İlk Geceden Hamile Kalırsanız ~
Chan
Chan on dakikadır konuşmamıştı ve karnına bakıyordu, boğazındaki yumruyu yuttun ve ondan başka bir yere bakmaya çalıştın. Chan'ın odasını yeni bitirmişti ve sen onu yalnızken yakaladığın için mutluydun, bütün hafta boyunca uğraşıyordun.
"Ne zamandır tanıyorsun?" Aniden sordu, gözlerinizi onunla kilitlemek için döndüğünüzde sesi sıçratmanıza neden oldu. Son üç yıldır umutsuzca aşık olduğun adam, gözlerinde hiçbir şey olmadan sana baktı.
"Yaklaşık bir ay... Sana söylemeden önce emin olmak istedim."
"Başka bilen var mı?" Tepkisini nasıl alacağını bilemedin, sana kızdı mı? Onu rahat bırakmanı ve seninle bir daha asla konuşmamanı mı istedi? Adam sana hiçbir şey vermedi ve sen bundan nefret ettin.
"Sadece sen ve ben...Ve doktorum ama babasının kim olduğunu bilmiyor." Dirseklerini dizlerine dayayarak öne eğilirken ona bakarak mırıldandın. Yapmak isteyeceğin son şey Chan'a daha fazla iş vermekti, o zaten olduğu gibi çok çalışmıştı ve sen zayıfça gülümsedin.
"Bunu tek başıma yapabilirim... Meşgul bir adamsın, önünde tüm kariyerin var ve ben tek başıma yapabilirim, sadece bilmek isteyeceğini düşündüm." Konuşurken, aldığın küçük darbenin ultrasonunu ona kaydırdın, henüz çok değildi ama senin çocuğundu. Chan'ın gözleri üzerine düşer düşmez ağlamaya başladı,
"Sadece bir yalan değil mi? Gerçekten hamile misin?" Ona baktın, biraz incindi, böyle bir konuda yalan söyleyeceğini düşünecekti ama kafanı salladın.
"Hepsi doğru ve senin... Başka kimseyle yatmadım," Bir daha asla böyle olacağını düşünmedin, tek istediğin oydu ve şimdi ona sahip oldun, başka erkekler için hiçbir fayda görmedin. Chan ile asla kıyaslanamazlar. Sessizliğe geri döndüğünde boğazını temizledin,
"Dediğim gibi, karışmana gerek yok, ben sadece-"
"Olmak istiyorum. Lütfen... Lütfen izin ver," Gözyaşları yanaklarından süzülürken ona baktın, elini uzatarak gülümsedin ve onları sildi.
"S-Tabii Channie, ben sadece...İstediğin zaman gidebileceğini bilmeni istiyorum...Tabağında o kadar çok şey var ki." Masa sandalyesinden kanepeye geçerken, yanında oturup mutlu bir şekilde gülümserken fısıldadın.
"Bunu istiyorum... Bir aile istiyorum." Başparmağıyla karnını ovarken, hissedebileceği veya konuşabileceği bir yumru olmadığını itiraf etti ama seninle yakın hissetmek istedi.