Onları Yatağa Kelepçelerseniz ?
Chan
"Tatlım, ne yaptığını sanıyorsun?" söylerdi, dudaklarında keyifli bir gülümsemeyle sana bakarak. Tek cevabın kaşını kaldırmak olduğunda ve zaten orada olan sırıtış daha da büyüdüğünde, biraz gerginleşir, kullandığı "y/n" uyarı tonu neredeyse kararlılığını kırardı ama buna izin vermezdin. "Sana kendi ilacından bir tat veriyorum, channie" yeni bulunan hakimiyet seni ele geçiriyor, kendini eziyet verici bir şekilde yavaş yavaş giysisinin horozuna sürtüyor, kulağına eğilip fısıldayarak "ve sen burada oturup onu alacaksın. "
Minho
Siz farkına varmadan, onu sırt üstü yatırıp elleriniz onunkini bulmak için hareket ettirerek, ancak saniyeler içinde onları başının üzerine geçirip karyola direğine kelepçelemeden önce ne yaptığınızı zaten bilirdi. Hareketlerinden dolayı öfkeyle köpürdüğünü görmeyi bekliyordun ama onun yerine sadece başını kaldırıp sana sırıttı, "seni anladım zaten canım" sesi içinde bulunduğu duruma rağmen düzgün ve sakin, "Güven bana bu kelepçelerden kurtulduğumda bir hafta yürümeyeceksin ve bu bir söz"
Changbin
göz açıp kapayıncaya kadar o kadar hızlı değişirdi ki, manşetlerin tıkırtısını duyana ve bileklerinin etrafındaki metali hissedene kadar tamamen habersizdi, "bu binnie gibi çok iyi görünüyorsun, her şey için hazırlanmışsın. "Boğazının tüm sütunlarına özensiz öpücükler basarken, çıplak göğsüne doğru inerken ve gövdesine birkaç öpücük eklerken sesin boğucu ve pürüzsüz, "Seninle oynamamı sever misin? Bu?" başını o kadar hızlı sallardı ki, dudaklarından dökülen sızlanmalar müzik gibi geliyordu kulaklarınıza.
Hyunjin
hyunjin velet modu etkinleştirildi, yatağa kelepçeli ve tamamen çıplak olan kişi o olmasına rağmen çok ukala olurdu, sana bakıp "ah, şimdi ne yapacaksın?" gibi şeyler söylüyordu. ve "bu y/n ile başa çıkabileceğinden emin misin". Bir süre onu dinledikten sonra, ağzını çalıştırmaya doydun, elin çenesini o kadar hızlı kavrardı ki gözlerinin içine bakması için onu zorlardı, "Şu anda beni sorgulamak için en iyi zaman olduğundan emin misin, güzel çocuk. " ve sadece bir cümleden sonra ellerinde macun olurdu, sanki bir anda vücudundan küstahlığın çekildiğini hissedebiliyormuşsun gibi.
Han
çocuk, kelimenin tam anlamıyla konuşamayacak kadar sersemlemişti. Altınızda kekeleyen bir karmaşaya dönüşecek, sahip olabileceği boşluğu test etmek için bileklerini hafifçe çekiştirecekti, ki bu hiç de değildi, "çok sıkı değiller, bebeğim?" sana hayranlıkla bakarken gözleri birer daire gibi açıldı, "h-hayır, iyi hissettiriyorlar" kekeliyor, yanaklarındaki kızarma boynuna ve göğsüne yayılıyor, "iyi, iyi olduğuna sevindim rahat ol, bir süre burada kalacağız"
Felix
Kesinlikle heyecanlı görünüyordu, birinin yatağına kelepçelenmiş olması gerektiği için daha mutlu görünüyordu. "Bunu beğendin mi, lixie?" irileşmiş gözlerle ona bakarken, parmaklarınızı çıplak göğsünde hafifçe gezdirirken sesinizde belirgin olan hafif şok, "yapıyorum, bir süredir bunu düşünüyordum" diyor utangaç bir şekilde, göz temasından kaçınarak her ne pahasına olursa olsun seninle. şokunuz çabucak saf bir neşe ve şehvet karışımına dönüşür, "bence bunu daha sık yapmalıyız o zaman, değil mi oğlum?"
Seungmin
çıkaracağı sızlanma o kadar yüksek ve tiz olurdu ki neredeyse sizi şaşırtacaktı, kollarını başının üzerinde sabitleyen kelepçeleri hafifçe çekiştirirken dudaklarından dökülen sürekli sızılar değildi. , "L-lütfen sana dokunmama izin ver" diyor özellikle güçlü bir çekişten sonra, "hayır, şimdi seni bu şekilde bırakıp kendimi senin önünde boşalmadan önce seninle eğlenmeme izin ver, istediğin bu mu?" başını salladığını izlerken sesin sert ve sarsılmaz, "Minnie olmadığını düşündüm, iyi çocuk"
Jeongin
En çok 'mücadele edeceğini' düşündüğüm kişi o olurdu, gizlice onu içten içe seviyor olurdu, senin yeni baskın tarafının kontrolü ele geçirdiğini görmek hoşuna giderdi ama bence onun hakimiyetini kanıtlama ihtiyacı olamayacak kadar fazla olurdu. onu uzun süre hareketsiz ve yatağa bağlı tutabilmek, "y/n, bebeğim, bu kelepçeleri çıkarmama izin ver", konuşurken elini elbisesinin kasıklarında yukarı aşağı hareket ettirerek, nefesinin her seferinde nasıl hızlandığını dinleyerek elinizin vuruşu, "üzgünüm innie, henüz olmayacak"
๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛๛
566 Kelime...
Umarım beğenirsiniz <3