~ Sapık Skz ~
Chan• Onu pek sapık olarak gördüğümü hissetmiyorum ama neredeyse her gün kirli şakalar yapacak.
• Güven bana. Sana nasıl dokunmak istiyorsa öyle şarkılar yazar ve seni becerebilirdi.
• Sexy fotoğraflarını ve iniltilerini bilgisayarında saklıyor.
Lee Know
• Aklındaki tek şey seni mahvetmek...
• Seni her gördüğünde, düşündüğü tek şey seni becermek. Özellikle açık bir kıyafet giydiğinizde.
• Seni şaka olarak becermek istediğini ima ettiği için birkaç kirli konuşmaya veya şakaya girerdi (aslında bu bir şaka değil).
Changbin
• Bence o Lee'ye benziyor, her zaman seni pis bir şekilde düşünürdü.
• Ayrıca arada bir kirli şakalara da karışacak.
• Onun arkadaşı ya da kız/erkek. arkadaşıysanız, gelişigüzel bir şekilde kıçınıza şaplak atacak ve gözlerini orada tutacak ve gerçekten gerekmedikçe başka tarafa bakmayacaktır.
Hyunjin
• Sana söyleyeyim... Kullandığın kıyafetlerini saklayacak, her gün koklasın diye yıkamak değil.
• Arada bir gizlice fotoğrafınızı çeker, özellikle açık kıyafetler giydiğinizde.
• Güven bana. Çıplak ya da kendini tatmin eden, hatta seni becerdiği bir resmini çizecek.
Jisung
• Ondan bir sapık havası alıyorum lol fena değil.. Yani... Fotoğraflarınızı kaydedip onlara bakarken otuzbir çekerdi.
• Onun seni becerdiği ve senin onu emdiğin görüntüsü aklından çıkmayacak. Sahte senaryo oluşturmak gibi. Özellikle o mastürbasyon yaparken.
• Gözleri sadece göğüslerinize ve kıçınıza bakacak, onlara dokunmayı ve sıkmayı düşünecek.
Felix
• Gözleri göğüslerinize inecek...
• Seksi olduğun düşüncesi, seksi vücudunun çıplak olduğunu ve onun sana dokunduğunu ve onun zihnini doldurduğunu hayal etmek gibi.
• Silip atmaya çalışacaktı ama yapamıyor. Seninle mastürbasyon yapmayacak çünkü bunu yapmanın yanlış olduğunu düşünüyor.
Seungmin
• Bu biraz zor.. Ama dürüst olacak (?) Direkt "Bugün seksi görünüyorsun" demek gibi. Eğer ikiniz yakınsanız tabii.
• Görmek istediği bir şeyi yapman için seni kandıracak.. Twerk yapmak ve bacaklarını açmak gibi.
• Fotoğraflarına otuzbir çekmeyecek. Çünkü bunu gerçek sana yapmayı tercih edeceğini düşünüyor.
Jeongin
• Bir tane daha zor... Bu konuda hiçbir şey göstermeyecek ve sanki seksi bir şey gördüğünde susacak ve kafasında senaryolar oynayacakmış gibi bunu kendine saklayacak.
• O daha çok popo bir adam. Yani, gözleri kıçınıza yapıştırılacak. Birbirinize yakınsanız, ona bakarken gülümseyecektir.
• Bence porno izleyip videoda o ve sen olduğunu hayal ederdi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
330 kelime...
Umarım beğenirsiniz <3.