onun dokunuşuyla solup giderken sana hayranlıkla bakar.

"Mhm," Sen onun adını söylerken dudaklarını yaladı. "Seni uyandırırdım ama bunun nereye varacağını gerçekten görmek istiyorum."

Minho

Hayallerinin bile seni heyecanlandırması çok eğlenceli.  Sabahları bununla dalga geçiyor.

"Nasıl uyudun?" Kahvaltısını yaparken hafifçe güldü. "Eğleniyor gibiydin."

Changbin

Lowkey bundan utandı ama ne hakkında olduğunu bilmek istiyor.  Siz kalkana kadar bekler.

"Peki ne oldu?"  Çocuksu bir gülümsemeyle ısrar etti.  "Bana söylersen, benimkilerden birini sana bildiririm."


Hyunjin

Yarı uykulu ve inlediğinin farkında bile değil.  Gerçekten masum bir şekilde ona aşık olduğunu düşündüm.

"Ne kadar tatlı," Kolunu beline dolamadan önce sana gülümsedi.  "Bebeğim rüyasında bile beni hayal ediyor."

Jisung

Bunu ona söylemen için seni ikna etmeye çalışır.  Tabii ki araştırma amaçlı.

"Söylemeye cüret ediyorum," Duraksadı, gülmesini engellemeye çalıştı.  "Hayallerini gerçekleştirebilirim."

Felix

Elleri sizi hafifçe sallamadan önce yarım dakika düşünür, kendi kendinize uyanana kadar bekleyemeyecek kadar çalışır.

"Rüya nasıldı bebeğim?"  Boynuna öpücükler kondururken sırıttı.  "Bana anlatmak ister misin?"

Seungmin

Seni aramak istemiyor çünkü bu kaba olur.  Ayrıca umursamaz.

"Bir dahaki sefere seni benimle tura çıkarayım mı?" diye sordu sinsi bir sırıtışla. "Beni bu kadar özlediğini düşünmedin mi?"

Jeongin

Tamamen kafam karıştı, seni tekrar tekmelediği için şikayet edip etmediğini merak ediyorum.

"Yapamayacağımı biliyorsun." Seninle yüzleşmek için yuvarlanırken irkildi, senin hâlâ uyuduğunu görünce kafası daha da karışmıştı. "Tel atıyor olmalıyım."

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin