"İyi Uykular"
Felix odaya girdi ve senin hala uyuduğunu görünce hafifçe gülümsedi. seni böyle görmeyi çok seviyordu - özellikle sabah ışığında seni gerçek bir melek gibi gösteren rahat, yumuşak hatların.
ne kadar yorgun olduğunu biliyordu. bu hafta (ve dürüst olmak gerekirse öncekilerin hepsi) sizin için yorucuydu. erken kalkmak, çalışmak ve ders çalışmak... sonra hala ev ödevi veya bazı ev işleri yapmak zorunda olduğunuz için çok geç yatmak. elinden geldiğince yardım etmeye çalıştı ama uykunun en iyi rahatlama şekli olduğunu biliyordu.
Gözlerini açtın ve uykulu elektronik irislerin onunkiyle buluştuğunda elini tuttu.
"nasıl uyudun?" diye sordu nazikçe, parmaklarıyla elini okşayarak.
"Sana da günaydın! Uyudum... harika. Sanki yıllardır uyumamışım gibi! Hâlâ uykum var- saat kaç?" diye sordun, otururken gözlerini büyüterek. yorgan vücudundan düştü ama felix senin kişisel yorganın olmaya karar verdi.
Seni yatağa bastırarak üstüne koydu. Başını boynunun dolandırıcısına sokarken, yumuşak kilitlerinin cildini fırçaladığını hissedebiliyordun.
"Felix-" Kıkırdadın ama teslim ettin, ellerini beline iç içe geçirdi.
"neredeyse 13:00-" diye başladı ve siz onu tekmelemeye çalışırken alay etti "-ve hiçbir yere gitmiyorsunuz. dinlenmeyi hak ediyorsunuz"
"Uzun süre uyudum! Hayır, hayır, kalkmam ve yapmam gerek..." diye sızlandın, kolunu yumuşak bir şekilde yumrukladın.
"hayır. sen uyuyacaksın" felix gülümsedi ve boynuna hızlıca bir öpücük kondurdu "ödev kaçmayacak"
"olacak-" mırıldandın ama pes ettin, "tamam ama sadece benimle yatarsan" içini çektin
"Bunu yapmaktan çok mutlu olacağım" gülümsedi ve sırf senin arkana, sırtını göğsüne koymak için yuvarlandı. Felix'in elleri hemen beline dolandı.
"Ama akşam 5 gibi uyanırsam bu senin hatandır" kıkırdadın ve ona daha da yaklaştın.
"Mhm. İyi uyu melek" gülümsedi ve yanağına bir öpücük koydu "hak ediyorsun"
"Seni seviyorum" diye mırıldandın, göz kapakları ağırlaşıyor.
"ama seni daha çok seviyorum" diye fısıldadı sonunda uykuya daldığını hissettikten sonra. çünkü bunu duysaydınız kimin kimi daha çok sevdiğini tartışacağınızı ve hiç uyumayacağınızı biliyordu.