hyunjin <3🌸

1.7K 24 1
                                    

onυ ѕevмeĸ naѕιl вιrѕey:нyυnjιn
————————————————————

"Sana sonsuza kadar nasıl hissettirdiğini öğretmek istiyorum" senden kız arkadaşı olmanı istiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sana sonsuza kadar nasıl hissettirdiğini öğretmek istiyorum" senden kız arkadaşı olmanı istiyor.  Ama evlenme teklif ettiğini düşündün ve korktun.

Dairenizin balkonunda kkami ile piknik tarihleri.  Hyunjin bir keresinde sana sandviçini yedirmesi için ısrar etti ama sonra yanlışlıkla sana kkami'nin yemeğini, kkami de senin yemeğini verdi.  Ellerini karıştırdı. Opps

"O şovu izlemiyorum aptalca görünüyor" o zaman izliyor ve senden daha fazla bağlı hale geliyor.

Etrafınızda çok yorgun olduğu için kestirmeyi seviyor.  Ama tbh sadece seni sıkı tutmak için bir bahane.

Uykusunda terliyor (o çok terliyor) bu yüzden sizinle birlikte duş almak istiyor çünkü ikiniz de "uykudan çok kötü kokuyorsunuz" ve "verimli bir şekilde yıkanmanız" gerekiyor

İstendiğini hissetmekten hoşlandığı için bazen seni görmezden gelir.  Sana ilgi göstermesi için yalvarmanı istiyorum.  Ama sen onu görmezden geliyorsun ve üzülen o oluyor.

Sana şarkılar yazıyor ve sen sadece onları duşta söylediği için ya da senin ortalıkta olmadığını düşündüğü zaman anlıyorsun.

Önce yataktan ayrılmanıza izin vermeyecek ve sizi büyük bir kucaklamanın içine hapsedecek.  Seni gerçekten bırakması için onunla pazarlık yapmalısın.  "Ya sana kahvaltı hazırlayıp kkami yedirsem?"  "Hayırdır kal" "Sanat odanı temizleyebilir miyim?"  "Köşedeki kahve dükkanından Americano, buzdolabında muffin ile lütfeneee" ve sonra özgürsünüz!

Felix aracılığıyla tanıştınız ve bir kez takıldıktan sonra "yukarıdaki gökler tarafından ikna edildi" ama kafanız karıştı çünkü sanki tek konuştuğunuz Felix'in pişirme yeteneği ve bir kez denedikten sonra nasıl gıda zehirlenmesi geçirdiğinizdi.  onun tarifi.

Üyeleri ziyaret ettiğiniz hafta çok rahat kıyafetler giydiğiniz için hamile olduğunuza ikna ettiniz.  Sana bu kadar iyi davranmaları yüzünden kafan çok karışmıştı.  Chan çok stresli görünüyordu ve "hâlâ çok genç olduğun için hyunjin ile ilgili kararından emin misin" diye sorup durdun, onun hyunla çıkmak istediğini düşündün ve sen de coşkuyla "Bu benim erkeğim dostum, bundan vazgeçmiyorum!" dedin.  "  Hyunjin, bunun komik olduğunu düşünen ve herkesi strese sokan tek kişi olmasına rağmen, sonrasında çok güldüğü ve "şakasını" açıkladığı belliydi.

Hastayken sana çok tatlı geliyor ama "mikroplardan kaçınmak" için sarılmadan önce seni Lysol tutacak mı?

Puanım : 10/10 aşırı eğlenceli ve tatlı çocuk küstah ve her zaman aşkına hazır :,(

• Skz Reaction •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin